LILA'DAN
Lucy'e seslendigim zaman Lucy soluk soluğa kendini kapıdan içeri atmıştı. Ama ağzı burnu kanıyordu. Ve bazı yerlerinde yara ve morluklar vardı. Koşup yanına gittik.Ben(Lila)-LUCY!!! Ne oldu sana?
Lucy- Sokakta birkaç kızla karşılaştım. Beni sıkıştırıp dövdüler.
Lila- Tamam gel otur buraya. Ben ilk yardım çantasını getireyim.
Ilk yardım çantasını koşa koşa gidip aldım. Tam Lucy'in yaralarına pansuman yapmaya baslicaktim ki Jin'in dediği şeyle elimdeki malzemeleri ona verdim. Niyetini anlamıştim galiba.
Jin- Ben yapabilir miyim pansumani.
Lila- Olur.
JIN'DEN
Lucy'e pansuman yapıyordum. Ve kalbim göğüs kafesimden firlayacakmış gibi atıyordu. Birden Lucy'in inleme sesini duydum. Galiba canı aciyordu.
Jin- Canın acıyor mu?
Lucy- Biraz.
Olabildiğim kadar yavaş ve nazik bir şekilde pansumanini yaptım. Ve etrafıma baktım. Lucy ve benden başka hiç kimse kalmamıştı odanın içinde.
LILA'DAN
Çok tatlı gorunuyorlardi ve Jin'in Niyetini bildiğim için herkese sessiz bir şekilde söyledim. Ve onları orda yanlız bırakıp yan taraftaki diğer odaya geçtik.
JIN'DEN
Diğerlerinin nerde olduğunu bilmeden oturuyorduk öylece.
Sonra Lucy tuvalete gidecegini söyleyip kalkmisti. Ama aradan baya bir zaman geçmesine rağmen daha gelmemişti ve iyice meraklanmaya başlamıştım.
LILA'DANOnları bu kadar yanlız bıraktığımız yeterdi. Tekrar onların bulunduğu odaya geçtik. Ama odada sadece Jin vardı. Lucy yoktu.
Ben(Lila)- Lucy nerde?
Jin- Bilmiyorum. Tuvalete gidip geliyorum dedi ama 1 saattir gelmedi.
Lila- Ne duruyoruz o zaman hadi hemen aramaya basliyalim.
Jimin- Sakin ol Lila.
Lila- Tamam olurum. Hadi arayalım.
Hep birlikte bulunduğumuz mekanın içine baktık. Ama hiç bir yerde yoktu. Sonra dışarı çıktık. Ikili gruplara ayrıldık. Suga, Min Ra ile. Sun Hee Jungkook'la. Poppy V ile. J-hope Rap Monster ile. Jimin ve ben(Lila). Jin ise tek başına arıyordu.
Lila- Hadi herkes ayrılsın. Bulan grup diğerlerine haber versin.
Herkes- Tamam.
Lila- Jimin hadi.
Jimin- Geldim hadi gidelim.
Lucy'i aramaya başladık. Ama ben artık çok yorulmusutum. Ve kendimi iyi hissetmiyordum. Gözlerim karardı ve gerisi yok.
JIMIN'DEN
Lila bi anda bayıldı. Önce çok endişelenip korkmustum. Sonra kendime geldim. Bulunduğumuz yere çok yakın bir hastane vardı. Hemen Lila'yi kucağıma aldım ve hastaneye doğru koşar adımlarla ilerlemeye başladım. Bir yandan da lila'nin neden bayılmis olabileceğini düşünüyorum. Gerçi bugün çok az yemek yedi. Ve bu kadar yolada bünyesi dayanamamistir tabi. Zaten zayıf ve minik bir şeydi. Hastaneye geldiğimde onu bir odaya aldılar ve serum taktilar. Doktor çıkınca ona neden bayıldığıni sordum.
Doktor- Bünyesi zayıf düştüğü içindir. Kendine dikkat etsin, yemek yesin ve dinlensin.
Doktor gittikten sonra içeri girdim ve yanındaki koltuklardan birine oturdum. Biraz sonra Jin Hyung aradı.
Jin- Alo Jimin biz Lucy'i bulduk. Siz nerdesin?
Jimin- Lila'nin bünyesi zayıf düştüğü için bayıldı.
Jin- Hangi hastanedesiniz?
Jimin- *********** Hastanesi.
Jin- Tamam hemen geliyoruz.
Lila'ya dönüp baktığımda çooook tatlı durduğunu fark ettim.
Jimin- Ahh çok tatlisin. Seni sevi- a Lila uyandın mı?
Lila- Uyandım.
Jimin - Iyi misin? Bir ağrın falan var mı?
Lila- Yok yok. Şey Jimin birsey sorabilirmiyim?
Jimin- Tabi ki sorabilirsin.
Lila- demin ben yeni yeni uyanirken birsey diyodun ne diyodun?
Jimin- Eee hiç. Heee bu arada Lucy'i bulmuşlar.
Lila- Aa gerçekten mi?
Jimin-Evet.
Lila- Çok sevindim.
LILA'DAN
Sonra odaya BTS ve kızlar girdi. Yanlarında da Lucy vardı. Lucy koşarak yanıma geldi ve birlikte sarıldik.
Lucy- Iyi misin Lila?
Lila- Iyiyim. Sen nerdeydin peki?
Lucy- Sadece kaybolmustum. Hem Jimin ve sana söylememiz gereken birsey var. Diğer herkes biliyor zaten.
JiminLila- Ne?
Lucy- Jin ve biz sevgili olduk.
JiminLila-NEE!!!??
Lila- Nasıl yani siz şimdi sevgili misiniz?
Jin- Evet.
Jimin- Ne zaman oldunuz peki?
Lucy- Jin beni buldu ve bana aşkını ilan edip çıkma teklifi etti.
-----------------------------------------------
EWWW
AMMA UZUN BIR BÖLÜM OLDU.Tam 580 kelime.
Öptüm!!!