Jimin Ile Hayal Et 20

3.9K 132 17
                                    

           JIMIN'DEN

Sabah baslicakti bu cezalar. Gece olmuştu ve yatmak üzere herkes odalarına dağıldı. Yarın için çok heyecanliydim. Çünkü Lila beni opecekti hemde bir sürü kez. Wiyuuu.

             LILA'DAN

Ayy çok heyecanlıyım. Yarın Jimin'i herkesin önünde opucem. Ayy ben utancimdan yerin dibine girerim.

       Sabah

          JIMIN'DEN

Sabah uyandım ve kahvaltıya gittim. Herkes ordayı. Saat 08.59'du.

Ben (jimin)- Aşkım?

Lila- Efendim hayatım.

Ben (jimin)- Saat 08.59.

Lila- Yah Jimin!!

Jimin- Veee saat 09.00. Hadi bakalım öpücüğümü isterim.

Lila- Herkesin önünde mi?

Herkes- Evet.

Lila- Yaa~

Herkes: Hadi Lila!!!

Lila gelip parmak uçlarına çıkarak birazda benim boynumu eğerek dudaklarıma kapandı. Bu çok güzel bi duyguydu. Onun opusune karşılık veriyordum. 2-3 dakika sonra boynumun agridigini hissettim ve lilada büyük ihtimalle yorulmuştu parmak uçlarında durmaktan. Bu yüzden onu kucağıma aldım ve duvara yasladim.(owww). Herkes ooo diyodu. Bazıları ise fotoğraf ve video çekiyordu. 10 dakika dolmuş ve Alarm calmisti. Bu çok güzel bi duyguydu. Aslinda 10 dakikanın bitmesine uzulmustum ama 15 dakika sonra yine o güzel dudaklara kavusacaktim. Ayrılınca Lila'nin yüzünün kizardigini gördüm. Çok ama çok poncik duruyordu. Herkes çok güzeldi falan diyordu. Sonra kahvaltıya oturduk. Kahvaltı ederken birden alarm çaldı. Bu 15 dakika geçmiş ve 10 dakikalık öpüşme zamanımızin başlama ziliydi. Lila bana yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma kenetledi. Bu sefer çok daha sert öpüyordu. Demek ki o da sevmişti bu hissi. 10 dakika sonra yine ayrıldık alarmın sesi ile. Suga min ra'ya sarılmış bir şekilde yatiyordu. Min rayı resmen yastık yerine koyuyordu. Jungkook ise ikide bir sun hee den bir şeyler istiyordu.

Jungkook- Aşkım bana bir bardak su getir.

Jungkook sun hee nin getirdiği suyu içer ve bardağı geri götürmesi için ona geri verir.

Jungkook- Hayatım bana kumandayi ver.

Jungkook kafasına göre kanalları değiştirir güzel bir şey bulamayınca televizyonu kapatır.

Jungkook- Birtanem bana loli-

   
      LILA'DAN

Jungkook'un sesi çalan alarmla kesildi. Ve bu alarm jimin ve benim öpüşme ani geldiğini hatirlatiyordu. Iste yine o güzel an geldi. O yumuşak dolgun tatlı dudakları beni çok iyi ve değişik hissettiriyor. Jimin'in yanına gidip ellerimi boynuna dolayip dudaklarımi onun dudaklarına bastirdim. Bu sefer daha etkiliydi sanki. 10 dakikanın ardından poppy ve lucy'e baktım. Jin resmen lucy'i yanından ayirmiyordu. Poppy le V ise birbirlerine sarılmışlardi. O süre boyunca televizyon izledik durduk. Jungkook'un istekleriyse hiç bitmedi.

Jungkook- aşkım telefonunu getir.

Jungkook- Prensesim bana şu getir.

Sun Hee- Daha demin içtin ya Kook.

Jungkook- Yine susadim ama.

Sun Hee- Off Jungkook öf.

Jimin- Ya var ya tam bir komedisiniz.

Herkes- Aynen.

Ve işte yine bir alarm. Ve o güzel dudaklara kavuşma zamanı...

------------------------------------------
Saat 01.03

Güzel uykum özleniyor ben tarafından.

Ha bide okul açılıyor o yüzden elimden geldiğince fazla yb atacağım bu gün.

Okul zamanı haftada en az 3 bölüm.

Iyi geceler BTS li geceler canlı varliklarim.

Size başka bir isim bulmaliyim.
Canlı varliklarim ne yaa!

Jimin İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin