Adam MAŞALLAH acayip hızlı çıktı. Bunu nereden anladım diye soracak olursanız durun, şöyle anlatayım. Ben arkadaşlarımı ve adamı görmek için arkama baktığımda bir yumruk suratıma doğru geliyordu. Sonrasını anlatamıyorum çünkü hatırlamıyorum.
Gözlerimi açtığımda camları kırık olan ve yerlerde nesli çoktan tükenmiş olan garip böceklerin gezindiği bir odadaydım. Arkadaşlarımı yanımda görememiştim. Tam onlar için telaşlanırken benim suratıma yumruğunu oturtan adam geldi. ''Hadi teke tek gel'' dedim ama adam duymadı. Çünkü ağzım bağlıydı. ALLAH' ıma şükürler olsun duymamış. Neden böyle dedin diye soracak olursanız şöyle anlatayım: Adam boynunu kaşırken kol kaslarını hafif sıktı da. O ne öyle yaa basketbol topu gibi. Neyse daha sonra bizim çocukları hadi yürüyün deyip iterek yere düşürdü. Sonrada hahahahaha diye gülerek odadan çıktı. Üff bee ne kadar komik. O kadar komikti ki gülmeyi unuttum. Yav ciddiyim bu psikopatı tek başına uçağa koysak alın size insansız hava aracı. Ben tam bu şekilde garip hakaretlerle içimden adama söverken Abbas Ablamız geldi ve yanında da kaslı adam. Dedi ki çay kahve ister misiniz? Ve yanındaki adamla gülmeye başladı. Yav arkadaş ne kadar iğrenç bir espri anlayışı ya. He bu arada yine ciddiyim, dünyadaki herkes açlıktan kendi beynini yemek zorunda kalsa bu iki adam açlıktan geberir. Ben böyle garip şeyler söylemeye devam ettim. Neyse sonra arkadaşlarım benim yanıma gelip ağlamaklı gözlerle bana doğru baktılar. Ben biraz acıdım ama o an bunun sırası değildi. Hemen bir plan yapıp buradan çıktıktan sonra Pitbul Murat' ı kurtarmamız gerekiyordu. Ama nasıl. İşte bundan dolayı hemen bir plan düşünmeye başladım. Aklıma garip garip fikirler geliyordu. Hemde hepsi bir birinden saçmaydı. Ama son düşündüğüm fena değildi.
NE KADAR ÇOK YORUM VE TAKİPÇİ O KADAR ÇOK YENİ BÖLÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ETO ZİGLERİN MACERALARI 1(BAKALIM BAŞIMIZA NELER GELECEK)
HumorETO ZİGLER ADLI KAHRAMANIMIZ ARKADAŞININ BİR PSİKOPAT TARAFINDAN KAÇIRILMASI ÜZERİNE BİR MACERAYA DALAR.