Prológus

733 26 1
                                    

-Ben. Engedj el. Az iskolában vagyunk...-toltam el magamtól.
-Rendben. De otthon pótoljuk.-rám kacsint és elballag.

Az órák végén haza ballagtam és zenét hallgattam. Majd 2 óra múlva hazaért a bátjám is. Lementem elé. Anya épp dolgozott. Apám elhunyt 3 éve egy kocsi balesetben. Így csak hárman maradtunk.

"Most megkapod a magadét" kiáltja és behúz az ágyba. Csók, csókot követte. "Ben ezt ne" állítottam le, mikor leakarta venni a pólóm. Majd lerohantam a lépcsőn és kiszaladtam az udvarra. "Mi baj van most?" kérdezte Ben meglepődve. "Még nem állok rá készen" válaszoltam és sóhajtottam egyet.

Beültünk a hintába és egymást bámultuk. Túl vonzó a bátyám. Sötét fekete haja és zöldes kékes szeme elvarázsol minden egyes pillanatban, mikor meglátom. És igen, saját bátjámba vagyok szerelmes, fura mi?

Mikor anya haza jött oda hívott. Valami fontosról szeretett volna beszélni velem, Bent is elzavarta. Rám néz komoly arccal és bele kezd a mondanivalójába.

-Figyelj kicsim. Mielőtt elkezdenél nemi életet élni, az előtt nekem szólj.-mondta komolyan.
-Persze. Miért akarsz erről beszélni?-kérdeztem meglepődve.
-Egy férfi inget találtam nálad.-mondta idegesen. Nem tudtam hirtelen, hogy mit mondjak, de eszembe jutott.
-Én vettem magamnak 3 hete. Nem szóltam volna? Bocsi, ha rád ijesztettem vele.-mondtam reménykedve, hogy beveszi.
-Semmi baj. Mehetsz kicsim.-mondta mosolyogva.

Mikor mondta, hogy mehetsz kicsim, akkor nagy kő esett le a szívemről. Bementem a bátyámhoz és adtam neki egy nyaklevest.

-Héy. A szobámba hagytad az inged és anya azt hitte, hogy csávókkal enyelgek az ágyban. De szerencsédre mondtam neki, hogy magamnak vettem az inget. Így az enyém.-mondtam dühösen és kimentem a szobájából, de visszarántott és annyit mondott, hogy "köszi". Mosolygott egyet és elengedett.

Éjszaka alig tudtam aludni. Azon járt az agyam, hogy mi lett volna, ha lebukunk tesómmal anyám előtt. Szerencsénk volt, hogy ki magyaráztam magunkat. Miközben ezen gondolkodtam, az alatt elaludtam.

Tiltott Szerelem Where stories live. Discover now