7.rész

216 25 12
                                    

Aztán olyat tett megcsókolt nagyon fura volt de tudtam hogy csak barátok vagyunk de mintha mégis többet jelentett volna egy kicsit belehabarodtam mi után ez megtörten elmentünk kézenfogva hogy hihetőbb legyen a szituáció:

Köszi Marcus most biztos hogy féltékeny - mondtam miközben sétáltunk haza felé az utcánkban de itt már elkaptam a kezem hogy ne fogja rápillantottam és egy kicsit elszomorodott de nem foglalkoztam vele.

Marcus: ja láttad hogy nyitva maradt a szája. - mondta és el röhögte magát.

Oda értünk a házunk elé le pacsiztunk és bementem a házba.

Nem volt itthon senki, örültem neki Így üvöltve énekeltem a zenét amit beraktam. Majd ezt zavarta meg a testvérem amikor a first kiss énekeltem.

Brigi:Kapcsold ki ezt a szart. - üvöltöttetúl a zenét kénytelen voltam kikapcsolni.

De jó itthon vagy. - mondtam gúnyosan és becsaptam az szobám ajtaját

Meg tanultam és elmentem tusolni majd aludni.

Reggel nehezen felkeltem és kimentem az ajtón és ott állt Marcus.

Szia te nem mész iskolába? - kérdeztem kicsit lassabban mert nem értettem hogy mit keres itt.

Marcus: De csak, ma délben megyünk interjúra szoval iskolába se megyünk így gondoltam elkísérlek. - mondta és egy mosoly ült az arcára.

Jaj de jó köszi legjobb barát. - mondtam és megöleltem.

Marcus: igen legjobb barát. - az utóbbit mondta halkabban szomorúsággal keverve.

Akkor megyünk,mert nem akarom lekésni a buszt? - kérdeztem mosolyogva közben már a kapufelé indultam.

Marcus hahooo itt vagy? - mentem oda hozzá.

Marcus: ja,ja igen persze mehetünk.- mondta és elindult a kapu felé mintha elment volna a kedve.

Oda értünk a buszmegállóba a séta közben eléggé le volt hangolva mosolygott de nem látszott igazán jo kedvűnek olyan erőltetett volt.

Marcus jól vagy? - kérdeztem tőle  de nem is nézett rám.

Marcus: aha de itt jön a buszod szoval szia. - mondta és csak ugy elsétált.

Ahogy néztem hogy elsétál nem értettem hogy mi balyavan a  legjobb barátom és ilyet még nem csinált azért zavart hogy ezt csinálta mert azé még is fontos nekem, még talán jobban mint egy legjobb barát...

Köszönöm a sok megtekintést és a votot ha tetszik ez a rész akkor vót és ha szeretnétek a kövit akkor comment és a véleményedet is váróm a storyval kapcsolatban.
KÖSZÖNÖM😍😍😍

Egy pillantás Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang