16.

106 7 0
                                    


Prišla som domov a rúchlo som vbehla do mojej izby. Chcela som sa ísť osprchovať ale nevišlo predbehol ma Samo.

"Budeš tam dlho?"

"Prečo?"

"Prečo asi? Aj ja sa chcem umyť."

Neodpovedal. Niekedy mi fakt robí rád naschvál. Tak som šla naspäť do mojej izby a rozmýšľala som o tom čo sa dnes stalo. Chcela by som si tovšetko pamätať. Začala som sa hrabať v krabici skde mám kancelárske potreby . Hľadala som tam nejaký zošit. Lebo ma napadla jedna vec. Začnem si písať dennik. Keď som našla nejaký akurát sa Samo dosprchoval alebo čo ja viem čo tam robil.

"Môžeš ísť."zakričal.

Mňa to už veľmi nezaujímalo veď sa môžem osprchovať aj o hodinu. Prišla som k dverám od mojej izby a zamkla som ich. Zobrala som ten zošit a začala som tam všetko zapisovať. Áno viem veľa dievčat v mojom veku si nepíše denník prišlo mi to aj trápne ale je to moja vec a postarám sa o to aby ju nikto nikdy nenašiel. Keď som dopísala prvý zápis sľúbila som si že tam budem písať len dôležité veci. Napísala som tam to čo sa stalo medzi mnou a Tinosom a aj to čo sa stalo predtým presnejšie ako sme sa pohádaliso Stellou. V tom mi prišla SMS-ka od Tinusa.

TINUS<3:Prepáč zabudol som ti povedať že na turné sa vyráža už zajtra. O 9:30 prídem po teba lebo na letisku máme byť už o 11:00. Tak dúfam že sa nehneváš že som ti to napísal až teraz.

Hneď sa ma chopila panika a milión otázok naraz. V rýchlosti som mu odpísala.

VIKY<3: No neviem či mi to mama tak v rýchlosti povolí.

TINUS<3: Neboj sa už sme jej volali.

VIKY<3: Ako to? Veď. WTF?

TINUS<3:KeĎ sme boli v škole vybaviť aby nás pustili na turné . Riaditeľka mala čˇislo na tvoju mamu tak sme jej zavolali a pustila ťa.

VIKY<3: Ale ja som ti povedala len dnes že idem.

TINUS<3: Vysvetlím ti to potom.

VIKY<3: Ok, ďakujem. Tak zajtra.

TINUS<3: Ahooj.

Ja som sa išla osprchovať a pobaliť sa. A potom som si išla konečne ľahnúť keď v tom mi napísal nejaký anonymní účet.

ANONYM : Dnes si vyzerala skvelo.

VIKTÓRIA: Ďakujem.

ANONYM: Tak veľmi by som ťa chcel ale tvoje srdce už niekomu patrí. :(

Nevedela som čo mu mám odpísať tak som šla spať. 

Z POHĽADU TINUSA
Už som sa pobalil. Marcus trčal na telefóne a v tom sa ma spýtal či som to povedal Viky.

"Čo som jej mal povedať?"

"Takže si jej to nepovedal." a prevrátil očami 

"Ale čo som jej mal povedať?"

Pozrel som sa na Maca a v tom sa postavil a začal behať čo najďalej odomňa. Behal som za ním . Naháňali sme sa po celom dome. Keď Marcus prestal behať (pravdepodobne sa mu behať už nechcelo) tak mi to konečne povedal. Niekedy sa fakt správa ako decko.

"No predsa či si jej povedal že vyrážame zajtra. Alebo si to zabudol?"

"Nemohol si mi to povedať normálne nie?"

"Nie."

Tak som šiel po mobil a napísal som jej. Vždy keď niekto spomenie jej meno predstavím si jej oči. Má ich hnedé ale také pekné že by som sa na ne nevedel vinadívať ale ona je proste celá pekná. Potom som šiel do izby kresliť. Je to moja obľuba tak isto ako futbal, keď v tom na mňa zakričal Marcus že ide futbal. Tak som šiel pozerať futbal. Potom mi odpísala Viky trochu sme si písali. Keď sme si dopísali začal si Mac s niekym písať ale nerobil som si z toho veľkú hlavu možno si písal s Dianou o zajtrašku.

Tak konečne som dopísala aj túto kapitolu za chvíľku tu dopíšem aj pohľad Tnusa. <3 Taka jedna malá otázka. Baví vás to čítať? (Prepáčte za chyb.)



Obyčajná Fanúšička (M&M)Where stories live. Discover now