Yoğun istek üzerine bu konuylan ilgili yazıcam. Yani popiler ve benherşeyibiliyorum insanları hakkında karışık.
çHoK DéğérLi fHoRr: @aminabal @nobodybreaksmyheart .
Ciddiye almayın bu yazı biçimini.
Sakın.
Bu arada var ya, bu kitabı okuyan, vote veren, yorum yapanlara teker teker yanaklarını değişik şekillere sokmak istiyorum. Cidden bak. Bu kadar okunacağını tahmin etmezdim. Lan 'k' olduk lan şaka gibi! Bide var ya, 100 vote oldu yeminlen varya öyle mutluyum ki. Anlatılacak gibi değil ya. Valla bak.
.
Aslında bu konu hakkında pek konuşulacak bir şey yok. Çünkü durum ortada zaten. İnsanlar bir rol model belirlemiş, peşinde koyun sürüsü. Bildiğin sürü lan. Tabii bu 'rol model' leri sosyal ağlardan seçiyorlar, daha doğrusu kimin daha çok abonesi, takipçisi, falan herneyse işte ondan varsa otomatikman o sürüye 'join' oluyorlar.
Bu popi arkadaşlarımız her dakika durum paylaşıyorlar ve ne yazdıysa bu sürü bireyleri bunu vahiy olarak alıp tüm yaşamlarında 'aaa falancanın falancası şöyle demişti bari şöyle yapalım' diyerekten kullanıyorlar. Misal:
- Aaaa benim rol modelim X (hani çok moda oldu ya, ben de X dicem) Nirvana çok güzel bir grup diyor bi dinliyim şunları.
*müziği dinler*
Düşüncesi: Ne bu lan buna müzik mi diyonuz hiç tarzım değil beğenmedim.
Tepkisi: Ohaaa çohoşşşş yiaaa foorevırr nirvanaaağğ.
Hep Nirvana'dan misal vermemin sebebi, eğer bir tane konudan örnek verirsem kafanıza daha iyi oturur. Yaa, o kadar vefalı, merhametliyim.
.
Neyse, yani popüler ablalarına veya abilerine tapmak gibi bir şey oluyor. Dediğim gibi, bu konu hakkında ayrıntılı bilgiyi 'özentilik ' adlı eserimde bulabilirsiniz. Kitap tanıtımı gibi oldu lanet olsun.
Bide şu benherşeyibiliyomtaammı.s tribi var. Şimdi bu çekoslavakyalaştıramadıklarımızdan mısınız? gibi bişey oldu ya. Herneyse, bu arkadaşların en trajikomik örneği bazı directionerlerdir bence.
.
Ya, hani hepsi değil ama böyle face'de 'nandosun olayım ye beni niall' veyatta 'gamzen olayım göm beni herry' yahut 'havucun olayım tööbe tööbe louis' gibi sayfa açanlarda sık görülen bir hastalık bu. Hatta geçenlerde bu tür birkaç sayfada şunu paylaşmışlardı:
- Bu Beatles denilen grup bizim acaaayip tatlı şeker şirin muhteşem mükemmel One Direction'ı taklit ediyor!!!!! Pisss Beatles!!!! Aptal salak gerizekalı kafir Beatles!!!!!!! Zayn mslmn bu arada.s!!!! Her beğeni bir, on, yüz, bin tokattt!!!
Ben şeye benzetiyorum bunları ya, hani Afganistan'da şeriatçı uzzuuun sakallı amcalar var ya, heh, onlara. Öyle bir savunuyorlar ki. Sanki birisi onları zorla maden işçisi olarak çalıştırıyor. Öyle bir kinle.
Allah aşkına, bu facebooka ne kadar yaş sınırı koyarsan koy, bunlar 2001-2002-2003 olan yaşlarını 1991-1992-1993 yaparlar. Bu işte. Sonra benherşeyibilirimhattabeatlesınneolduğunubilebilmesembilehatta onedirectionbileözentiolsaonlarısavunurumayrıcazaynmüslümandır.
.
.
Ya ben arkadaşımla bile bu benherşeyibiliyomlar yüzünden doğru dürüst tartışamıyorum ya. İster sınıfın taaaaa o köşesinde olsun, karışır. Sanki lassa reklamındaki engel tanımaz adam mübarek. Yook, efendim neymiş, bananeymiş, o kız haklıymış. Eee, sonra? Anlat bakalım biz dinleyelim. İnsana bak ya.Ben ona karışsam 'uff snne ya slk sn ne blrsn.s' yok ' arkm vr bnm tmm mı.s'.
.
Ben bu arkadaşları anlamıyorum. Cidden yani. Ciddi ciddi. Birisi Hitler'i geri getirsin ve bu tip insan grubuna 'ahan da bunlar yahudi' denilsin. Neden böyle bir benzetme yaptım ben de bilmiyorum ama beynim çok sulandı bak bunu biliyorum. Sabahtan akşama kadar ders ders ders yemin ediyorum, uyuyacak zaman yok ki, yani her gün en fazla altı saat uyuyabiliyorum. Düşün. Kafam patlayacak. Gözlerimin altı mosmordur heralde. Belki de saçlarım Einstein gibi olmuştur. Belki de gerçekten onun kayıp ikiziyimdir. Bilmiyom. Sınavlara hiç çalışmadığım halde iyi alıyorsam... Cidden ha. Neyse hadeeyy görüşürüz.
.
@liveforpringles hele bi yorum yapma görüşçz kfr.s.s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Olsun Bazı Şeyler
Não FicçãoHAYATINIZDA OKUYACAĞINIZ EN SAÇMA ŞEY. SİZİ TEMİN EDERİM.