Jimin Ile Hayal 23

4K 148 165
                                    

            LILA'DAN

Hepimiz uyumak üzere odalarimiza gittik. Yarın kapalı yüzme havuzuna gidecektik.

        Sabah

         LILA'DAN

Sabah uyandığımda daha kimsenin uyanmadigini farkettim. Susamistim. Mutfağa gittim. Suyumu içerken biri bana arkamdan sarıldı. Ağzımda ki suyu tükürdum ve sıçradım. Boğazıma şu kacmisti. Ben öksürürken arkamdan bana yani sırtıma vuruyordu. Arkama dönüp baktığımda bu kişinin Jimin olduğunu gördüm.

Ben (Lila)- Yha Jimin ne yapıyorsun? Ölüyodum burda.

Jimin- Özür dilerim. Korkuttum sanırım.

Lila- Sorun değil. Ama bidaha olmasın odum patladı ya.

Jimin- Olmaz merak etme.

Lila- Hadi kahvaltıyı hazirlayalim.

Jimin- Tamam.

Jiminle birlikte kahvaltıyı hazırlamaya başladık. Birsüre sonra kahvaltıyı hazırladık. Diğerleri de uyanmışti. Kahvaltıdan sonra hep birlikte hazırlanıp havuza gittik. Benim giyecegim bikini biraz açıktı ama olsun.

 Benim giyecegim bikini biraz açıktı ama olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Lilanin giydiği bikini)

Oraya vardığımızda kabinlere girip giyindik. Kabinden çıktığım anda Jimin beni görüp benimle birlikte kabine girdi ve kapıyı kitledi.

Jimin- Lila bu ne!?

Lila- Bikini Jimin.

Jimin- Bi daha böyle şeyler giydiğini görmicem Lila.

Lila- Allahallah. Sen kaslarını gösteriyosun. Ben bişey diyomuyum. Bütün kızlar sana bakıyo ayrıca. O bakan kızları yolmak istiyorum.

Ben bunu söyledikten sonra Jimin gülmeye başlar.

Lila- Ne guluyon ya?

Jimin- Benim aşkım beni mi kiskanmis. Ay yerim ben seni.

Lila- Hadi hadi gidelim. Bizi bekliyorlar.

Jimin- Bi şartla.

Lila- Neymiş?

Jimin- Bu.

Deyip dudaklarıma yapisti. Ilk önce sasirsamda toparlanip karşılık verdim. Bir süre sonra ayrıldık ve Kabinden çıktık.

Jungkook- Hele şükür gelebildiniz.

Herkes- Aynen.

Sonra biz kızlarla birlikte el ele tutuşup havuza atladik. Havuzda hep beraber deve güreşi oynadik. (Jdmdjak). Ben Jiminin omzuna çıktım.  Sun hee jungkookun. Min ra suganin. Poppy v'nin sırtına çıktı. Ve oynamaya başladık. Ve kazanan Min Ra ve suga'ydi. Sonra Jimin beni omzundan indirdi. Bende ondan kaçmaya başladım. Arkama baktığımda Jimin yoktu. Ve birden bacaklarimdan bir şey beni hava kaldırdı. Bu Jimin'di. Sonra havuza attı ve kaçmaya başladı. Ona doğru yüzmeye başladım. Ama çok hızlı yuzuyordu. Bende boğulmus taklidi yaptım. Ve yanıma hızla yüzerek geldi. Bana yaklaştığında onu tuttum.

Lila- Yakaladım!!!

Jimin- Çok korkuttun beni. Sana bisey oldu sandım.

Lila- Özür dilerim.

Bunu dedikten sonra dudagimi büzdüm.

Jimin- Tamam tamam üzülme.

Dedikten sonra beni alnımdan öptü. Aksama doğru havuzda ayrıldık.

--------------------------------

Güzel olmuş mu???

Jimin İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin