O hastanenin duvarında yazdığı gibi:
"Bir avuç kömür için canlarını verdiler."~~~~~
Halbuki tam tamına 15 gün önce uyarmışlardı.
Siyaset yapmayacağım diyorum da artık yok öyle şey. Gerçeklerden kaçmayın. Lan on beş gün önce lanet olası önergeyi reddetmedi bu ak parti? Madem muhalefet önerdi swh swh, sence bu taraf işi mi? Sen orada ne için maaş alıyorsun ha? Biraz vicdanları olsaydı önlem alırlardı. Aklınızın başınıza gelmesi için illa 240 küsür kişi ölmeli mi?
Siz ısrarla gözlerinizi yumuyorsunuz. Bu adamlar neden bas bas bağırılmasına karşın hiçbir önlem almadı? Neden binlerce kişinin içine ateş düşmesi gerekiyor? Niye çalışma ve sosyal güvenlik bakanı -ya da bakamayanı mı demeliyim?- hastaydım diye ilkokul bahanesiyle olay yerine gitmiyor?
~~~~~~
ARKADAŞLAR, EĞER SİYASI GÖRÜŞÜNÜZ BENİM DEDİKLERİME KARŞI ÇIKIYORSA SİZE BİR ŞEY DİYEMİYORUM. ÇÜNKÜ BU SİYASİ BİR ŞEY DEĞİL. SİZİN ŞU DURUMU ANLAYAMAMANIZ. İNSAN TESELLİ ETMEK YERİNE BAŞKA ÖRNEKLER Mİ VERMELİ? NORMAL DİYE GEÇİŞTİRİLMELİ Mİ? BU NASIL BİR ŞEYDİR YA? PROTESTO EDENLERİ HIRPALIYORLAR, HİÇ Mİ CANLARI YANMIYOR BU ADAMLARIN DA AFFEDERSİNİZ CAMIŞ GİBİ YERLERİNDE OTURABİLİYORLAR?
~~~~~~~
Aslında ne var biliyor musunuz? Biz hak ettik. Bu belayı ısrarla üstümüzde yıllarca tutarak büyük bir yanlış yaptık ve şu an cezamızı çekiyoruz.
~~~~~~~
Benim bile buradan içim yanıyor lan. Azıcık üzülmüyorsanız bile empati kurun. Hiç olmadıysa bile ders alın şu olaydan. O kadar insanın içi parçalanıyor. Düşünsenize, babanızı veya abinizi saatlerce bekliyorsunuz. Cenazesini bulsanız bile şanslısınız. Veya içinde olduğunuzu düşünün. Arkadaşınız hareketsiz yatıyor. Siz zar zor hareket ediyorsunuz ve çıkış hemen şurada. Ben olsam orada ölmek isterdim lan. O arkadaşını orada bıraktığını, bırakmak zorunda kaldığını; ve sonra cenazesini gördüğünü düşünsene. Bak emin ol vicdan azabından yaşamazdın.
~~~~~~
BAŞINIZ SAĞOLSUN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Olsun Bazı Şeyler
Non-FictionHAYATINIZDA OKUYACAĞINIZ EN SAÇMA ŞEY. SİZİ TEMİN EDERİM.