NEDEN BU MACERAYA ATILDIM??( GERÇEKLER )

26 8 0
                                    


Şimdi yanlış hatırlamıyorsam macera başladığında hepinizin bir sorusu vardı.'' Şu benim arkadaşın kaçırılma olayına neden bu kadar kafayı taktığımı ve neden altı üstü bir arkadaş için bu kadar zahmete katlandığımı sormuştunuz. 

CEVAP: Siz ne dediğinizi sanıyorsunuz? O benim için arkadaştan öte. Kardeş gibi birşey anlayacağınız. Tamam mı? Bir daha bana bu soruyla gelmeyin. Sizi hergeleler siziii.

DİKKAT YAZAR KONUŞUYOR:

ŞİŞŞŞT MERT( Eto Ziglerin gerçek ismi. devamı var ama sonra sonraki bölümlerde görürsünüz) BUNLARIN YALAN OLDUĞUNU İKİMİZDE BİLİYORUZ. GERÇEKLERİ SEN Mİ SÖYLEYECEKSİN BEN Mİ?

Mert: Aman abi yaa okuyucularla iki laf ettirmiyon heee. yazıklar olsun sana verdiğim emekler.

- Neyse laf yapma Mert. Hadi devam et.

Sanki izin veriyorda ... Neyse ben tövbeliyim bu bana yakışmaz.

YAZAR: Duyamadım

- Yoğurt diyom yoğurt çok faydalıymış bol bol ye.

Neyse biz konuya geçelim.

EVET SONUNDA GERÇEKLER:

Benim için o kafadan kontak bebeye ne halt olduğu umurumda bile değil. Hatta bir gün biri, ''ilerde Murat kaybolacak ve sende onun için dağları taşları delip onu bulmaya gideceksin dese. '' sen çok soğukta kalma bence'' derim ama durum değişti işte.

Olay şu, bu benim manyak arkadaşın kaçırılma olayından  bir kaç yıl önce, benim canııııım güzeeeeeel ağilemde Murat gibi ortadan ansızın kayboldu. Bende, bir umuttur belki ailemi bulurum hemde Murat  bebesini kurtarır zengin bir yaşam sürerim diye düşündüm anlayacağınız. Niyemi çünkü Murat'ı kurtarana büyük para ödülü var heeee

neyse konuyu fazla uzatmayalım sonraki bölüme geçelim.

ETO ZİGLERİN MACERALARI    1(BAKALIM BAŞIMIZA NELER GELECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin