Jimin İle Hayal Et 13

5.3K 271 53
                                    

Sbah Weekly İdol programına 3 grup katılacaktınız. Biri siz biri BTS biri de Red Velvet. Weekly İdolde ilk şarkınız olan Friendship'i yaptınız hem de hatasız. Sonra senin takla attığın kısım geldi ve takla attın ama Jimin'den daha iyi takla attığın için Jimin'in ağzı açık sana baktı. Weekly İdol bitti. Çıkışta Seulgi resmen Jimin'in içine düşüyordu. Sen nerdeyse kafayı yicektin. Taaa ki Jimin Seulgi'ye kızana kadar. Pratik odasına girdiniz. Diğerleri biz kahve almaya gidiyoruz dediler. Odada sadece sen ve Jimin vardınız. Jimin Serendipty şarkısının provasını yapıyordu. Sonra kendi solo şarkın olan Stars'ın provasını yaptın. O gün 13 Ekimdi.( ben hala 2016 yılındayım hihihi). Sen bugün ayın kaçı olduğunu soruca alnına vurdun. Şaka gibi bugün Jimin'in doğum günü ve sen ona hediye almamıştın. Ama o senin doğum gününde sırf 5 temmuzda(DOĞUM TARİHİM HİHİHİ) konseri olmasına rağmen konserin ortasında seni sahneye çıkarıp doğum gününü kutlamıştı. Buldum!!!!!! Gezerken bi gömleği çok beğenmişti ama bedeni  kalmamıştı.  Hemen çıkıp mağazaya gittin. Bedeni hala gelmemişti. Kumaş tipini, nasıl dikildiğini falan sordum. Ve yurda gittim. Fakat Jimin'i gördüm. Şaka gibi. Nasıl dikicem ben şimdi bu gömleği? 

Jimin-Naber Lila?

Lila-İşim var Jimin. Sonra konuşsak olmaz mı? (OLMAZZZZ)

Jimin-Peki.

                       JİMİN'DEN

Lila bana kötü davranıyordu ama neden? Bana benim doğum günüm olduğu halde ama ben onun doğum gününde neler yepmıştım oysa. Lila'nın odasından dikiş makinesi sesi geliyordu. Napıyo diye odaya girmeye çalıştım ama bakın sadece çalıştım. Kapıyı kitlediğini farkettim kapıyı çaldım sesler kesildi. Sonra Lila kapıyı açtı.

Jimin-Lila ne yapıyorsun?

Lila-Hiç arkadaşım için kıyafet dikiyorum.

Jimin-Hangi arkadaşına?

Lila-Şey beni BFF olan Lucy'e.

Jimin-Jin hyung galiba o kızdan hoşlandı.

Lila-Neyse saat kaç?

Jimin- 20.00 ne oldu ki?

Lila-Lucy ile buluşcam.

                      LİLA'DAN

Ben baya iyi yalan atıyomuşum.

Jimin-Bugün önemli bir gün değil mi?(Tabiki önemliiiii)

Lila-Lucy'le buluşcam dedim ya.

Üzgünüm Jimin ama bunu yapmak zorundayım. Odaya girip Tae'yi aradım. Açmadı. Poppy'i aradım o da açmadı. 


                     TAE'DEN(V)

V-Seni seviyorum Poppy. Benimle çıkar mısın?

Poppy-Bende seni seviyorum. Evet seninle çıkarım.

                     LİLA'DAN

Bende Rap Monster'ı aradım hele şükür biri açtı.

Rap Monster-Noldu Lila?

Lila-Jimin için saat 22.00'da parti verelim mi?

Rap Monster-Bizde öyle düşünüyoduk zaten senin gelmeni bekliyoduk.

Lila-Tamam. 1 saate ordayım.

Gömleğin son işlemlerini hallettim. Üstüme boğazlı siyah bir kazak, altıma siyah bir etek ve yine siyah bir topuklu çizme giydim. Sonra hafif bir makyaj yaptım ve olmassa olmazım olan eyeliner çektim.(aslında eyeliner kullanmam çünkü küçüğüm hihihihi).

Jimin-Nereye?

Lila-Daha kaç kere söylicem?

Jimin-Haa Lucy anladım.

                         JİMİN'DEN

Rap Monster-Jimin 22.00'da ******* oraya gel. Lila'ya bir şey oldu galiba kayıp.

Jimin-Ama o Lucy ile buluşacaktı.

Rap Monster-Bilmiyorum arıyorum açmıyor. Hepimiz aradık açmadı.

Lila'ya bir şey olmamalı. Ben daha ona çıkma teklifi edicektim. Sonra sevgili olucaz. Sonra evlenicez. Sonra çocuklarımız olucak. Sonra mutlu olucaz daha çok iş var.( Sonra sonra sonra sonra sonra sonra) Ben hala onu düşünüyom. Ehliyetim olmadığı için bir taksi çevirdim.

                           RAP MONSTER'DEN

Lila-Ben ne alaka?

Rap Monster- Ne biliyim senin adın geldi ağzıma.

Tabi ben malı Lila'nın yanında konuştum. Şimdi ben Lila'ya Jimin sana aşık mı diyeyim.

V-Ay acıdım çocuğa. Lila sen dışarı çıkmadın nasıl hediye aldın?

Lila- Almadım yaptım.

Jungkook-Ne yaptın?

Lila-Hani Jimin bi gömlek beğenmişti ya-

J-Hope-Ben daha bu gün gittim bedeni yoktu.

Lila-Ben de aynısını yaptım. ŞŞŞŞŞŞTTT JİMİN GELİYOR!!!!!

              JİMİN'DEN

Gördüğümle şok oldum. Bütün herkes LİLA DAHİL orada beni bekliyorlardı.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BEEEEEEEN GELDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hemde çoooooooook çooooooook uzun bir aradan sonra. Ama ÇOK KÖTÜ BİRŞEY OLDU.

OKULDA BENİM JİMİNİME (alınmayın) LAF EDEN BİR ** VAR. SABRIM TAŞTI VE ONU Bİ GÜZEL PATAKLADIM. SONUCUNDA REHBELİK VE İDARENİN ODASI BANA AÇILDI. ANNEM ÇAĞRILDI. ANNEMDEN Bİ GÜZEL AZAR İŞİTTİM. TELEFONUM ELİMDEN ALINDI. TABLETİM ALINDI. BİLGİSAYARIM ALINDI. AMA DENEMEDE SINIF VE OKUL ÜÇÜNCÜSÜ OLUNCA ANNEM BENİ AFFETTİ. HAHAHAHAHAHAHAHAH. TELEFONUMU ALDIM. HEDİYEMİ ALDIM ( BTSLİ HIRKA HİHİ GERÇİ İKİ TANE VARDI). TABLETİMİ ALDIM. BİLGİSAYARIMI ALDIM. 15 TATİL GELİYOR. BÖLÜMLER DAHA SIK GELECEK. HAHAHHAHHA. AMA BEN ÜZGÜNÜM. HEMDE ÇOK. ÇÜÜÜÜÜÜÜNKÜ OYLAR AZ.:((((((. AMA BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN OY DEĞİL. HER NEYSE ÖPÜLDÜNÜZ. YILDIZA BASAN İNŞALLAH BTSİ GÖRÜR. BENDE GÖRÜRÜM İNŞALLAH. İNŞALLH İNŞALLAH İNŞALLAH İNŞALLAH İNŞALLAH İNŞALLAH. NEYSE ÖPTÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. BTSLİ GÜNLER HİHİHİHİHİ.

Jimin İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin