Soarele prinde contur de portocală iar o adiere caldă de plăcintă, îi trezește pe cei doi.
-Valor?
Nici urmă de acesta. Massu începe să îl caute...
-Sunt aici!
Valor vine cu o frunza de vie plină cu curmale.
-De unde le-ai luat?
-Nu întreba...Nu termină de spus și pământul începe să se zguduie
-Nu-i așa că-i tareee? Grăii entuziasmat Valor.
-Serios? Cum de...
-Am luat o curmală și când vorbesc, practic se zguduie tot ce e în jur.
-Vreau să încerc.După prima curmală, Massu începe să tremure și când să scoată un cuvânt apare...
-Ziuă bună călători!
-BUNĂĂĂ strigă Massu din toți plămânii, iar pământul se clatină cu putere.
-Whoaaa, de unde ați luat curmalele?Massu tace iar Valor se aproprie de ea și i le arată, în semn de neștiință.
-Sunt curmale de peșteră, provoacă gastroenterita și modificări ale corzilor vocale.
Massu se amuză de fuga lui Valor în tufă dar nu după mult timp, fuge și acesta după o altă tufă, sub privirea amuzată a călătoarea. După câteva zeci de minute, ies amândoi de unde plecaseră și fac cunoștință cu ea.
-Valor e devină... el a adus curmalele!
-Iar tu le-ai mâncat pe toate!Tânăra începe să râdă și îi întrerupe din ceartă...
-Bine, bine... Voi cine sunteți?
-Eu sunt Massu iar amicul meu e Valor.
-Tu cine ești? întreabă Valor
-Sunt Raylee.
-Încotro te îndrepți?
-Nicăieri, cutreier precum voi.
-Dorești să ni te alături?
-Credeam că sunteți în stare să călătoriți fără o companie feminin...
-Nuuu, o întrerupe Massu, fascinat de frumusețea ei. Chiar ne-am dorii o astfel de companie!
-În regulă atunci, încotro?
-Spre valea aceea. Am auzit că sunt spirite ale viitorului și vrem să aflăm.
Știu eu o cale de a ajun...Până să termine fraza apar Linn și Mușețel speriați de cutremur iar Linn se prinde de brațul lui Massu.
-Domniță, ești bine? Spune Massu râzând.
Mușețel se uită la tânără și la Valor apoi la cei doi ce par intimidați.
CITEȘTI
The dystopian utopia
FantasyThe unfortunate events of a day that was but might never be... Doi gemeni trimiși de mici și instruiți în tărâmuri opuse caracterului lor. O tămăduitoare și un războinic rebel luptă cu destinul pentru aș apară regatul însă drumul revederii ce...