Másnap reggel Ben ébresztett. Alig várta, hogy lássa anyát. Mikor hazaértünk anya várt az iskolánál és nyakig mosoly volt. Fura volt látni, hisz eddig mindig szomorú volt. Aztán a kocsiban elkezdett mesélni.
-Képzeljétek el megismerkedtem egy férfival 3 hónapja és azóta randizgatunk.-mosolygott anya.
-Miért nem szóltál?!-vágta be a durcis pofát Ben.
-Meglepetés volt mostanáig. Már ott lakik nálunk.-mondta anya reménykedve, hogy Ben nem akad ki.
-Oké...De, ha nem tetszik a modora én páros lábbal baszom ki azt az állatot.-mondta Ben.
-Jól van erre semmi szükség.-mosolyodott el anya.
Mikor hazaértünk az a csávó kisgatyában várt ránk és valami fiú is volt ott. Aztán oda jön a fiú hozzám.-Szia. Ken vagyok. 17 éves. Rólad már hallottam egy csomót.-mondta nyugodtan.
-Oh az jó...És, akkor egy iskolába járunk majd?
-Asszem ja. Na, de egy szobában leszünk 1-2 napig, mert még takarítják az enyém.-mosolygott.
-Okés nekem oké.-Furdalt a gondolat, hogy miért pont velem lesz? Miért nem Bennel? Hisz én még is csak lány vagyok, nem fiú.
Mivel nem akartam, hogy velem legyen egy szobában Ken, ezért inkább besegítettem a takarításba, hiszen ki akarna egy idegen fiúval aludni? Én semmi felé képpen sem. Ken kicsit csalódott lett, de nem is értettem miért. Anya örült, hogy segítettem neki, hisz egyedül takarítani nehéz egy házat.
-Ken, segítsek kipakolni?
-Megköszönném.Pakolás közben megtaláltam egy képet nála, amin ő és anya van kicsiként. Ezt nem értettem, de nem mertem megkérdezni, hogy ez mi.
VOUS LISEZ
Tiltott Szerelem
AléatoireEgy különös álom, mi nem hagy nyugodni vagy esetleg emlék? Ezt már csak te tudod¬