Man, wat ben ik hier slecht in; ik weet nooit wat ik hier moet schrijven, alles klinkt zo geforceerd. Ik ben jullie allemaal ontzettend dankbaar voor het lezen van dit boek, en mijn andere boeken, en mijn leven zo veel leuker maken. Op 11 juli 2016 publiceerde ik het eerste hoofdstuk van De Leerlinge Uit Gallica. Wat is er veel gebeurd ondertussen: ik ben van de derde naar de vierde klas gegaan (geen idee hoe me dat gelukt is, maar mijn cijfers waren goed genoeg dus het zal wel xD), ik heb twee geweldige internetvrienden gekregen waarvan ik er één ook in het echt ontmoet heb, ik ben gegroeid, niet alleen emotioneel (helaas niet in de lengte), maar ook qua schrijven. Ik heb ook een geweldige groep mensen leren kennen die allemaal fan zijn van RA en een deel van hen ook ontmoet, ik ben twee jaar ouder geworden (alleen niet qua innerlijk, vanbinnen ben ik nog zo'n vijf jaar), ik heb dit jaar mijn vriendenkring op school verdriedubbeld (wat ook niet zo moeilijk was; ik had maar twee echte vrienden op school) en er is nog zoveel meer gebeurd! Ik kan gewoon niet bevatten dat het een jaar, drie maanden en 19 dagen (ik heb dit echt niet uit zitten rekenen ofzo, hoe kom je erbij...) later is sinds dat eerste hoofdstuk en dat ik vandaag op 30 oktober 2017 dit laatste hoofdstuk publiceer.
En opeens zie ik dat ik toch een stuk opgeschoten ben en ik vind het nu wel een goed moment om over te gaan op het bedanken, dit heet namelijk niet voor niets een dankwoord.
Heel van dank aan:
· @Maria__Granger
· @Doerakker
· @mette_jellema
· @alonwolfgirl
· @Awesomeness_2712
· @avonturiertje
· @masteredwarrior
· @Blackmoony
Voor het stemmen! Ik ben jullie zo dankbaar!
En ook heel veel dank aan:
· @Maria__Granger
· @Doerakker
· @mette_jellema
· @alonewolfgirl
· @avonturiertje
· @rebelsky36
Voor al hun lieve/grappige/moordlustige reacties! Jullie maken me altijd blij!
En natuurlijk ontzettend veel dank aan alle stille lezers, jullie mogen best een reactie of vote achterlaten, ik bijt niet hoor (over het algemeen) ;)!
Ik ga dit boek waarschijnlijk morgen of overmorgen ook nog op Sweek zetten, dus als je toevallig een account hebt en je vond dit boek leuk, zou je me heel blij maken als je het zou willen volgen zodat ik meedoe aan de wedstrijd.
(31/10/2017) Note: Het verhaal staat op Sweek, dus als jullie het zouden willen volgen, zou het heel veel voor me betekenen :).
Ik heb besloten dat ik een tijdje niet meer ga posten op Wattpad. Ik blijf nog wel actief, maar ik ga tijdelijk niet meer zoveel dingen plaatsten. Ik ga voor mezelf veel dingen schrijven (ook wat eigen verhalen), maar ik ga ze ooit wel weer op Wattpad plaatsen. Als je niet zonder mijn schrijfwerk kan, kan je mijn account op Sweek bekijken, er is een kans dat ik daar wel wat verhalen ga plaatsen, omdat ik graag zou willen dat ze een prijs winnen.
Je mag me altijd verzoekjes sturen voor een one-shot die ik dan voor je schrijf! Je mag ze ook publiceren, zolang je mij maar credits geeft . Of als je een idee hebt voor een one-shot of iets anders, mag je het ook altijd sturen. Ik ga denk ik ooit een boek maken met allemaal korte verhalen, dus daar ga ik ze dan in plaatsen. Maar als je gewoon zin hebt om met iemand ergens over te praten (hoeft niet per se fandom related te zijn), mijn DM staat altijd open!
Ik wil alleen nog even zeggen dat het me een eer was om dit voor jullie te schrijven en BEDANKT!
En dan nu voor de laatste keer:
Dag, dag mijn Jagertjes.
Xx Charlie
JE LEEST
De Grijze Jager, De Onvertelde Verhalen (gaat herschreven worden)
Фанфик[Vervolg op De Grijze Jager, De Leerlinge Uit Gallica & De Grijze Jager, De Vermoorde Koningin] COMPLEET Carly en Gilan wonen dan niet meer in hetzelfde land, ze zijn nog steeds beste vrienden. En beste vrienden houden elkaar van alles op de hoogte...