Lila-Yaaa. Vallaha aynı anda konuşuyoz.
Jungkook-Lila ne diyon?
Aaa bidakka ben demin türkçe konuştum.
Lila-Bosver. Ben yatcam.
Lila-O nasıl iyi geceler deme şekli jimin?
Jimin-Ben hep böyle diyom.
BTS-AYNEN
Lila-Neyse iyi geceler.
Gece Şimşek çakmıştı bende şimşekten çok korkardim.
Lila-Poppy uyan, Sun Hee uyan.
Şimdi Min Ra'yi uyandırirsam beni döver.
Lila-Jimin.
Jimin-Noldu Lila?
Lila-Kizlari kaldırmaya çalıştım ama olmadı. Yanına yatsam olur mu?
Jimin-Olur.
JIMIN'DENSabah kalktığımda Lila uyuyordu ama çok güzel uyuyordu. (Jimin beni uyurken görse adam imana gelir!) Zamanı durdurmak istediğim anlardan biriydi bu an. Ölümsüzlük istiyor bu an. Ama sonra bir şey fark ettim. Resmen Lila'nın üstüne çıkmışim kollarımi bacaklarımi üzerinden çektim. Ben boşuna demiyorum ki kualayim diye. Yavaş yavaş Lila hareket etmeye başladı. Ben de yeni kalkıyor numarasi yaptım.
Lila-Gunaydin.
Jimin-Gunaydin
Lila-Neyse kimse görmeden gidiyim ben.
Deyip odadan çıktı. Lila çıktıktan sonra bende giyindim. Aşağıya indiğimde Sun Hee'nin üstünde bordo bir hırka içine beyaz bluz altına ise kot yırtık pantolon giymişti. Min Ra ise siyah sweatshirt altına siyah kot pantolon, Poppy'nin yeşil kazak altına beyaz pantolon. Lila'nın ise krem kahverengi arası sol kısmında da I'm not Weird I'm unicorn yazan bir bluz altına lacivert bir pantolon giymişti. (Yazarınız yazarken giydiklerini yazdı hihihi) Dikkatimi çeken şey ise kızların hepsinin aynı Ayakkabıları giymiş olmalarıydi. Maskeleremizi takıp Big Hite gittik. Lila ile In Thé name of love şarkısını calisacaktik.
Jimin-Kizlari neden uyandırmak istedin ki?
Lila-Hani Şimşek çakmıştı ya.
Jimin-Eee.
Lila-Benim de fobim var.
Bu sohbeti yanyana yatarken yaptigimiz için kalpten gidebilirim.
Jimin-Istersen yerde yatabilirim.
Lila-Bekle yer soğuk mu diye bakıcam.
Yere adımımi attığım gibi sicradim. Yer buz gibiydi.
Lila-Yok olmaz vallaha donarsin.
Jimin-Iyi sen bilirsin.
LİLA-GOOOD NIGTTTT
Jimin-Bana döndün sende.
Lila-Sus her an fikrimi değiştirebilirim.Sabah kalktığımda Jimin tepemdeydi. Yani bacağı ve eli ustumdeydi. Ama yüzü çok güzel görünüyordu. Çok masum.

(Yerim ben onu😋😋😋)
Sonra Jimin kipirdanmaya başladı. Hemen gözlerimi kapadım ki onu izledigimi sanmasin yani aslında bir parça izliyo olabilirim aslında.