Merhaba arkadaşlar :) ikinci kitap ile karşınızdayım. Biliyorum çok merak ediyorsunuz sizi hiç tutmayacağım. Yorumlarınızı bekliyorum :)
Ve arkadaşlar buraya Hogwarts binalarınızı yazar mısınız? ( bilmiyor iseniz Pottermore'dan testi çözebilirsiniz)
-Ben Slytherin'im 💚
Yazardan
Düğün sabahı
"Bunu yapmak istediğine emin misin Dean? Draco bunu öğrenirse seni sağ bırakmaz."
Seamus belindeki silahı çıkartıp masaya koydu. "Kaçıncısı sahte demiştin?" Dean silahı eline alıp incelemeye koyuldu. "Dostum beni dinliyor musun?" Seamus, Dean'ın elindeki silahı alıp masaya geri bıraktı. "Üçüncü."
"Bak bunu yapıcam tamam mı? Hermione'yi kaybedemem. Hermione gerçekleri öğrenirse beni yanında istemeyecektir." Dean aynaya dönüp papyonunu düzeltti. "Eğer Hermione olsaydım her gün altına yatmak için yalvarırdım." diyip sırıttı Seamus. Bunun üzerine Dean'de sırıttı.
"Namluyu nereye doğru koyacağını biliyor musun?"
Dean elini tabanca şekli aldırıp işaret parmağını şakaklarında saçlarının bitimine koydu. "Sakın bir santim bile kaydırma. Damarına denk giderse ölürsün."
"Tamam, tamam anladık." Dean masadaki silahı alıp beline yerleştirdi. "Planı tekrar edelim, ben yere düştüğümde yanıma ilk gelen sen olmalısın. Beni hemen ordan cisimlemen şart ve kan kaybetmeden müdahale etmen gerek. Merminin içindeki sahte kan başıma çarptığında yara alacağımdan eminim. Ama o olayı gören tüm herkese hafıza silme büyüsü yapmamız gerekecek,Malfoy hariç." Dean sandalyedeki ceketi alıp giydi. Üzerine tamamen oturması için eli ile düzeltti. "Herkes düğündeki olayları unuttuğunda, özellikle Hermione Draco'yu vurduğumu düğüne geldiğini unutup ve beni kocası olarak hatırladığı zaman Malfoy'un yüzündeki ifadeyi merak ediyor olacağım." diyip sırttı.
"Peki ya eve nasıl döneceksin."
"Elizabeth yakında okula başlıyor, beni asla reddetmeyecektir. Beni eve o sokacak." diyerek gülümsedi ve gamzeleri derinleşti.
*
Seamus Dean'ı kendi evine cisimledikten sonra Dean yuttuğu nefesini bıraktı. "Hassiktir!" Siyahi büyücü acı ile kıvranırken Seamus başını iksirli bir bez ile sildi. "Ah, yakıyor amına koyayım." Dean Seamus'un elini ittirdi. Seamus Dean'ı umursamadan yarasını sildi ve geyikotu iksiri ile yarasının kapanmasını sağladı. "Şimdi iyi misin?"
Dean elini başına götürdü. "Gerçekten öldüm sandım. Hermione öyle bağırırken, Tanrım korkunçtu." Siyahi büyücü başını ovaladıktan sonra üstünü değiştirmek için banyoya gitti . Seamus'ta yarım kalan işlerini bitirmeye gitti.
Hastane
Seamus Draco'nun doktorunun kılığına çok özlü öksür sayesinde girdi. Zaman hızlandırıcıyı kullanarak iksiri yarım saatlik bir süre zarfında bitirdi.
Dean'ı morga cisimledikten sonra içerde ölülerden başka kimsenin olmaması insanın tüylerini ürpertiyordu, buz gibi soğukta cabası. "Bunu yaptığımıza inanamıyorum Dean."
"Hermione'yi tanıyorsam buraya gelecektir." Dean buz gibi soğuğa aldırmadan giysilerini çıkardı. O sırada Seamus metal soğuruculardan bir tanesini açtı. Dean pantolonu da çıkardığında soğuktan zangır zangır titredi. "İksiri ver ve giysilerimi şu dolaba koy." diyerek karşıdaki dolabı gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione / PureBlood-Prince 2
FanficCan't run out with a ghost. Dramione / PureBlood-Prince kitabının devamıdır. Hermione yapılan hafıza silme büyüsü ile Draco'nun düğüne geldiğini ve hatta Dean'ın onu vurduğunu unutur. İkisine dair çoğu güzel anıları da genç cadının aklından silinir...