**
Bölümü baştan yazıyorum..
Okunuşlarını yazmicam bi dahakine ya tam olarak yazılmıyo zaten..
Harflerin nasıl telaffuz edildiğine iyi çalışın ceza size djw9dn29snqo
Bi de dinlemek istiyosanız Korece Dil Öğrenme klavuzu adlı uygulamayı indirebilirsiniz.. Telaffuzu iyi yapıyo (koreli soyluyo tabiki ondandır) ..
Altında latin alfabesiyle okunuşları var ama dil kurallarına göre felan s bazen d olunca altta d yazmıyo..
İyice dinleyip en doğru kararı kendiniz verin...
Bu bölümlük okunuşlarını yazıyorum..
İyi çalışmalar~~~
**
Merhaba = 안녕하세요 (annyonghaseyo)
An nyoğa se yo ....gibi yumuşak ve bi bütün şekilde okuyun..İyi sabahlar / Günaydın = 좋은 아침 (çoın açim) ...çoın yazdım diye ço-ın diye okumayın harfleri birbirine yapıştırarak düzgünce okumaya çalışın..
İyi akşamlar = 좋은 저녁 되세요 (çoın çonyok döseyo)
İyi geceler = 좋은 밤 되세요 (çoın pam döseyo)
Nasılsın / Iyi misin? = 잘 지냈어요? ( çal çinessoyo)....L harfini ince okuyoruz....
Evet, ben iyiyim = 네, 저는 잘 지냈어요 (ne, çonın çal çinessoyo)
Ne yapıyorsun? = 뭐해요? ( Moheyo )
Korecesine göre okumaya çalışın ordaki o değil uo karışımı (ayırmadan hızlıca okuyun) çıkan harf ama muoheyo yazınca da olmaz yani.. koresini okuyamazsanız latincesinden kopya çekin diye yazıyorum..Ders çalışıyorum = 공부해요 ( kongbuheyo) k ye bastırmadan g ye benzer ama k gibi..
Korece çalışıyorum = 한국어를 공부해요
(Hangugorıl kongbuheyo)Çalışıyorum (işte, ofiste) = 일해요 (ilheyo) ㅎ ortada pek okunmadığı için ilheyo biraz ireyo gibi ilheyo ( olmadı çeviriye söylettirin ..söylesin işi o zaten aaaa )
Bangtanın videolarını izliyorum =나는 방탄의 비디오를 봐요 ( Nanın pangtan'e bidiorıl bwayo )
Bangtan ın nası söylendiğini biliyosunzdur başta p gibi..
ayrıca 비디오 video ... kolay cümle ya kesin ezberleyin bunları..!army ruhuBom Nal (Spring Day) dinliyorum = 봄날을 들어어요 (..듣고있어요 da olur) ....( Pom narıl tıroyo ) p ye bastırmayın ve L harfi lütfen ince...
Yemek yiyorum = 밥먹어요 (pab mogoyo)
Eve gidiyorum = 집에 가요 (çibe kayo)
Kitap okuyorum = 책을 읽어요 (çegıl ilgoyo)
**
Bu kadarı şimdilik yeterli.. daha sonra benzerlerden tekrar yazacağım inşAllah...