Az utazás

497 17 3
                                    

Az iskolában lehetett jelentkezni egy 1 hónapos útra. Nem volt drága és jó kiruccanás lenne nekem és Bennek. Így hát anyát rávettük, hogy egyezzen bele. 2 hét múlva indulunk.

Nagyon lassan telt az a 2 hét. A tanórák örökké valóságnak tűntek és volt is vitánk Bennel, mivel szakítani akartam vele, de ő nem. Gyorsan lerendeztük, vagyis 2 nap nem olyan sok idő azt hiszem.

Letelt a 2 hét nehezen. Én és Ben mindig egymás mellett ültünk. Épp volt a fiúknál egy hely a buszon. Csak fiúk mentek és én voltam az egyetlen lány. Képzelhetitek...Egész úton bámultak, mintha soha nem láttak volna még lányt.

Mikor oda értünk, kis fakunyhók voltak. Egy kunyhóban 4-en fértünk el. Én Bennel és 2 haverjával, vagy is Jackel és Andyvel. Mikor kiment Ben, Andy a falhoz nyomott és a szemembe nézett. Azt hittem még a végén megerőszakol. De csak a szemembe bámult és annyit súgott, hogy "Jó a csecsed kő kóla?". Hülyén néztem magam elé. Mikor bejött Ben oda jön és megkérdezi:

-Valami baj van?-kérdezte aggódva.
-Nem nincs semmi.-mosolyogtam rá.
-Jól van akkor. Szólj, ha bármi baj van.-vetett rám egy perverz mosolyt.
-Rendben.-adtam egy puszit neki.

Andy oda jött és leült mellém. Közel hajolt és megsimogatott. Nem értettem mit akar jelenteni. Aztán megszólal.

-Milyen parfümöt használsz?-mondta perverzen.
-Zarast.-böktem ki.
-Na és pasid van e?
-Hát az magánügy...Van egyébként...A nevét nem árulom el.
-Rendben van. De azért ezt csak szabad.-lecsókol és megölel.
-Mi a fa volt ez? Te őrült vagy.
-Egy csók.
-Azt tudom, de szájszagod van, moss fogat néha, te szerencsétlen.
-Mit mondtál? - majd torkom megragadta.
-Moss fogat.-majd elszaladtam.

Össze is ütköztem Bennel. Egyből észrevette, hogy van valami bajom, így elmeséltem neki, mi történt velem és Andyvel. Megakarta verni Andyt, de leállítottam, mert ő jött volna ki belőle rosszul. Vissza mentünk és Andy rám nézett, majd annyit mondott, hogy "Mentél báttyónak árulkodni?" majd röhögött. Nem is figyeltem rá, hiszen majmokkal nem foglalkozok.

Fél óra múlva bejött 2 tanár ellenőrizni minket, hogy minden rendben van e és hozta a vacsorát, ezután elment.

22:00 fele járt az idő, a fiúk még beszélgettek, de én inkább lefeküdtem aludni, majdnem elaludtam már, de Ben mellém feküdt és átölelt. Így hamar el is aludtam.

Tiltott Szerelem Where stories live. Discover now