"Sorry aku tak sengaja" aku cakap dengan pantas,aku cuba sedaya upaya aku untuk tak pandang dia.
Jantung aku berdegup dengan kencang. Nervous,yes aku memang nervous.
Aku tak sangka pulak first impression aku dengan dia adalah aku langgar dia.
Asal la kau kelam kabut sangat Park Jimin!
Tiba-tiba ada orang tarik aku jauh dari Yoongi. "Jimin asal?"
Taehyung tarik aku pergi ke taman sekolah,dia tarik lengan baju aku supaya aku duduk sebelah dia.
"Aku terlanggar dia tadi" kata aku,suara aku hanya keluar macam aku berbisik.
"Dia cakap ape?"
Aku hanya mengangkat bahu dan Taehyung hanya angguk. Loceng pun sudah berbunyi,menandakan waktu rehat sudah tamat.
"Dah jom masuk kelas" taehyung hulurkan tangan dia untuk aku capai.
***
Aku membuka pintu rumah aku dengan kunci pintu. Selepas aku dah masuk,aku kunci balik pintu.
Mak tak balik lagi,aku pulak masih lapar. Kat rumah tiada makanan sangat ,tiba-tiba Jimin teringat sesuatu.
"Jimin,mak dah sediakan duit kat dalam bekas tu hah,esok kamu pergi beli barang lepas balik sekolah okay"
Yes! Aku lari naik ke bilik aku. Selepas mandi dan bersiap aku ambik phone dan duit yang mak aku sediakan lalu aku sumbat barang-barang tu dalam beg galas aku.
Aku skema,ye aku tahu.
Sebelum keluar aku pastikan pintu terkunci selepas semua dah okay aku mulakan perjalanan aku ke supermarket.
***
"Biskut..." aku gariskan biskut di list yang mak aku buat. "Okay biskut dah... oh yogurt!"
Aku berjalan ke section minuman sejuk or minuman kotak or apa-apa je lah korang panggil.
Mata aku melilau cari perisa and jenama yogurt favourite aku. "Hah jumpa pun" kata aku kepada diri sendiri.
Waktu aku nak ambik yogurt tu ada orang lain nak ambik jugak dan ia akibatkan aku dengan orang tu berpegangan tangan.
"Eh kau budak yang langgar aku tadi?" Suara tu tegur aku,dia lepaskan tangan aku.
Tangan aku yang kecil ni terus merampas yogurt tu dan letakkannya dalam troli.
Aku pandang pemilik suara tu and cuba teka?
Min fucking yoongi
Nasib kau la jimin,Taehyung mana kau? Huhu
"Kau park jimin kan? yang kawan dengan taehyung tu" tanya yoongi.
Oh em gee,muka dia lagi hensem bila tengok depan-depan. Aku terpukau dengan muka dia sampai mulut aku pun jawab bukan-bukan.
"Er,aku suka yogurt"