De dag nadat iedereen alles over mij te weten gekomen is, ging Koen helpen bij een vriend van hem die ging verhuizen. Die hele dag met meubels sjouwen komt hem de volgende morgen duur te staan. Ik word wakker naast Koen in bed. Hij slaapt nog maar als ik beweeg wordt hij ook wakker. Als hij zijn hoofd naar mij draait, verschijnt er een pijngrimnas op zijn gezicht. "Wat is er?", vraag ik bezorgd. "Mijn rug doet pijn", antwoordt hij. "Gisteren een beetje te veel gedaan?", grinnik ik. "Precies", reageert hij. Ik druk een liefdevolle kus op zijn lippen. "Draai je eens om", zeg ik. "Waarom?", vraagt hij. "Daarom. Vertrouw mij maar en ga op je buik liggen", reageer ik. Hij doet wat ik vraag en draait zich om. Ik ga op zijn onderrug zitten en begin hem te masseren. Ik heb mijn broer ook is van zijn rugpijn af moeten helpen. Volgens hem heb ik, om het in zijn woorden te zeggen, de handen van een God. "Waar heb je precies pijn?", vraag ik, terwijl ik voel hoe Koen langzaam aan helemaal ontspant. "Vooral mijn nek en schouders en vanonder", antwoordt hij. "Ja, daar", kreunt hij zowat als ik wat meer naar zijn nek ga. Ik blijf nog even doorgaan, tot ik heel zijn rug gehad heb, en als ik stop draait hij zich onder mij om. Ik blijf gewoon zitten. "Dat mag je wel vaker doen, rugpijn of niet", zegt hij. Hij heeft er duidelijk van genoten. "Dat dacht ik wel", grinnik ik. "Gaat het nu lukken om op te staan?", vraag ik. "Ja", grinnikt hij. Ik sta recht en Koen streekt zijn handen naar me uit dus trek ik hem recht. "Auw." Hij heeft blijkbaar wel nog een beetje pijn. "Het doet toch nog wel zeer, het zal nog is moeten", zegt hij zwanzend en wilt weer gaan liggen maar ik hou hem tegen. "Profiteur. Kom, opstaan", reageer ik lachend. Hij zucht maar volgt me toch de slaapkamer uit.
Vandaag doen Koen en ik niet veel. Het vriest buiten zowat dus het is het te koud om buiten te komen. We hadden ook nog eens nood aan een dagje alleen met zen tweetjes en klef te doen. Als ik me iets voor de middag, net zoals Koen, aangekleed heb kruip ik helemaal op hem in de zetel. "Ca va met de rug?", vraag ik bezorgd. "Beetje. Mijn nek doet vooral nog pijn, zonder zwans deze keer", antwoordt hij. "Ik zal je deze avond nog eens een massagebeurt geven", beloof ik hem en druk een kort maar lief kusje op zijn lippen. "Merci", bedankt hij me. Ik lach en geef hem nog een kusje. Zo volgden er nog heel wat maar na een tijdje geef ik hem kusjes over heel zijn gezicht en nek. Dat kietelt blijkbaar want hij begint te lachen. "Helpt dat niet tegen de pijn?", vraag ik. "Een beetje", antwoordt hij. Ik kus hem nu langer. "Schat, kijk naar buiten!", zegt Koen als ik hem een tweede keer wil kussen. Ik kijk naar het raam en zie allemaal witte vlokjes naar beneden dwarrelen. Ik sta recht uit de zetel en loop naar het raam. "Het sneeuwt!" Koen komt naast me staan. "Het blijft zelfs liggen", zeg ik verwonderd. Dat wordt morgen een groot sneeuwtapijt. "Ik ga aan het eten beginnen", zegt Koen. "Wat ga je nu maken? Het is middag", reageer ik. "Croque monsieurs", antwoordt hij. Ik blijf nog even naar de sneeuw kijken maar ga dan naar Koen die bezig is achter het aanrecht. Ik ga achter hem staan en slaag mijn armen rond hem. Ik leg mijn hoofd tegen zijn rug. Ik blijf nog de hele tijd rond hem hangen tot het eten klaar is. "Ga anders even in bad", stel ik na het eten voor. "Dat is nog niet zo'n slecht idee", zegt hij. "Ik heb toch nooit slechte ideeën", grijns ik en slaag mijn armen voorzichtig rond zijn nek. "Tuurlijk niet, schat", reageert hij. Hij kust me maar trekt al snel weg. Zo ver buigen doet blijkbaar pijn. Ik wil hem nog een kus geven maar zelfs als ik op mijn tippen ga staan raak ik net niet bij zijn lippen. "Ga maar in bad, dan kan je me snel terug kussen", knipoog ik. "Wil je niet meekomen?", vraagt hij en trekt me nog wat dichter tegen hem aan. "Nee, ga jij maar", antwoord ik en geef hem dan maar een kusje op zijn wang. "Oké, tot seffens", zegt hij en laat me los.
Als Koen de badkamer fris gewassen weer buitenkomt ga ik in de zetel rechtstaan. Hij komt naar me toe en dit keer kan ik hem met gemak kussen, ik moet me zelfs nog bukken om ervoor te zorgen dat hij zijn hoofd niet moet bewegen. "Bad deugd gedaan?", vraag ik. "Uhu", reageert hij en pakt me uit de zetel. Ik slaag mijn benen rond zijn middel. Met gesloten ogen geniet ik van elke kus die ik krijg. De vlinders in mijn buik fladderen alweer rond. Koen wandelt met me naar de slaapkamer en legt me voorzichtig neer op het bed. Daar wil hij dus naartoe. "Ik dacht dat jij een massage moest hebben?", vraag ik zwoel na een kus. Zijn lippen hangen heel dicht bij de mijne en ik kan hem maar net in zijn ogen kijken. "Dit is ook goed. Nog beter zelfs", reageert hij en trekt mijn pull en daarna mijn t-shirt uit. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne. Ik woel hevig door zijn haar maar even later draai ik ons om. Na nog een paar kussen op zijn lippen zak ik af naar zijn nek. Ik merk hoe hij geniet. Als ik weer bij zijn lippen kom komt hij rechtzitten om zijn t-shirt uit te doen. Van een klef dagje gesproken.
Koen en ik liggen nog in bed na te genieten van daarnet als er op de deur geklopt wordt. Koen haalt zijn lippen weer van de mijne. "Wie is dat?", vraag ik. "Geen idee", antwoordt hij. Er wordt nog eens geklopt. "Ik zal wel even gaan kijken", zeg ik en sta op uit bed. Ik trek mijn kamerjas aan en loop naar de deur. Ik doe de deur open en Koen zijn moeder komt tevoorschijn. Ik schrik en zij ook zo te zien. "Dag...Tineke...", zegt ze. "Euh...ja... hallo", reageer ik een beetje heel erg gegeneerd. "Is Koen thuis?", vraagt ze. "J-ja...hij is, euh...", antwoord ik en wijs naar de deur van de slaapkamer. Op dat moment komt Koen de slaapkamer uit met alleen zijn onderbroek aan. Ik kan op dit moment wel door de grond zakken van schaamte. "Ma?", vraagt Koen. "Ja, ik kwam vragen of je deze avond met mij iets wil gaan eten maar ik zie dat je al plannen hebt", zegt zijn moeder. Koen kijkt me aan en ik maak hem duidelijk dat het oké is. "Nee, het is goed. Ik kom tegen half zeven tot daar", stemt Koen toe. "Oké, tot straks dan. Geniet nog van... elkaar", zegt zijn moeder wat ongemakkelijk en loopt weer weg. Koen doet de deur weer dicht en we schieten allebei in de lach. "Gênantste gesprek ooit", grinnik ik. "Ik ga het straks mogen uitleggen", lacht ook hij. Ik knik. "Maar we hebben nog tot half zeven dus zoals jouw moeder gezegd heeft moeten we nog genieten... van elkaar", knipoog ik. Hij snapt het en kust me. Hij duwt me richting de slaapkamer maar halverwege trekt hij mijn kamerjas uit en pakt hij me op om zo verder naar de slaapkamer te gaan.
Nadat we goed naar mijn schoonmoeder geluisterd hebben moet Koen zich nog haasten om op tijd te kunnen vertrekken. Ik mag hier blijven van hem en ik wil er een rustig avondje alleen van te maken maar opeens staat Floor hier voor de deur. "Wat doe jij hier?", vraag ik als ik opengedaan heb. "Ik wist wel dat je hier zou zijn", zegt ze. "Mag ik binnenkomen?", vraagt ze maar loopt al langs me heen. "Je bent al binnen dus ja", antwoord ik. "Is Koen niet thuis?", vraagt ze. "Nee, hij is gaan eten met zijn mama", zeg ik. "Ga maar zitten. Iets drinken?", vraag ik. "Nee, dank je", antwoordt ze. Samen gaan we in de zetel zitten. "Over Koen zijn mama gesproken: ik heb daarstraks echt het gênantste ooit meegemaakt", zeg ik. "Vertel", reageert ze. "Koen en ik waren dus in de slaapkamer en ik denk dat je wel kan raden wat we daar aan het doen waren", begin ik. Ze knikt. "We lagen dus nog in bed toen er op de deur geklopt werd. Twee keer. Dus ik ging opendoen", ga ik verder. "Je had toch iets aan he?", vraagt ze geschrokken. "Ja, tuurlijk. Ik had mijn kamerjas aan", antwoord ik. "Maar ik doe de deur dus open en wie staat daar?" "Koen zijn mama", gokt Floor. "Inderdaad", bevestig ik. "Oh nee", grinnikt ze. "Jawel. Ik stond daar dus met alleen een dunne kamerjas voor de moeder van mijn vriend. Ik schrok maar ik denk dat zij dubbel zo hard geschrokken is", vertel ik. "Ja, hoe zou je zelf zijn? Een collega van uwe zoon half naakt in zijn appartement aantreffen", grinnikt Floor. Daarin geef ik haar gelijk. "En wat deed Koen?", vraagt ze. "Na de super gênante begroeting kwam hij dus in alleen zijn boxer uit de slaapkamer. Ik zweer het je, dat was het gênantste wat ik ooit al meegemaakt heb", leg ik uit. Floor begint te lachen. "En de volgende keer dat jullie elkaar gaan zien gaat het waarschijnlijk dubbel zo gênant worden", lacht ze. Ik knik.
Floor is net weg als Koen thuiskomt. Ik sta recht en trippel naar hem toe. Ik geef hem een lange kus terwijl hij me in zijn armen sluit. "Hoe was het?", vraag ik na de kus. "Eerst heel gênant", antwoordt hij. Ik grinnik. "Maar ik heb alles uitgelegd en nu is ze heel blij dat ze jou als schoondochter heeft", zegt hij. Ik glimlach. "Seg, Euh, als je wilt kan je nog altijd die beloofde massage krijgen", zeg ik. "Awel, dat vind ik een goed plan. Dan kijken we ondertussen een film", reageert hij. Ik lach en trek hem mee naar de zetel.
Nog een hoofdstukje vandaag😊
JE LEEST
Mijn verleden, onze toekomst ~ De Buurtpolitie {#MVOT} (VOLTOOID✔️)
FanficTineke heeft een moeilijke jeugd gehad. Ze is dan ook heel blij als ze in het begin van haar carrière overgeplaatst wordt naar een ander korps. In dat korps zit Floor, haar beste vriendin, en Koen, waarmee ze samen op de politieschool zat. De band m...