10.rész

200 24 11
                                    

Martinus szemszöge

Marcus elég rosszkedvűen nézett ki nem tudom mennyire volt neki fontos az a lány de eléggé meg viselte.

Készűlődtem a koncertre amikor ajtó csapkodást hallottam kinéztem a szobából és láttam ahogy apa Marcus ajtója előtt kiabált,gondolom Marcus bezárkozott a szobába,mint mindig makacskodik....

Apa: Beszélj a testvéreddel Martinus hátha te tudsz hatnirá. - és ezzel a mondattal lement a lépcsőn.

oda mentem Mac ajtajához és köhögést hallotam.

Mac jól vagy? Be engedsz!?- és közben kinyitotta az ajtót.

Marcus: Ja igen jól vagyok. - mondta egy kicsit meg viselten és köhögött még egyet.

De koncertre muszály jönnöd. - mondtam de Mac nem figyelt csak nézett ki az ablakon.

Marcus: Aha muszály szoval megyek. - és köhögött megint, nem úgy nézett ki mint ha a földön lenne.

Okéé akkor készülj mert 2 óra múlva megyünk a reptérre. - nem szolt semmit csak bámult ki az ablakon ki mentem a szobából, és folytattam a készülődést.
------------------------------------------------------

A repülőn ülünk és Mac csak valami képeket nézeget és nem szól semmit, néha néha fel köhög nem a régi,
Nem tudom hogy fogja végig csinálni az egész koncertet de ez legyen a legkevesebb mert nagyon szarul néz ki oda ültem hozzá.

Ki az a lány? - kérdeztem közben a telefon képernyőjére mutattam.

Marcus: Ő az a lány aki kómába van. - mondta és az utóbbit mondva el vekonyúlt a hangja.

Ööö talán a barátnőd azé vagy ilyen szomorú? - kérdeztem ő közben elrakta a telefonját.

Marcus: Nem. -mondta egy kicsit erőszakosan.

Akkor nem értem.

Marcus: Nem is kell. - mondta közben a padlót bámulta és elkezdett köhögni megint.

Hozzak vizet?

Nem kel jól vagyok kösz. - mondta és utána is köhögött de nem hittem hogy jól van.....de el ültem onnan és vissza ültem apa mellé.

Apa:Hogy van? - kérdezte komolyan

Azt mondja jól....de mar egy ideje köhög szóval nem hiszem. Ki ez a lány?

Apa: Ugye tegnap volt nálunk az anyja és elmondott mindent meg nézte hogy jol van Marcus e mert csak ugy elment, de hogy honnan tudta hogy hol lakunk,biztos attól a lánytól tudja. De az biztos hogy fontos Marcus számára ennyire még nem volt ki semmien lánytól se.
------------------------------------------------------
A koncert helyszínén vagyunk és Mac nagyon antiszoc lett. Oda sétáltam hozzá hogy kiosszam.

Na jó Marcus nem lehetsz ilyen egy lány miatt itt van ez a koncert és az MMerek elött nem lehtsz ilyen... Nem nagyon érdekelte amit mondok el sétált és megint köhögött kezdek aggódni Marcus ért.
------------------------------------------------------

És amit mondtam neki az sem érdekelte. Most arra várunk hogy el kezdjék mondani hogy mehetünk ki a színpadra....és mehetünk Mac mosolygott meg jo kedvüsködött de azé köhögött amíg nem jött a "without You" jaaaj el kezdett sírni na még ez kellette de tényleg hogy itt elkezdjen sírni elcsuklott a hangja...oda mentem hozzá és hátba csaptam óvatosan ezzel jelezve hogy "tesooo ne már"
Sikerült és folytatuk.

Most jött a "heart beat" hoztak két széket a színpadra és jött a gitáros elkezdtük énekelni, míg rá nem pillantottam Marcusra és láttam.....

Remélem tetszik ez a rész nem a legérdekesebb de hozom a folytit jövőhéten ha tetszik vote es komi KÖSZÖNÖM. 👐❤❤❤❤💜💜💜💜

Egy pillantás Where stories live. Discover now