Lila-Ne alaka?
Poppy-Ne alaka gerçekten?
V-Gayet alaka.
Lila-Jimin ana potu sen kırdın yedim seni kaç benden!
Jimin-Tamam şaka özür yardıııım!!!!
Sen Jimin'i kovalamaya başlarsın. Birkaç dakika sonra yurda gelmişsinizdir.
Lila-Yurda ne ara geldik? Bi dakka onlar benim makyaj malzemelerim değii mi? Evet evet onlar benim makyaj malzemelerim. Jungkooooook onlar resim malzemesi mi ha kork benden zaten sinirliyim şimdi bütün sinirimi senden çıkartıcam. Gör bakk sen.
Jimin- Jungkook kaç vallaha döver seni.
Lila-O makyaj malzemelerinin hepsini bana alıcaksın Jungkook.
Jungkook çoktan yurdun içine kaçmıştır bile. Sizde onun ardından yurda girersiniz. Sonra yanınıza Min Ra ve Suga gelir.
Min Ra-Bizim size bir şey söylememiz gerek.
Herkes-Ne?
Suga-Biz sevgili olduk yani sevgiliyiz.
Senin içtiğin su boğazında kalır.
Min Seo Hyun-Noldu?
Sun Hee-Sen nasıl girdin buraya?
Min Seo Hyun-Sana ne.
Sun Hee-Nasıl bana ne?
Lila-Tutmayın beni.
Sen kızın saçını başını yolmaya başlarsın. Jimin Lila'yı tutar bu sefer Poppy girişir. V Poppy'yi tutar bu sefer Sun Hee girişir. Jungkook Sun Hee'yi tutar bu sefer Min Ra girişir. Suga'da Min Ra'yı tutar. Sonunda da Min Seo Hyun'u yolacak kimse kalmamıştır ama kızın ağzı burnu kanıyordur. Kızlar erkeklerin kucaklarında tepinmeye başlar. Sonunda sen Jimin'in omzuna vurup kızın üstüne atlamışsındır. Bunu gören kızlarda aynısını yapar ve hepiniz kıza dalarsınız. 5-10 dakika sonra yine aynı pozisyona gelirsiniz. Min Seo Hyun çoktan kaçmıştır kızlar ise hızlı hızlı nefes alı veriyorlardır. O arada yurda Rap Monster, J-Hope ve Jin girer.
Jin-2 dakika yalnız bıraktık altı üstü ne olmuş böyle?
J-Hope-Aynen.
Jimin-Kızlardan korkmaya başladım.
Jungkook,V ve Suga-Bende.
Jin-Ne oldu?
Tüm olanları anlatırsınız.
J-Hope-Kızlar neymiş de bizim haberimiz yokmuş.
Lila-Ben kick-box'a gidiyorum.
Sun Hee-Ben tekvandoya.
Poppy-Ben karateye.
Min Ra-Ben box'a.
BTS-YUH.
Rap Monster-Siz neymişsiniz de bizim haberimiz yokmuş.
Lila-Valla ben 11 yaşımdan beri insan dövüyom.
Kızlar-Bende.
BTS-YUH.
CUTENEES(sizin grup)-Alışsanız iyi olacak.
Min Ra-Suga'cım artık senin yanında kız görürsem ne olucağını görmüş oldun.
Suga-Valla ben korkmaya başladım.
Min Ra- Korkma aşkım. Bunlar daha iyi günlerin.
Lila-Kızın içine çaki kaçtı.
Jimin-Aynen.
Suga-Aşkım.
Min Ra-Efendim canım.
Lila-Sanırım ben kusucam benle gelen?
Jimin-Ben.
Suga-Hahaha çok komik. Neyse Min Ra.
Min Ra-Efendim.
Suga-Hani siz A.R.M.Y.'siniz ya.
CUTNEES-Eeee.
Suga-Sizin favori şarkınız ne?
Min Ra-Blood Sweat and Tears.
Sun Hee-Benimkide Blood Sweat and Tears.
Lila-Lost.
Rap Monster-O sadece vokallerin şarkısı hepimizin söylediği şarkıyı seçmen lazım.
Lila-Ma City yok I Like It yok I Need U yok ben vazgeçtim galiba hepsini çok seviyorum.
Rap Monster-İşte A.R.M.Y.
Poppy-Benim Fire.
V-İyi. Lila sen seçtin mi?
Lila-Yok hala kararsızım.
Suga ve Min Ra-Ben yatçam.
Jimin ve Lila-Yuh aynı anda konuştunuz. Ya bizde mi? Yine mi yaaa.
Herkes-Hahahahahaa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HEPİNİZDEN GERÇEKTEN ÇOOOK ÖZÜR DİLERİM. YB ATAMADIĞIM İÇİN. SINAVLARIM VARDI AMA HALA BİTMEDİ AMA YAZICAM HAFTA SONU YB GELEMEYEBİLİR AMA PAZARTESİ MUTLAKA GELİR. ÇOOK ÖZÜR DİLERİM BU ARADA ÇOK SAÇMA OLDU BİLİYORUM AMA TAM 400 KELİME YAA BEN BİLE BU KADAR YAZDIĞIMA ŞAŞIRDIM NEYSE HEPİNİZE İYİ GECELER BTS'Lİ RÜYALAR ÖPÜLDÜNÜZ!!!!