Selam geri geldim. @evilordinaryqueen sayesinde fgdfgfgh. Ve eski bir arkaaşım da burayı bana hatırlattı. Birkaç haftadır çok çok çok yoğundum ve buranın adını bile unuttum gibi bişey oldu.
Bu arada bunu Ultraviolence dinleyerek yazıyorum pek normal kafayla yazamam yani.
Ki yazacak pek bir şey de kalmadı gördüğünüz üzere. Ağlamak üzereyim aslında neden bilmiyorum Lana'nın konuştuğu yeri dinliyorum belki ondandır. Düzelirim yani.
Peki hadi Buse Belen'den bahsedelim bence.
Kız benim idolüm oldu resmen ya özgüvene bak ya. Bende ondakinin yarısı olsa doğu avrupa benim elimdeydi ya. Size özgüven problemimden bahsetmiştim.
Acayip muhteşem resimleri de var tabii. Mesela multimedyada da (dadada nedir ya) gördüğünüz üzere 'seni görmek istemiyorum' temalı muhteşem portre gibi.
Buse Belen Foreva <3<3
Pardon, birden Busectioner damarlarım kabardı geliyorum bir sn.
Tamam geldim.
Hadi şimdi de yazımızın ne kadar saçma geçtiğinden ve okulların açılmasına 1 aydan az kaldığını da hatırlayalım.
1 dakikalık saygı duruşu var sırada.
Yazım şöyle geçti: 12saatlik yolculuklar, saçma sapan internet bulma çabaları, yatmak, tıkınmak, yatmak, televizyon izlemek, ve yatmak.
Çok mıhtişim.
Yaşadığım tek ekşın telefonumun bataryasının patlaması oldu. Çok fazla ekşın vardı.
Bir de artık şu facebook'u sırf wattpad türkiye grubu için kullanıyorum artık. Yani vatsap grubuna falan katılmışsanız benimle de bilinçsiz olarak konuştunuz vuhuu.
Ve kitap 60k olmuş! Yeter ya cidden bak çok garip oluyom ben. 60k bu kitap için çok fazla, kitap bile bunu kaldıramaz yani. Lütfin.
Şu an da arkada -adından emin değilim- Soner Sarıkabadayı çalıyor. Annem sağolsun.
Ben hiç Türkçe şarkı dinlemem çünkü bütün şarkıların %98 i falan saçmasalak 'aşk' ile ilgili.
"Uu kızın fiziği süper dur aşık olayım bi" diye aşık mı olunur lan. Aşkın öyle bişey olduğunu düşünüyorsan böyle iki günde terk edilmeye mahkümsundur. Sonra "terketmeğ beniğ" diye aptal aptal şarkılar yaparsın anca.
Neyse konumuza geri dönelim. Gerçi konumuz da yok karışık yazıyorum işte.
Bu arada yorumlarınız çok komikmiş arkadaşlar -random gülüş yaptığımı varsayın-.
Hadi bitti sizi serbest bırakıyorum yavru kurtlar, halaycı kuşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Olsun Bazı Şeyler
Non-FictionHAYATINIZDA OKUYACAĞINIZ EN SAÇMA ŞEY. SİZİ TEMİN EDERİM.