8. kapitola

209 10 2
                                    

"Píp"zapípal mi mobil.
"Do riti ja som si zabudla vypnúť  budík." ozvalo sa v mi v mysli.

Budik som vypla a snažila sa nejako zaspať ale nešlo to. Tak ma napadlo že by som si mohla ísť zabehať. Namierila som to ku kúpelini zapla si pesničky a začala sa umývať. No vtom mi zapípal mobil. Prišla mi správa od Sama. Tak som sa v rýchlosti umyla aby som si tu správu mohla čo najskôr prečítať. Keď som sa umyla šla som si prečítať správu.

Samo: Ahoj mám dobrú správu.
Viktória: Čau akú? A kedy už konečne prídeš?
Samo: No ta dobrá správa je, že prídem zajtra.
Viktória: To je super. :) Už sa teším.

Odpísala som išla sa najesť. Spravila som si cereálie.
 Potom som namierila zas k mojej izbe kde som si obliekla čierne legíny,tričko a na to mikinu plus obula topánky a konečne som mohla ísť. Bolo ráno,asi sedem hodín a vonku nebol skoro nikto okrem áut čo tu jazdili. Keď som behala zastavila som sa v parku kde som si urobila prestávku. Myslela som si že v parku o siedmej ráno fakt nikto nebude ale mýlila som sa bol tam Marcus. Bol sám a kopal si.Ale mne to bolo jedno, tak som si sadla na lavičku a pozrela sa na mobil kde mi napísala Stella.

Stella: Ahoj aj ty ideš na tú party?
Viky: Ahoj áno s Tinusom 😊 a ty?
Stella: Noo ja idem s Marcusom.
Viky: Tak to je super mohli by sme sa stretnúť. A inak prečo ešte nespíš? 😀
Stella: Marcus ma zobudil a áno prídem do teba. Ok?
Viky: Aha ,tak dobre príď o 13:00.

Keď som písala ani som si nevšimla že Marcus sedí vedľa mňa.

"A-ahoj. Čo ty tu?" povedala som keď som ho videla.
"Čau, len som si prišiel zakopať. A ty?
"Ja som si prišla zabehať akurát som si spravila prestávku. Už idem naspäť domov."
"Aha. Tak idem s tebou."
"Dobre." a usmiala som sa.

***

Make you believe in love... spievala som si a obliekala sa do šiat. Keď som sa obliekla pritancovala (😂) som k zrkadlu. Musím povedať že som v tých šatách vyzerala dobre. Aspoň podľa mňa. "Píp"

Stella: Poď mi otvoriť.
Viky: Ok už idem.

Rýchlo som pribehla k dverám.

"Ahoooj."
"Ahoj"

A objali sme sa

"Wauu. V tých šatách ti to sekne."
"Ďakujem. Aj tebe. Ale niečo ti tam chýba. Poď za mnou."

A ťahala som ju za mnou do mojej izby kde som jej  podala čierny opasok ako som mala ja.

"Jeej ďakujem. Presne toto som doma hľadala"
"Nemáš za čo. pustíme si zatiaľ film?"
"Ok."
"Tu más vyber niečo." a podala som jej dialkove a odišla do kuchyne s mobilom v ruke.

Viky💜☺: Kedy prídeš?
Tinus💙: Doraz zlatko 😍😘
Viky💜☺:??
Tinus💙: Prepáč to písal Marcus zobral mi mobil za chvíľku prídem :).
Viky💜☺: Dobre.😀

Ja som šla naspäť k Stelle film už bol zapnutý tak som si k nej sadla a pozerala film s ňou.
***
Cŕŕŕn niekto zazvonil . Bol to Tinus s Macom...

Prepáčte ale nikdy sa k tomu nemôžem dokopať ale sľubujem že v ďalšej časti bude už konečne party. :)

Inak každy koment a vote poteší ☺💙💜 . Love you❤❤

Ps: Píšem novú knihu kto by chcel tak si ju môže prečítať.

Obyčajná Fanúšička (M&M)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant