Bölüm 2 ''Sarhoş''

28 0 0
                                    


Medya: Anıl

Alev'in Ağzından:

Hoca Anıl'a benim yanımda boş olduğunu söylemişti,ben napacaktım ya taş gibi çocuktu.Anıl benim yanıma oturarak göz kırptı,bende gülümsedim. Ders edebiyat'tı çok sıkılmıştım.Yan gözle Anıl'a bakmaya çalıştım oda bana bakıyordu gözgöze geldik,hemen kafamı Hocaya çevirmiştim.Bu bana neden bakıyordu? Zil çalmıştı.Bütün kızlar hemen sıramın başına toplandılar Neden diyin. Çünkü yanımda Anıl oturuyordu Anıl için gelmişlerdi.Bende oflayıp sıradan kalktım,Anıl bana bakarak sırıttı.Bende sınıftan çıktım,lavaboya gidecektim biri benim kolumdan tuttu ''Ne var ya sabah sabah uğraşamam sizinle.'' diyerek kafamı kolumdan tutan kişiye çevirdim.Anıl'dı neden peşimden gelmişti ki? ''Ne var,ne istiyorsun?'' diyerek kolumu çektim.Bana bakarak sırıttı. ''İtiraf et kıskanıyorsun beni.'' N-ne? o kim ki kıskanıcaktım ben onu? ''Sen kimsin ki ben kıskanıcam seni?'' sırıttı bu çocuk benden ne istiyordu? ''Yakında sende isteyeceksin benimle birlikte olmayı'' dedi bana yaklaşarak.Ben 2 adım geri çekilim tokat attım ona. ''Sen ne saçmalıyorsun ya? git başımdan.'' diyerek uzaklaştım hemen oradan. Bu benle neden böyle konuştu ki? Lavaboya girdim aynada kendime baktım, yüzüm bembeyaz olmuştu. Bu çocuk bana ne demeye çalışmıştı ki? Kendime gelince sınıfa gidecektim,ama ben onun suratını görmek istemiyordum.Hem görmeye mecbur muydum? Kendime gelince lavabodan çıktım sınıfa girdim. Her zaman ki gibi Anıl sırasında oturuyordu ve başında kızlar vardı , bende sırama oturarak Anıl'a bakmamaya çalıştım. Ders matematikti en nefret ettiğim ders. Hoca anlatırken sıraya başımı koyup uyuya kalmıştım.       -40 dakika sonra-

Gözümü açtığımda zil çalmıştı , ne ara çabuk geçmişti? Yanımda bu sefer Anıl yoktu. Çok şükür yanımda değildi. Biraz telefonumla oynadım sosyal medya hesaplarıma bakmıştım ve telefonu kapatıp dışarı çıkıp  hava almaya karar verdim , bahçeye çıktım ki keşke çıkmasaydım. Bahçede kapının orada Mert bekliyordu elinde çicek vardı. Mert'e gözükmemeye çalıştım ki o beni görmüştü. Bana doğru geliyordu, bende hemen hızlı adımlarımla içere girmeye çalıştım ki o çoktan gelmişti kolumdan tutup kendine çevirdi. 

''Alev, lütfen affet beni çok pişmanım..'' dedi çiceği elime uzattı '' bak bu çicekler senin için ne olur affet'' 

Bende çiceği alıp çöp kutusuna atıp Mert'in yanına geldim '' Mert birdaha sakın ama sakın beni arama , ayrıldık biz ayrıldık gözüme birdaha gözüme sakın gözükme.'' dedim tam gidecektim ki bileğimden tuttu çok sıkıyordu.. 

''Hayır Alev seni bırakmayacağım.Affedeceksin lan beni'' bağırmaya başladı.

''Mert bırakır mısın bileğimi canım yanıyor.'' Bileğimi bırakmıyordu daha çok sıkıyordu. O sıra Anıl buraya doğru gelecekti durdu bizi izliyordu. Bende ona bakarak gözgöze gelmiştik.. Bu çocuk ne ara çıkmıştı bahçeye? Gözümü Mert'e çevirdim hemen,Mert bana bağırmaya devam ediyordu. ''Mert , bırakır mısın canımı acıtı-'' diyecekken Anıl gelip Mert'e bir yumruk atmıştı.Mert'i yere yatırıp ona art arta yumruk atıyordu. Hemen Anıl'ın kolundan tuttum.

''Anıl, lütfen bırak'' dedim onu kenara çektim hemen Mert'e dönerek. ''Mert siktir git buradan sakın gözüme gözükme.'' dedim Anıl da sinirlenip Mert'e bağırmaya başladı. '' Birdaha bu kıza bulaşmayacaksın lan anladın mı beni?'' dedi Anıl'ı ne ilgilendiriyordu ki? Hemen Anıl'a dönerek. ''İyi misin?'' dedim bana baktı ''İyiyim, o çocuk kimdi? senin neyin oluyordu? Zaten bunla barda da kavga etmiştiniz.'' dedi endişelenince bile tatlı oluyordu. ''O benim sevgilimdi,daha doğrusu eski sevgilimdi.'' Bana kaşlarını çatarak baktı. ''Böyle erkek arkadaş mı olurmuş lan aldatmış çocuk seni.'' ona şaşkın gözlerimle baktım. ''Sen beni mi takip ediyorsun?'' Sırıttı. ''Ne takip etmesi kızım? Siz bağırışıyordunuz oradan duydum.'' dedi.  ''Ha pardon, ya şey bir kızla öp-'' devamını getiremedim ama getirmeden anlamıştı oda. ''Tamam anladım,biraz kötü olmuş senin için ben olsam bende yapardım.'' dedi sırıttı ona sinirli sinirli baktım. '' Siz bütün erkekler aynıymışınız be.'' dedim hemen kahkaha atmaya başladı, bu niye şimdi gülüyordu bana? ''Güzelim bizde sevmek böyle.'' dedi ona sinirli sinirli baktım. ''Siz sevmekten ne anlarsınız?'' dedim yanından uzaklaşıp hemen sınıfa doğru gittim. Bana sırıtıyordu arkadan çünkü hissediyordum. Sınıfa girdim ders gene Matematik'ti en nefret ettiğim dersti. 40 dakika çabuk geçmişti hemen eve gidip yorganın altına girip uyumaktı en iyisi. Eve girdim annem gene her zaman ki gibi arkamdan söyleniyordu,annemi takmayıp odama geçip formalarımı değiştirip hemen yatağa geçtim,telefonu elime aldım biraz sosyal medyaya baktım o sırada Anıl'ın hesabı varmıydı düşüncesiyle kaldım.Hemen tekrar İnstagram'a girip Anıl Korkmaz yazdım,hemen karşıma çıktı,profile tıkladım. Baya bir takipçisi vardı 77K 'dı . Fotoğraflarına tek tek baktım ve bildirim gelmesiyle bildirimlere baktım. Oha! Anıl Korkmaz bana takip isteği gönderdi. Hemen kabul edip bende onu takip etmeye başladım. Anıl'ın fotoğraflarına tek tek bakarken mesaj geldi. Mesaj Anıl'dan...  

''Şuan beni stalkladığını biliyorum. :D '' diye bu şekilde yazdı. Bu çocuk nerden anlamıştı ya?

''Ne münasebet canım? Hem ben seni neden stalklayım?'' yazıp hemen telefonu masaya koymuştum. Allahım bana neler oluyordu? Kendi kendime konuşurken birden odaya annem dalmıştı. 

''Yavaş olsana biraz anne korkuttun beni!'' diyerek karşı çıktım. Annem gene bana tip tip bakıyordu. Bu kadının bana böyle bakmasını sevmiyordum. '' Gene ne oldu anne ya ne yaptım gene?'' dedim, birkaç süre bana baktı. Sonra kahkaha atmaya başladı, ben ona şaşkın yüzümle bakıyordum. Bu kadın gene neden böyle yapıyordu?

''Mert'le ayrılmışınız.'' dedi kahkaha atmaya devam etti. ''Anne! yeter artık bana bunu yapmaya hakkın yok! Bende mutlu olmak istedim, bende aşık olayım onu istedim. Ama sen ne yaptın? Bütün hevesimi boka çevirdin!'' bağırmaya başladım. 

''Şşş, birdaha o kelimeyi söylemeyeceksin kızım. Hem senin neyin var?'' diyip yanıma oturdu.

''Anne yeter artık yapma bana bunu benim de aşık olmaya hakkım var.'' 

''Kızım daha yaşın küçük ne aşkı?'' Bu bana şimdi küçüksün dedi demi evet öyle dedi.

''Anne çık git odamdan yalnız bırak beni'' diyip kolundan tutup dışarı attım ve kapımı kilitledim.

''Çok pişman olacaksın Alev!'' diyip odamdan uzaklaştı.

Bense ağlamaya devam ediyordum. Bu hayat benden ne istiyordu? Ben ben sadece ben seveyim o sevsin beni başka bir şey istemiyordum.. 


Yine lanet alarm sesiyle uyanmıştım.Kalkıp lavaboya doğru gittim,rutin işlerimi yapıp odama geri geldim, okul kıyafetlerimi giyip kahvaltıya inmiştim. Ama annem bana trip atıyordu. Yanına gelip onu öptüm. ''Anneciğim, günaydın.'' diyip birdaha yanağından öptüm. '' Daha yeni mi aklına geliyorum Alev Hanım?'' 

''Anne ya özür dilerim.. Dün kendimde değildim.'' diyip kahvaltıya oturdum. Annemde oturdu.

''Bak kızım ben ortama güvenmiyorum,erkeklere güvenemiyorum. Bak baban beni aldatmıştı.. Şuanda zengin oldu ve bizi bu halde bıraktı. Baban yüzünden bu hale geldik kızım. Baban yüzünden kimseye güvenemez oldum.'' Annemin gözü dolmuştu..

''Anne üzgünüm.. Gerçekten sana bunu yapmak istemezdim, affet beni..'' diyip gözyaşlarını sildim. '' Bak Anneciğim lütfen ağlama, meleklere ağlamak yakışmaz.'' gülümsedi. 

''Canım kızım..'' 

Aradan bir kaç dakika geçmişti.

''Hadi Alev, sen okuluna git geç kalma...'' 

''Tamam anne görüşürüz.'' diyip yanağından öptüm, evden çıktım.

Okula varmıştım. Bahçede kimse yoktu. Sanırım geç kalmıştım.. Hızlıca hemen sınıfa doğru koştum,oraya vardıktan sonra geç kalmamıştım çok şükür..

Yerime oturdum, Anıl bugün gelmemişti.. Neden gelmemişti ki? Aman banane? İyiki de gelmemişti,kocaman sıra bana kalmıştı. 

Bugün çok hızlı geçmişti ,ders bitmişti. Okuldan çıktım yine her zaman ki gibi dalgınlıkla yürüyordum. Arkamda birinin nefesini hissetmiştim. Hemen arkama dönüp bir yabancı adamı görmüştüm, bana sırıtıyordu, bana iğrenç bakıyordu. Hemen çığlık atacaktım ki. Arkamdan birisi gelip ağzımı kapatmıştı. Beni bir kenara çekip sıkıştırdılar, 2 kişilerdi. Biri ağzımı tutup diğeri de bana iğrenç bakıyordu. Bir süre sonra adam bana seslendi, kimdi bilmiyordum.. 

''Eğer çığlık atarsan ölürsün, Anladın mı beni?'' dedi öfkeli sesle. Bende hemen kafamı salladım.

''Aferin güzelim.'' bana pis pis sırıtarak boynumu okşamaya başladı. Bense çırpınıyordum. Tam öpecekken biri onu çekip yumruk atmıştı. Bu Anıl'dı. Yaşasın kahramanım gelmişti!

Anıl onları yumrukla dövüyordu. Vay be 2 kişiyi birden dövüyordu.. Adamlar hemen korkup kaçmışlardı.  Anıl bana dönerek.

'' İyi misin? Sana bir şey yaptılar mı?'' Anıl sarhoştu...

''İ-iyiyim''  dedim. Lanet olsun! Kekelemeseydim keşke!  Rahatlamış bir şekilde yüzüme bakmaya devam etti. Hızlıca bana sarıldı.

''Oh. Yetişmişim... Benim olana dokunamazlar.'' demişti.

Oha! 

Birdakika birdakika..

Anıl ne dedi?

'Benim olana dokunamazlar'  Bu da ne demekti şimdi?

KALBİMDEKİ SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin