Már egy hete, hogy tudom az igazat, de nem volt bátorságom elmondanni ezt az egészet Bennek és Kennek. Úgy érzem muszáj elmondanom, mert ha nem teszem belülről szét tép ez a titok. Szóval végre rá vettem magam, hogy elmondjam ezt az egészet Kennek először is, hisz ő jobban megértené, mint Ben. Vagyis azt hiszem.
Fel is mentem Ken szobájához és bekopogtam, de nem jött válasz így muszáj voltam Benhez menni. Bekopogtam és ki is nyitotta az ajtót, de nem igazán örült nekem. Én sem örültem neki, de ez már mellékes. Eléggé kínos volt bemenni a szobájába, hisz történt itt pár dolog köztem és közte még régebben. De belekezdtem az egészbe.
-Figyelj, tudom, hogy kínos ez az egész helyzet, de hidd el muszáj beszélnünk. Ez egy fontos dolog.
-Igen? És miről is lenne szó?
-Arról, hogy mi nem is vagyunk testvérek és m... - szakít félbe Ben.
-Ne hazudj nekem, ez az egész egy baromság! Takarodj a szobából!-ordította.
-De várj már egy kicsit, be se fejeztem! Szóval mi csak unokatestvérek vagyunk, te meg Ken édes tesók. Érted?
-Bizonyítsd be.
-Rendben. - majd elővettem az anyakönyvi kivonatot és a képet.
-Ezek meg mik?
-A bizonyítékjaim. Nyugodtan nézd meg őket. Anyát is megkérdezheted erről.
-De ha te csak unokatesóm vagy, akkor ki a te anyád?
-A "nagynéném" .
-Aha és miért nem vele vagy?
-Mert meghalt.
-Oh baszki bocs.
-Semmi baj. - majd kisétáltam, mert hallottam Ken hangját. Épp az apjával beszélt, ezért visszamentem Benhez, hogy megmondjam, hogy Ken apja, az ő apja is. Erre annyit mondott, hogy gondoltam. Mondjuk ez magától értetődő.
Ezután elmentem kicsit sétálni a parkba, hogy kiszellőztessem a fejem, majd visszamentem a házba. Mivel nem volt mit tennem elmentem lezuhanyozni. Zuhanyzás közben rám nyitott Ken, mert elfelejtettem bezárni az ajtót és mikor bejött ránk zárta az ajtót és elkezdett vetkőzni. Elején nem értettem, miért hisz lefagytam, de elég hamar kapcsolt az agyam, hogy mi folyik itt. Mivel Ken egy "álom" pasi számomra, így nem igazán zavart, ezért csak ártatlanul álltam a zuhany alatt és vártam, hogy beszáljon mellém. A forró víz alatt történő érintes, az ő érintése, leírhatatlanul jó érzés. Megnyugtat, de egyben felpezsdíti a véred és csak azt veszed észre, hogy máris csókol, majd teljesen a magáévá tesz. Mindeközben tudod, hogy ez nem helyes, de nem tudsz erről az egészről lemondani és inkább titkolózol.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
RandomEgy különös álom, mi nem hagy nyugodni vagy esetleg emlék? Ezt már csak te tudod¬