OH BEEE SONUNDA GERÇEK ARKADAŞ

28 14 1
                                    


. Böyle bir 5-10 dk daha (zamanı nerden biliyorsam)

Dövüştükten sonra barışıp kaynaştık

He bu arada söylemeyi unuttum çocuğun adı Arif ' miş.

Çocuğu ilk gördüğümde aklımdan gelen düşünceleri size söylemeyi unuttum ama şimdi söylemeden edemiyecem. İşte aklımdan geçenler...

'' hımmm tipine bakılırsa kafadan zoru var diyecem de ( hangi kafada )

Neyse çocuğun arkasından konuşmak gibi olmasın amaan neyse boş verin olsun, çocuk tam bir at tutkunu tam bir at hırsızı bindiği atı da çalmış ( kardeş ayıptır yaa )

Bu arada söylediklerimiz aramızda kalmalı çünkü eğer bu söylediklerimi duyarsa beni bitirir...

Merhaba ben Muhammed şu Eto' yla karşılaştığımız anda birden öcü görmüş gibi oldum yani üzerine atlamamın nedeni buydu.

Ama şunu itraf etmeliyim çocuğun omzuna kaç nonseltilyonkez( tam olarak ne kadar olduğunu bende bilmiyom) yumruk attığımı ve ısırdığımı saymadım ama çocuk bana bağırmadı bile.

He bu arada çocuğun kasları görseniz '' oranın üzerinden tank mı geçti dersiniz. Yani o kadar şişik''

Neyse ben çok konuşmiyim.

Hey evet yine ben Zigler

Neyse tanışmıştık zaten daha önce.

Yanıma birde yardımcı bulduğuma göre şimdi arkadaşlarımı ve peşinden de Arif' in ailesini kurtamalıydık.

( şimdi tahmin etmişsinizdir bunu ne demek olduğunu. Evet yine bir plan yapmam gerekiyor ) 

ETO ZİGLERİN MACERALARI    1(BAKALIM BAŞIMIZA NELER GELECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin