Másnap reggel hívott a férfi, akit Jamesnak hívtak. Kis félelmet fedeztem fel a hangjában és kíváncsi lettem mitől fél.
-Valami baj van?
-Nem, nem csak tudod mikor mesélted, hogy megcsalt a barátod egy lánnyal...
-Igen, mi van vele? Ismered a lányt?
-Igen. Az a lány én vagyok.
-Hogy micsoda?-lefagytam. Nem tudta feldolgozni az agyam az információt, ezért nem is hallottam mit mondott James.
-Komolyan te vagy az a lány?
-Igen...
-Akkor ez azt jelenti, hogy Ken biszex. Mióta vagytok együtt?
-2 éve.
-Hogy mi? Akkor én vagyok a szerető? Ezt eddig nem tudtam...
-Régóta nyomoztam már utánad és csak most volt alkalmam találkozni veled.
-Hát sajnálom, nem tudtam, hogy van barátja.... Remélem nem haragszol.
-Dehogy haragszom. Ha lesz kedved gyere majd át hozzám egy teára majd kimegyek eléd.
-Rendben.
-De senkinek se szólj arról, hogy hozzám jössz és ismersz.
-Miért?-kicsit megijedtem, de gondoltam csak valamit kieszelt Ken ellen.
-Majd nálam elmondom. De nekem mennem kell, szia.
-Szia...Ezek után sokat gondolkodtam azon, hogy elmerjek-e menni és hogy jó ötlet e ez, de végül arra jutottam, hogy igen. Közben éreztem, hogy ez nem jó ötlet és megfogom még ezt bánni, de nem érdekelt.
Másnap felhívtam Jamest és megbeszéltünk, hogy a park előtt találkozunk reggel 7kor és onnan megyünk együtt hozzá. Elég kevesen laktak azon a környéken, ahol ő lakott. A lakása előtt hirtelen megtorpantam és elakartam futni, de James elkapott és belökött a lakásába. Miután bezárta az ajtót leráncigált a pincébe és kiláncolt oda. A pince egy komplett szoba volt. Éreztem a friss festék illatát, azaz nem rég festhették ki. Tisztaság volt és rend. 1 órára maradtam lent egyedül és csak az járt a fejemben, hogy miért tehette ezt? Mi célja volt ezzel? Mikor lejött James gyorsan kérdőre vontam.
-Miért csinálod ezt? Miért jó ez neked?
-Mondtam már, hogy régóta figyellek, nem? Mondtam már, hogy biszex vagyok? Ezért sem haragszom rád.
-Mire akarsz ezzel kilyukadni?-kezdtem el félni.
-Tudod te azt jól. A szolgám leszel.
-Na azt már nem. Ezért lefoglak csukatni, te szemét!-ordítottam.
-Csönd legyen! - majd pofon vágott.-Velem te nem beszélhetsz így borsó.
-Mert te mondod meg? Az előző kijelentésemen semmit sem változtatok meg!
-Ahogy akarod.-megvonta a vállát, felment és leoltotta a lámpát.Mindig is féltem a sötétben, így elkezdtem sírni. Nem tudtam, hogy valaha is kifogok e jutni élve ebből a házból és amíg sírtam, el is aludtam.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tiltott Szerelem
Ngẫu nhiênEgy különös álom, mi nem hagy nyugodni vagy esetleg emlék? Ezt már csak te tudod¬