Jam di tangan dikerling. 3.00 petang dah. Dia terus bangun melihat diri di cermin besar officenya dan menghenyakkan diri di sofa. Iphone 7 discroll. Hmmm bosan.
Explore pula. Scroll and scroll.
Gambar Hana terpapar dengan caption.
He smiles. " If it's no just say no. Don't fucking hesitated. "
" Aik broken ke minah ni hahahaha " Hairy gembira tengok Hana struggle. Dia suka. Entah apa yang dia dengki tah.
Tiba-tiba pintu dikuak. Seorang wanita berpakaian dress paras lutut meluru ke arahnya. Hairy membuka tangan. Miya terus duduk memeluknya.
" Tengok apa baby? " Miya cium pipi Hairy sambil tangannya bergerak-gerak mengusap abs Hairy.
" Look. Pathetic person here. Serabut je kan? " Gambar Hana ditunjuk kepada Miya.
" Sayang. " Mata Miya mencerun. " You stalk her? "
Hairy gelak. Terus dicium dahi Miya. " Mana adaaaa.. I tengok explore. Dia ada. See? I tak follow pun. " Miya terus memeluk Hairy kembali.
" I jealous. "
Hairy memandang Miya. " I tak follow pun, sayang. You don't need to be jealous. " Rambut Miya dibelai.
" Hmmm it's her likers. Double dari I punya likers. " Hairy senyum. " And the comments semuanya nice-nice while mine? Urgh annoying. " Hairy kesian pula.
Yelah. Dah gambar semua sexy-sexy. What do you expect, Miya?
" Don't worry.. She won't stay happy forever. One day, she'll close her account. Okay? "
" Hmmm Twitter pun. Nasib je dia tak pakai Facebook hmm kalau tak... Eee geram lah. " Hairy go alo alooo
" No, my princess. We'll ruin her. I promise. " Hairy senyum. Miya sudah mengetatkan peluknya pada Hairy sambil senyum. Dia sayang Hairy. Tersangat lah sayangkan Hairy.
Aku perampas? Siapa kata? Hana tu yang bodoh hahhahahahah
☺️
Hana mengemaskan pakaian dia untuk ke Switzerland. Esok dah gerak nak jumpa future husband dia. It will be awkward, seriously. Hana capai Iphone dia. Bosan gila. Semua orang still working.
Membae dia yang lain pun still kerja but diorang nak jumpa petang ni. Dah lama tak lepak sama-sama sebab masing-masing busy dengan career.
Tiba-tiba pintu bilik Hana dikuak. Hana is in simple home outfit hahahha rambut dia dh braid sebelah je macam budak.
" Hey.. " Farish masuk dan terus duduk di katil Hana.
" Hm? Kenapa? " Hana terus menutup luggage dan zip. Dia tegakkannya dan tolak ke tepi. Settle keperluan dia untuk esok.
YOU ARE READING
Faith
RomanceNur Ezhana Azzahra - She has everything. Wealth, friend's love, her brother's love and after years since she was born, alhamdulillah, she got her parents' love. it's just her past with her first love made her went traumatized. Love ; she never expec...