me
Sape ni?unknown
Oh ni mak yoongiunknown
Mak kamu yang bagi nombor kamu kt mak cikme
Oh okayme
Ade ape mak cik?unknown
mak cik dengan suami mak cik kene pergi overseas sebab ade kerja.unknown
Yoongi pulak ade rombongan ngan sekolahunknown
so mak cik nak kamu jaga anak mak cik,yoonji. Adik yoongi yang 6 tahun tu,boleh?me
saye sekolah mak cik,petang je saye boleh jageunknown
eh tkpe,pagi dia pergi tadikame
Oh okayme
Esok lepas habis sekolah saye datang rumah mak cikunknown
Terima kasih,jimin****
'No messages'
Dah berpuluh kali aku cek messages aku,Taehyung tetap tak message aku. Aku menarik zip beg pakaian aku,eh bukan beg nak lari rumah ye,nanti lepas sekolah aku terus tidur dekat rumah mak mentua- eh bukan mak yoongi.
Risau juga aku pasal Taehyung,dia okay ke? Aku ada buat salah apa-apa ke?
Aku mengunci pintu dan berjalan kaki ke sekolah. Aku kene tanya dia pasal hal ni.
Beberapa minit kemudian aku tiba di sekolah,mata aku melilau mencari kelibat Taehyung. Tetapi gagal,aku langsung tak nampak dia tetapi mata aku pulak tiba-tiba fokus kepada Yoongi yang keluar dari kereta mak dia.
Ya tuhan,asal lah kau cipta manusia yang bernama Min Yoongi ni perfect sangat.
Eh Jimin focus,kau kena cari Taehyung. Tapi misi mencari Taehyung aku terbantut kerana kelas sudah bermula.
****
Sekarang waktu rehat,Aku langsung tak nampak Taehyung harini. "Hoseok!" Aku menjerit,budak tu berjalan ke meja aku sambil membawa makanan yang baru dibeli.
"Ye saye?" Wah sopan,anak sape ni?
"Nampak Taehyung tak?"
"Oh Taehyung tak datang hari ni" Kata Hoseok,aku menjawab dengan berkata terima kasih.
Pelik,Taehyung tak pernah ponteng sekolah walaupun dia sakit. Argh! Taehyung asal kau buat aku risau macam ni!
Aku membawa keluar phone aku dan menaip dengan laju.
me
kau kat mane sial?me
Aku rindu kau
[SEEN]_________
Sorry lame tak update,phone rosak ahah