ALEVİN AĞZINDAN;
Sabah mutlu bir şekilde uyandım,çünkü bugün Mertle buluşucaktım.Hemen yataktan kalktım dolabıma doğru yürüdüm,dolabımdan güzel bir elbise seçtim,seçtikten sonra duş almak için banyoya doğru yöneldim.Duş aldıktan sonra elbisemi giydim. Her zaman ki gibi annem gene odama gelmiş bana bakıyordu. "Günaydın Alev nereye böyle sabah sabah?" dedi annem bu sefer soru sormazsan ne olacak ki, her sabah bunu yapıyordu. "Mertle buluşucam anne." dedim saçımı kurutmaya başladım. "Kızım yeter artık bu çocuktan ayrıl o sana göre değil." dedi annem her zaman ki gibi aynı konuyu açmıştı. "Yeter anne artık birdaha bu konuyu açma demedim mi ben sana? Ayrılmıcam A-Y-R-I-L-M-I-C-A-M" dedim, annem bana tip tip bakıyordu. "Gene ne oldu anne ya?" dedim annem yanıma oturdu. "Kızım bak ben senin iyiliğini düşünüyorum,o çocuk sana göre değil seni üzer o ben senin iyiliğin için diyorum annem." dedi annem neden ondan şüpheleniyordu ki? "Anne bak Mert öyle birisi değil,yeter artık bunu düşünme birdaha." Dedim, yanımdan kalktı. "Görecez kızım." diyerek odadan çıktı. Ben de saçlarımı kurutup odadan çıkıp mutfağa doğru gittim.Annem herzaman ki gibi omlet yapmıştı,kokusu burnuma kadar gelmişti. "Yine sabah sabah kokusu geliyor." Dedim masaya oturdum. "Niye beğenemedin mi?" Dedi, annemi sinirlendirmeyi seviyordum.Yanına gittim. "Saçmalama anneciğim,senin sabah sabah hazırladığın kahvaltıya bayılıyorum." diyerek yanağından öpüp masaya tekrar oturdum.Annemde masaya oturdu. "Mertle nerede buluşacaksınız? Ayrıca ben izin verdim mi de gidiyorsun Mertin yanına?" dedi annem, anneme bakmadan kahvaltımı ediyordum. "Ya anne zaten gecikmeyeceğim, akşam 10 olmadan gelirim eve." Dedim,ağzıma salatalık atarak. "Neyse ben kaçtım." Anneme öpücük atarak evden çıktım. Mert'in yanına gidiyordum çok mutluydum. Mertle 2 sene aşkımız sürüyordu, Mert beni fazla takmıyordu, ama ben Mert'i çok seviyordum,onu kaybetmek istemiyordum. Kendi kendime konuşurken o sıra en yakın arkadaşım Sıla arıyordu telefonu açtım.
"Kızım sen neredesin?" diye telaşlı konuşuyordu Sıla.
"Mert'in yanına gidiyorum, neden bir şey mi oldu Sıla?" korkmaya başladım kötü bir sey olduğu sesten anlaşılıyordu.
"Evet hemde çok kötü bir şey oldu."
"Ne oldu Sıla?''
"A-alev, Mertle bir kızı bara giderken gördüm."
Bence Sıla bana şaka yapıyordu,inanmadım ona.
"Saçmalama kızım kapatıyorum."
telefonu kapattım ama içimde bir şüphe vardı. Aman boşver..
Mertle buluşacağımız yere gittim ve bir banka oturdum. Yaklaşık yarım saat geçmişti ve Mert ortalıkta yoktu.Telefonu aldım elime Mert'i aramaya karar verdim, Mert'i aradım ama açmadı telefonu,en iyisi bara gitmek. Neden mi? Çünkü Mert'in sürekli takıldığı yer Bar.
Yolda giderken aklıma bir şey takılmıştı,Sıla'nın bana dediği Şey;
"A-Alev, Mertle bir kız bara giderken gördüm."
Yok canım Mert neden bana öyle bir şey yapsın ki?
Bara vardım içeri girdim hep dumanlarla doluydu, bara gitmeyi hiç sevmezdim.Etrafa bakındım,evet Mert'i gördüm ama...
Bir kızla öpüşüyordu...
O AN YIKILDIM..
Hemen Mert'in yanına gittim.
"M-mert"
Mert hemen yüzünü bana çevirdi, şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
"A-aşķım açıklama yapabilirim."
"Sus! Açıklama yapma bana.Ayrılıyorum senden Mert,birdaha gözüme gözükme."
Dolan gözlerimle ona ağlamamı belli etmedim.Hemen oradan uzaklaşırken bir adama çarptım. (Alev'in çarptığı kişi Anıldı)
Dolan gözlerimle çarptığım çocuğa baktım.
Çarptığım çocuk çok sinirlenmişti.
"Önüne baksana be." dedi bağırarak.
O sıra arkamdan Mert geldi,çarptığım çocuğa bağırdı.
"Benim sevgilime bağıramazsın!"
Bende hemen atladım ordan. "Sevgilim deme! Ayrıldık biz. Sen beni aldattın,sakın peşimden gelme" diyerek bağırdım ve çarptığım çocuğa dönerek. "Özür dilerim" ağlayarak oradan uzaklaştım.ANIL'IN AĞZINDAN;
Benden özür dilemişti..Onları şaşkınlıkla izlemiştim kavga ediyorlardı. Ama Banane benim işim içeri girip kızlardan birini becermekti.
ALEV'İN AĞZINDAN;
O günden beridir hiç bir erkeğe güvenmiyordum,daha doğrusu güvenmemeye kararı almıştım.Eve vardım,anneme gözükmeden hemen odama girdim,üstümü değiştirip yatağıma geçip ağlamaya başladım,bana bunu nasıl yapabilirdi,biz birbirimizi çok seviyorduk...
Sabah oldu ve annem gelip beni uyandırıyordu, "Kızım hadi kalk okula gideceksin." Dedi annem uyandırmaya çalışıyordu,gözlerimi hafifçe açıp "Of tamam anne kalkıyorum." Şu lanet okuldan nefret ediyordum ama Allah'tan bu son senemdi. Kalkıp direk banyoya girdim,aynaya baktım Mert'in yaptıkları aklıma gelmişti,yine gözlerim dolmaya başlamıştı.Hemen gözyaşlarımı silip kendime moral verdim. En iyisi duş almaktı.Duşumu aldım,okul formalarımı giydim,saçlarımı kuruttum ve odamdan çıkıp annemin yanına indim. "Ben kahvaltı yapmayacağım anne,çıkıyorum." dedim annemin yanağından öptüm. "Kızım ama kahvaltını etseydin."
"Yok anne canım bir şey çekmiyor hadi görüşürüz" dedim ve evden çıktım.Yolda yürüyordum ve karşıma birden Sıla çıktı. "Napıyorsun Sıla ya,ödümü kopardın."
"Ne bu halin üzgün görünüyorsun."
"Dün Mert'i bir kızla öpüşürken yakaladım." Gözlerim tekrar dolmaya başlamıştı ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
"Demiştim sana kızım.Annende bende sana ayrıl demiştik."
"Neyse Sıla,olan oldu lütfen konuyu kapatalım."
"Tamam ama lütfen bir şerefsiz için kendini bu kadar üzme."
"Of tamam hadi okula geç kalacağız."
Okula vardık,sınıfa girdiğimizde herkez bir sey konuşuyordu.
Sıla onlara dönerek. "Hayırdır ne oluyor?" Bir kız Sıla ya dönerek. "Okula yeni yakışıklı çocuk geliyormuş,hemde zengin birisiymis."
Sırıttım "Ee ne var bunda?"
"Ne ne var? Yakışıklı diyoruz tâbi o çocuk sana bakar mı?" Tam cevap verecekken o sıra hoca ve yanında bir çocuk girmisti sınıfa. Vuaa gerçekten çocuk taş gibiydi.. Hoca bize dönerek
"Evet çocuklar,okulumuza yeni birisi geldi." Yakışıklı çocuğa dönerek. "Tanıştır kendini bakalım Anıl."
"Merhaba arkadaşlar ben Anıl Korkmaz." Kızları kontrol ediyordu. Hocaya dönerek. "Yalnız hocam keşke soyleseydiniz,burada seksi kızlar olmadığına." Dedi ve sırıttı. Hoca da kızgın suratıyla bize dönerek. " Anıl arkadaşımız bize şaka yapıyor demi Anil'cığım." Anıl sırıtarak bana bakti gözgöze gelmiştik. Bu bu çocuk bardaki çarptığım çocuğa çok benziyordu, evet evet o çocuktu bir süre bakıştık.Hoca Anil'a dönerek. "Anıl,Alev'in yanına geç birtek orası boş." Dedi Anil'da "Tabiki zevkle." Diyerek sırıttı ve yanıma oturdu. Sınıftaki kızlar bana bakış atıyorlardı. Bende onlara bakarak dil çıkarttım.Anıl sürekli beni izliyordu.. ne yapacağıma şaşırdım... Neden beni izliyordu? Bende Anil'a bakarak Gözgöze geldik.ANIL'IN AĞZINDAN;
Bu bu kız barda bana çarpan kız..
Bir süre göz göze gelmiştik. Bu kız saf birine benziyordu bu kızı becerebilirdim. Kesin kız da bana aşık olmuştu... Ama ben? tabikide hayır, ben sadece kızları bir geceliğine halledip karşılığında para veriyordum...EVET BU BÖLÜM NASILDI? UMARIM BEGENMISINIZDIR YENI BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
Kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ SES
Teen Fiction"Hani derler ya kalbimdeki sese inanmıyorum diye, aşık olunca KALBİMDEKİ SESE inanmaya başlayacaksın."