3.kapitola

293 13 4
                                    

Keď som prišla domov tak som hneď smerovala k mame opýtať sa kde boli.

"Ahoj mami."
"Ahoj zlatko."
"Kde ste boli včera?"
"Včera sme boli." nedokončila vetu a hneď sa rozplakala   "Včera sme boli v nemocnici s tvojim bratom. Volali nám zo školy že mu na hodine  začala kvapkať krv z nosa, a." viac sa rozplakala a s plačom pokračovala "a odpadol."
Hneď som začala panikáriť a plakať naraz.Hoci je odomňa o 3 roki starší. Vždy som ho mala rada, aj keď sme sa hádali.


"Kedy príde? Už ho vyšetrili? Môžem ísť za ním?"

Strašne som sa o neho bála.

"Neviem kedy príde ani kedy ho vyšetria ale mohla by si ísť ku nemu bol by rád." povedala a vysmrkala si nos do vreckovky ktorá ležala na stole.

Be the way. Mám brata vola sa Samuel a ma 18 rokov. Hráva futbal a celkom rád sa učí.

Už bolo 19:00 a niekto klopal. Šla som otvoriť a tam stal Tinus. Celkom pekne oblečený a pripravený.

"Ahoj." povedal usmiaty ako slniečko.
So slzami v očiach a bez pozdravu som povedala "Prepáč nemôžem ísť von musím ísť k bratovi." 
"Nemôžem ísť s tebou?" navrhol.
"Áno ale počkaj trošku. Za chvíľku som späť."

Išla som si po vreckovky a naspäť k mame.

"A kde je vlastne oco?"
"Oco išiel k Samovi, ale už asi išiel späť do práce. Keby neprišiel naspäť do práce musel by si hľadať inú prácu." povedala smutne.
"Ok tak ja už idem ahoj."

Objala som mamu aby mala lepšiu náladu a šla k Tinisovi. Otvorila som dvere pred ktorími stál Tinus a šli sme. Nemocnica bola neďaleko. Prišli sme tam rýchlo.

Z pohľadu Martinusa.

Keď otvorila dvere šli sme. Cestou mi rozprávala o svojom bratovi. Volal sa Samuel tiež mal rád futbal a mal hnedé vlasi. Viac mi nepovedala. Bola veľmi smutná chcel som ju objať ale ešte sme sa veľmi nepoznali tak som to na začiatku nechcel pokaziť.

Viky

Tinus bol veľmi zlatý bola som rada že išiel so mnou ale bála som sa o brata.
Keď sme prišli do nemocnice hneď som zamierila k prvej sestričke ktorú som videla.

"Dobrí deň,neviete nádou v ktorej izbe leží Samuel Jones?"
"Áno práve som z tej izby vyšla. Je na izbe číslo 105, je to na druhom poschodí. Ale je tam teraz doktor musíte počkať na chodbe." milo
povedala.
"Veľmi pekne vám ďakujem."

Poďakovala som a šla som k Tinusovi. Tinus sa na mňa usmial. Tak som sa na ňho usmiala tiež.

"Samo leží na druhom poschodí."

"Ok choď na to poschodie za chvíľku som pri tebe." a usmial sa na mňa.

Tak som šla. Šlapala som po schodoch lebo výťahom chodím nerada. Vždy som sa bála že sa výťah zasekne. Hľadala som izbu č.105. Netrvalo to dlho, izba bola neďaleko schodov. Sadla som si na stoličku ktorá bola oproti izbe. Dvere boli pootvorené tak som len trošku nahliadla a videla som doktora. Asi o 10 minút prišiel Tinus s dvoma teplými čajami v ruke. Jeden čaj mi podal.

"Ďakujem."
"Nemáš za čo." usmial sa.

Chcel niečo povedať ale z dverí vyšiel  doktor. Čaj som položila vedľa stoličky a hneď som pribehla k dokotorovi a opýtala sa ho.

"Mohli by sme ísť k nemu?" a pozrela som sa na Tinusa.
"Prepáčte,ale len rodina."

Otočila som som sa a povedala som to Tinusovi on len prikívol.

Prišla som do izby a začala plakať. Ešte nikdy som takto svojho brata nevidela .Spal tak som ho nechcela budiť. Na papier som mu napísala :

Ahoj
Bola som tu
a spal si .
Keď prídem
nabudúce dúfam
že spať nebudeš
a všetko mi
povieš.
Ani nevieš ako
veľmi sa o teba bojím.
                       - Viky

Ešte raz som sa pozrela na Sama a šla na chodbu. Tam ma čakal Tinus. Prišla som k nemu a objala ho. V jeho objatí som sa rozplakala.

"To bude dobré." povedal a usmial sa.

Milujem jeho úsmev.Milujem ho celého. Ale povedať mu to nemôžem.
Zobrala som si čaj a išli sme domov. Cestou som si hovorili menšie tajomstvá ktoré sme nemali nikomu hovoriť. Ja som povedala že so Stellou sme ich fanúšičky (mmerky)  a on sa mi priznal že jemu sa páči jedno dievča z našej školy ale nechcel povedať meno. Strašne by som chcela byť na jej mieste.Keď sme boli pri jeho dome tak mi povedal žem mám počkať. Tak som počkala. Zopozerala som sa na západ slnka. Keď prišiel nebol sám bol pri ňom brat a mal v ruke loptu.

Takže zas nová časť, dúfam že sa vám páči. Budem rada za každý milí koment a vote🌟.
P.S prepačte za chyby.
Prosím napíšte či mám pokračovať. Ďakujem :)

Obyčajná Fanúšička (M&M)Where stories live. Discover now