HADİ BAŞLAYALIM

119 20 20
                                    


              Merhaba, ben ETO ZİGLER. Evet, ismim size biraz garip gelmiş olabilir. Bu normal bir şey çünkü bana bu lakap verildiğinde bana da garip gelmişti.

              Bence artık açıklamalardan sıkıldınız. Hemen olayı anlatıyorum. Bizim mahallede oturan, 15 cinayeti olan MANDALİNA KUYRUKLU KILLI ORANGUTAN lakaplı BELALI ABBAS ABLA'mız benim en iyi arkadaşım PİTBULL MURAT'ı kaçırdı ve büyük ihtimalle onu öldürecek.

PİTBULL MURAT tanıtımı:

              13 yaşında, bizim mahallenin en güçlü çocuğu(tabi benden sonra). Esmer, düz saçlı. Mahallede dövmediği çocuk sayısı 1; o da benim.

Benim tanıtımım:

              13 yaşındayım. Vücudum kaslardan geçilmiyor. Beyaz tenli, dalgalı saçlıyım, gözlerim ela.

               Yakışıklı olduğumu düşünmüyorum çünkü bundan eminim  bu arada sakın övündüğümü filan zannetmeyin çünkü kesinlikle övünüyorum( sakın bu kötü esprilerden dolayı kitabı kapatma)

BELALI ABBAS ABLA'nın tanıtımı:

              Kadın tam bir psikopat tipinde. Tek kaşlı, seyrek saçlı, Charlie Caplin gibi bir bıyığı var ve çenesinin 3 bölgesinden sakallar fışkırmış. Sizin de anlamış olduğunuz üzere garip bir kadın. Aslında kadın demeye bile bin şahit ister. Sanırım bu kadar tanıtım yeter.

ŞİMDİ BAŞLAYALIM MACERAYA

              Eveeet ben bu kaçırılma olayına bir çözüm bulmalıydım. Arkadaşımı kurtarmam gerekiyordu. Ama nasıl? İşte asıl soru bu. Hemen bir plan yapmam lazımdı. Ben de başladım işe.

2 gün sonra...

İşte bir plan yaptım.

Durun anlatayım:

              Önce biz, yani mahalledeki arkadaşlarımdan KULAKSIZ METE ve BULDOK BATU'yla bir silahçıya gidip bir AK47, 4-5 tane RPG ve 2 tane de AK74 alacağız.

Daha sonra:

              BELALI ABBAS ABLA'nın MURAT'ı tutsak ettiği kaleye gideceğiz. Sonra kapıdaki görevlilerin birinin ayağına halat dolayıp onu etkisiz hale getireceğiz. Ve ona arkadaşımızın yerini söyleteceğiz . Yerini öğrendikten sonra onu bayıltıp kalenin içine doğru yol alacağız. İçeride bizi bekleyen bir sürü kötü adam olacak. Biz de onları, aldığımız silahları kafalarına atarak etkisiz hale getireceğiz. Ve odaya gireceğiz. ABBAS ABLA seslerden dolayı bizim geldiğimizi anlayacak tabi ki. Eveet odanın içindeyiz. ABBAS ABLA, MURAT'ı camdan sarkıtmış bir şekilde "Yaklaşmayın! Yoksa atarım!" diyecek. Tabi biz, aşağıdaki havuzun yerini öğrenip gelerek buna önlem almış olacağız. "Yiyorsa at!" diyeceğiz ve o belalı kadın büyük ihtimalle arkadaşımı aşağıya atacak(yani umarım) ve MURAT havuza düşecek. Daha sonra BELALI ABLA odada yalnız başına kalacak. Biz de yanımızda taşıdığımız kelepçeyi ellerinden ve boynundan direğe bağlayıp gideceğiz. İşte bu kadar basit. Ama bir sorunumuz var. BELALI ABBAS ABLA'nın nerede olduğunu bilmiyoruz. Ayrıca arkadaşlarımın da bizimle gelip gelmeyeceği kesin değil.    


                      Devamı 3 gün sonra...    Eto Zigler'den...

Yeni başladım, yorumlarınızı bekliyorum...

ETO ZİGLERİN MACERALARI    1(BAKALIM BAŞIMIZA NELER GELECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin