Hala ilk günkü gibi onu ilk gördüğüm zaman ki halleri gelir aklıma.Halleri derken bakışları, gülüşleri, davranışları diyebilirim.
Bir arkadaşımın doğum günündeydi herşeyin başlangıcı o güne kadar iki dakikadan fazla gözlerimi birinin üzerinde tutmamışımdır.Ama onu ilk gördüğüm andan beri ondan gözlerimi ayıramadım.
Bunu genellikle dizimi izlerken veya yatağımın yanındaki pencereden takım yıldızlarını izlerken yapardım.
Ya onu izler iken kalp atışlarımı durduramıyordum.İçimden bir'den on'a kadar saymayı bile denedim tabiki bir işe yaramıyordu.
Şu bir çift gözümün ona dokunmamasına engel olamıyordum sadece umarım fark etmiyordur bakışlarımı diye dua ediyordum.
Bu hissi ilk defa yaşıyordum daha önce hiç böyle olmamıştım eğer ona bakmazsam,çıldırıyordum.
Konuşamadım o gün onla zaten çekindim utandım.
Bir kaç şişe içkimi içtim eski sınıf arkadaşım Merve'yle az sohbet ettim. Genelde Merve'nin sevgilisiyle konuştuk parti başından beri sonra fazla geç olmadan eve çekildim.
Yatağımda sızmışım o güne dair sadece o kız kalmıştı sonradan ögrendim ki adı Güzel'miş.
O güne dair hiçbir şey hatırlamasamda onun o güzelliği gülüşü,davranışları,sesi aklımdan çıkmıyordu.Hatırladıkça kalbim göğüs kafesime sığmıyordu.