Alışverişe çıktınız ve senin gözüne açık mavi beyaz çizgili dizini 3 parmak üstünde bir elbise takıldı. Hemen mağazaya girdin ve Poppy'de enin beğendiğin elbisenin yeşilini buldu.Hemen giyindiniz ve ikinizede çok yakıştı.Elbiseleri aldınız. Bol bol gezdiniz saat 21.30 olduğunda AVM'den çıktınız.Eve saat 22.00'da vardınız.
V'DEN
Biraz daha birbirimizi tanıyalım diye sohbet açıcaktım ama Poppy benden önce atladı.
Poppy-Hadi biraz birbirimizden bahsedelim.
Ben(V)-Olur.
Lila-Ben başlarım.Gerçek adım (adın).En sevdiğim renk açık mavi. 18 yaşındayım.(burcunuz) burcuyum. En sevdiğim yemek pirzola.
V-Baya Jimin'e benziyormuşsun.
Herkes-Aynen.
Poppy-Ben devam ederim.Yaşım 20. En sevdiğim renk yeşil. En sevdğim yemek ramen.
Sun Hee-Ben 18 yaşındayım en sevdiğim renk kırmızı başak burcuyum.En sevdğim yemek kimbap.
Min Ra-Ben 21 yaşındayım balık burcuyum en sevdiğim renkler siyah-beyaz en sevdiğim yemek kimchi.
Poppy-Biz zaten sizi tanıyoruz.
YAZARDAN
Saat artık 22.30'du. Min Ra ve Suga yatıyorum deyip odalarına çıkmıştı. Rap Monster ben şarkı yazıcam diyip çıkmıştı. J-hope ben dans pratiği yapıcam demişti. Sadece sen, Jimin, Poppy, V, Sun Hee ve Jungkook kalmıştınız. Sun Hee ve Jungkook biz gidip Suga ve Min Ra'yı rahatsız edicez demişlerdi ve giderken V ve Poppy'de çağırdılar. Sadece sen ve Jimin kalmıştınız.
LİLA'DAN (SENDEN)
Herkes çıkmıştı ve aniden elektrikler kesildi. Yanımda Jimin olduğu için onun yanına yaklaşmıştım.O benim korktuğumu anlamış olcakki bana SARILDI!!!!
________________________________________________________________________________
YB YARIN GELİCEK.......