Hemen kendini çektin ve Jimin'e kızdın. Sonra ben oynamıyorum deyip odana çıktın.
JİMİNDEN
Ne yaptığımı anlamadım. V ye neden öpücek diye soracağım sırada döndüm ama Lila beni öpmüştü. Ama öptükten sonra kızarmış ve çok ponçik görünmüştü. Bu benim ilgimi çekti. Yoksa Liladan hoşlanıyor muyum? Yok canım aşık olamam herhalde.
LİLADAN
Yatağıma yatıp hemen uyudum. Sabah kalktığımda bir çift göz bana bakıyordu galiba yanımda yatıyordu. Kim olduğunu görünce sinirle yataktan kalktım. Ve Poppye kızmaya başladın. Çünkü senden izin almadan yanına yatmıştı. Kahvaltıya indiğinizde Poppye tip tip bakıyordun. Jimin bunu görünce sana dönüp;
Jimin-Ne oldu Lila neden Poppye seni öldürücem bakışları atıyorsun?
Lila-Çünkü izin almadan yanıma yatıp uyumuş.
Poppy-Sor neden yattın.
Lila-İyi sordum neden yattın?
Poppy-Şimşek çaktı, odam böcek girdi bunlar olunca korktum ve yanına yattım.
Lila-İyi peki tamam.
JİMİNDEN
Lila'nın verdiği tepki aşırıydı bence ama kızınca çok tatlı oluyordu.
Ne oluyor bana böyle.
Lila-Jimin noldu neden kafayı yedin.
İç ses-Ben içimden diyeceklerimi dıştan mı söyledim!!! Ayyy ne dicem ben şimdi.
Jimin- Boşverin siz beni.
Kahvaltımızı yapmıştık. Kızların canı sıkılmıştı ve şuan bize AVM ye gitmek için aegyo yapıyorlardı. Bizde dayanamadık tabi. Kızlar giyinmek için odalarına çıkmışlardı.
Poppy'nin kot pantolon ve salaş bir bluz, Sun Hee mini kot bir etek ve gömlek, Min Ra mini etek ve bir bluz giymişti. Lila ise bir dakika Lila'nın şort biraz kısa değil miydi ya yok ya ne birazı bayağı kısaydı. Neyse banane ki bana nesi ya ama Lilayı baya kıskanıyordum. Unutmadan Lila'nın üstünde açıkmavi kot gömlek vardı.
JUNGKOOKTAN
Jimine baktığımda sinir küpüne dönmüştü.Lilanın şortuna baktıkça dahada sinirleniyordu. Bir saniye döndüğümde Sun Heenin giydiği eteğin kısalığını farkettim. Onun eteğine her baktığımda çıldırıp sinirleniyordum.
POPPYDEN
Jungkooka baktığımda Sun Heenin eteğine, Jimin ise Lilanın şortuna bakıp sinirlendiğini gördüm. Yoksa bunlar Lila ve Sun Heeyi mi kıskanıyorlar. Yoksa onlara aşıklar mıydı?