Kétszín

113 4 0
                                    

Mikor felkeltem, Ben állt a fejem fölött és csak mosolygott. Nem értettem mi baja van, ezért megkérdeztem mégis mit keres a szobámban.

-Te meg mit keresel a szobámban?
-Nem nézted még meg, amit küldtem neked. Érdemes lenne.-majd kacagott egyet.
-Ha valami hülyeség, esküszöm kinyírlak.

Mikor megláttam amit küldött, hirtelen elöntött a rosszérzés és a torkom szorongatta a sírás. Ben csak nézett rám és nem mert megszólalni.

-Ez honnan van?-néztem rá csalódottan.
-Ken haverjai küldték. Mit szólsz ehhez?
-Köszönöm, hogy megmutattad. De biztos, hogy nem photosopp?
-1000% Még videó is van róluk.

Majd kiment a szobából. Hirtelen elfogott a düh és az ágyba vertem egyet. A képen Ken és egy másik lány csókolózott. Ha nem látom a képet, el sem hiszem.
Miután majdnem lenyugodtam hirtelen Ken beállított és játszotta a szépet.

-Szia édes, hogy aludtál?-majd puszit szeretett volna adni, de eltoltam magamtól.
-Szia, szerintem most már igazán elmondhatnád.
-Mire gondolsz?
-Hmm vajon mire? Arra a szőke hajú lányra talán?
-Megtudom magyarázni, az nem úgy volt, mint ahogy te azt gondolo...
-Értem, te a pofámba hazudnál azért, hogy magad védd. Undorító vagy. Én itt befejeztem. Végleg.-majd végül elsírtam magam.
-Sajnálom. Nem szerettem volna, hogy így alakuljon ez az egész.-átölelt és kiment.

Ben bejött és leült az ágyam szélére. Nem szólt egy szót sem, csak ült és figyelt szomorúan. Mivel ő volt az egyetlen aki a szobámban volt, így odakúsztam hozzá és a nyakába borultam. Mikor odaborultam a felszínre törtek a régi érzések és éreztem, ahogy kezd magához szorítani, majd megcsókolt és az ágyba fektetett. Hirtelen feleszméltem, hogy ezt nem szabadna tennünk és elrántottam magam oldalra.

-Ezt nem tehetjük.
-Igazad van, sajnálom. Én most megyek is...
-Rendben, lehet az lesz a legjobb választás...

Mikor kiment egyből összekészülődtem és elmentem sétálni, hogy kiürítsem a fejem. Elmentem a parkba és leültem egy fiú mellé a padra és csak néztem ki a fejemből. Egy pár perc után hozzám szólt.

-Valami gond van?
-Ah, nem csak gondolkodom.-rámosolyogtam, de látta, hogy ez csak egy hamis mosoly.
-Nem úgy nézel ki. Nyugodtan mesélhetsz.

Elmeséltem, hogy Ken megcsalt, majd elmesélte, hogy ő is átesett már egy ilyenen. Kicsit jobb kedvre derített.

-A telefon számod megkaphatom?
-Természetesen.
-Mikor hívhatlak?
-Bármikor.-majd elköszöntem és hazamentem.

Amint hazaértem Ben jött oda hozzám és megkérdezte merre jártam és hogy miért vagyok ilyen boldog, természetesen neki semmiről sem kell tudnia, így füllentettem neki és leültem kajálni.

-Jóétvágyat.-jött hozzám oda Ken.
-Köszönöm. Mit szeretnél?
-Semmit, csak meg akartam nézni, hogy hogy vagy.
-Szóval aggódtál értem. Semmi szükség erre, már túlléptem ezen.-persze legbelül üvöltött a lelkem és zokogtam.
-Akkor megnyugodtam.-mosolygott és leült mellém enni.

Fájt, hogy mellettem eszik tiszta lelkiismerettel, de nem tudtam mit tenni így inkább ettem tovább és visszafogtam a sírást.

Tiltott Szerelem Donde viven las historias. Descúbrelo ahora