Καποια στιγμη ακουσα κλειδια στη πορτα. Γυρισα αμεσως να δω ποιος ειναι. Ηταν ο Jungkook.
Ανα-Αγαπη μου!
Jk-Μωρο μου τι κανεις?
Ανα-Καλα εσυ πως πηγες με τη προβα?
Jk-Πολυ καλα.Τοτε ηρθε και εκατσε διπλα μου και με εβαλε στην αγκαλια του.
Jk-Για πες μου πως πηγε η σχολη?
Ανα-Δεν σου ειπε ο Jin?
Jk-Μου ειπε αλλα θελω να το ακούσω απο εσενα.
Ανα-Καλα λοιπον πηγαν ολα μια χαρα. Τα κορίτσια που μου επιτεθηκαν τη προηγουμενη φορα μου ζητησαν συγγνωμη. Γενικα ολοι με χαιρετησαν οταν λεμε ολοι εννοουμε η μιση και παραπανω σχολη και τελος ο Min συνεχιζει να με απαξιει.
Jk-Οποτε γενικα ολα καλα ε?
Ανα-Ναι
Jk-Μπραβο το μωρο μου.
Ανα-Εσυ θα ξαναφυγεις?
Jk-Ναι δυστυχως σε κανα δυο ωρες.
Ανα-Μμμ καλα. Εχεις φαει? Πεινας?
Jk-Η αληθεια ειναι οτι εχω μια λιγουρα.
Ανα-Ελα παμε μεσα να σου βαλω να φας.
Jk-Ενταξει. Εσυ εχεις φαει?
Ανα-Ναι μωρο μου μην ανησυχεις.
Jk-Ωραια.Αφου εφαγε και ο Jungkook καθισαμε λιγο στον καναπε αγκαλια και μιλησαμε για διαφορα. Ειδα και μια σειρα στη τηλεοραση και ετσι περασε η ωρα και επρεπε να φυγει.
Jk-Θα εισαι καλα μονη σου ε?
Ανα-Ναι βρε kookie.
Jk-Ενταξει τα λεμε μετα τοτε.
Ανα-Ενταξει σ αγαπω
Jk-Και εγω αγαπη μου.Ετσι εφυγε και εμεινα παλι μονη μου. Στην αρχη ανοιξα λιγο το κινητο και γενικα ειχα πολλα μηνυματα απο φανς των αγοριων. Απαντησα σε μερικα αλλα δεν μπορουσα σε ολα. Οποτε εκλεισα το κινητο και αποφασισα να φτιαξω ενα γλυκο για τα παιδια. Ετσι μπηκα στο ιντερνετ και εψαξα για διαφορα. Βρηκα μια τελεια τουρτα και ετσι την εφτιαξα. Μπορω να πω οτι το αποτελεσμα ηταν εξαιρετικο.
Αφου τελειωσα το αφησα στον παγκο να κρυωσει και πηγα στο δωματιο να κανω μπανιο. Αφου τελειωσα το μπανιο μου βρηκα και ντυθηκα.
Ετσι κατεβηκα στο σαλονι και ανοιξα τη τηλεοραση. Ειδα την ωρα και ηταν 6:30 αρα απο στιγμη σε στιγμη θα ερθουν τα παιδια. Οντως ειχα δικιο αφου μετα απο κανα τεταρτο ακουσα κλειδια στο πορτα και μπηκαν μεσα
Ανα-Γεια σαςςς
Rm-Γεια σου Αναστασια
S-Γεια σου μικρη
Jh+V+Jm-Γειααα
Jk-Γεια σου μωρο μου.
Ανα-Τι κανετε? Πως πηγε η προβα?
J-Πεθαναμε μιλαμε. Εχει τιποτα να φαμε?
Ανα-Πωςςςς πηγαινε στη κουζινα κατι θα βρεις.
J-ΤελειαααΕτσι ο Jin πηγε στη κουζινα και οι αλλοι εκατσαν στον καναπε. Μετα απο λιγο ακουσαμε τη φωνη του Jin.
J-Αναστασια τι ειναι αυτο?
Ειπε και βγηκε απ τη κουζινα με τη τουρτα στα χερια. Τα αγορια τον κοιταξαν και εμειναν με το στομα ανοιχτο.
Ανα-Αυτο ειναι τουρτα που εφτιαξα εγω σ αρεσει?
J-Ουαου
Rm-Να και κατι που δεν ξέραμε για σενα.
S-Ουτε ο Jin δεν κανει τετοια
Jk-Εισαι η καλυτερη μωρο μου.
Ειπε και με αγκαλισε ενω μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο.
J-Να κοψω σε ολους?
V-Εννοειται.
Ανα-Δεν ξερω αν μου εχει πετυχει παιδια
Jh-Αν κρινω απ την εξωτερική εμφανιση τοτε θα ειναι τελειο
Ανα-Χαχαχ ευχαριστωΜετα απο λιγο ηρθε ο Jin με τα πιατα. Εδωσε ενα στο καθενα και ξεκινησαμε να τρωμε. Τελικα οντως το ειχα κανει ωραιο και τα αγορια φαινοντουσαν να το απολαμβανουν.
Ανα-Λοιπον σας αρεσει?
Jm-Ειναι τελειοοοοο
V-Ουαου απλα
Jk-Μπραβο σου μωρο μου
Ανα-Σας ευχαριστώ παιδια.Αφου φαγαμε μαζεψα τα πιατα και τα επλυνα. Οταν τελειωσα ειχαν ανεβει ολοι στα δωματιο τους. Ετσι πηγα και εγω στο δωματιο. Ομως ηταν μπηκα δεν ηταν εκει ο Jungkook. Στην αρχη ανησυχησα λιγο αλλα μετα ακουσα το νερο να τρεχει απ το μπανιο. Ετσι καθισα στο κρεβατι με το κινητο. Κοιταξα λιγο το instagram και το facebook. Μετα απο λιγο βγηκε ο Jungkook απ το μπανιο ετσι εκλεισα το κινητο. Πρωτα εβαλε μια φορμα και μετα ηρθε διπλα μου και εβαλε στην αγκαλια του.
Ανα-Μωρο μου κοιμησου εχεις δουλεια αυριο και πρεπει να ξεκουραστεις.
Jk-Μμ καλα
Ανα-Αντε καληνυχτα.
Ειπα και του εδωσα ενα φιλι.
Jk-Καληνυχτα αγαπη μου.Ετσι μας πηρε και τους δυο ο υπνος.
●●●●●●●●●●●●
Γεια σαςςςς💘
Τι κανετε?
Ελπιζω να ειστε καλα❤Συγγνωμη που εχω τοσο καιρο να ανεβασω αλλα πραγματικα δεν προλαβαινα καθολου.
Στις διακοπες ομως θα προσπαθησω να τη τελειωσω💙Ελπιζω να σας αρεσε το κεφαλαιο.
Και να βαλετε αστερακι κ σχολιο💋Τα λεμε στο επομενο
Πολυ σύντομα❤💋
STAI LEGGENDO
When I met him {Jeon Jungkook}
FanfictionΗ Αναστασια εδω και 5 χρονια εχει μετακομισει στη Κορεα. Καποτε ηταν μεγαλη θαυμαστρια της kpop και πιο συγκεκριμενα των bts. Μετα ομως απο μια ιστορια που ειχε στο σχολειο δεν θελει ουτε να τους σκεφτεται. Τι θα γινει ομως οταν οι φιλες της την ανα...