Bölüm 8

23 0 0
                                    


O da ne demekti öyle? Sanki onu ben aldatmışım da öyle davranıyor pislik. Beni aldatan kişi şuanda karşıma geçmiş beni tehdit ediyor.

''Konuşacakların bittiyse lütfen gider misin?'' tabiki de ondan korkmuyordum.

Sırıttı. ''Daha sonra görüşeceğiz.'' deyip yanımdan ayrıldı. Bu gene ne işlerin peşinde?

Takmayıp yürümeye devam ettim. Sınıfın kapısının önüne gelince derin bir nefes aldım.Umarım dün ki olanları unutmuşlardır. Gerçi çok çabuk unutacaklarını zannetmiyorum ama neyse.

Sınıfa girince bütün gözler bana çevirildi. Onları takmayıp Anıl'ın benim sıramda oturduğunu gördüm. Sıramın önüne gelince, ''Kalkar mısın?''

''Alev çok ama çok özür dilerim. Biliyorum senin yanında olmam lazımdı. Cidden çok özür dilerim.'' gibi sözler söyleyerek beni teselli etmeye çalışıyordu. Tam o sıra ağzımı açıp birşey söyleyecektim yanımıza bir kız geldi. ''Naber Anıl? Bu gece birdaha buluşacak mıyız?'' gözlerimi ona çevirdim. ''Birdakika ya, siz dün gece birlikte miydiniz?'' dedim. Eğer öyle birşey olduysa...

''Evet tatlım.Bir sorun mu var?'' ağzını yayarak konuşuyordu. Ben simdi seni...

Gözlerimi Anıl'a çevirince bana pişmanlık gözlerle bakıyordu. ''Bu doğru mu Anıl?'' deyince uzun süre cevap vermedi. ''Evet tatlım. Hadi Anıl'ın sürtüklerle işi yok. Yallah seni.'' ben daha fazla dayanamayacaktım. Direk kızın saçlarına yapıştım.

''Bana bak kızım. Benimle doğru konuş.Başına bela olurum,ona göre konuş.'' kız canı acırmış gibi çığlık atıyordu.Anıl bizi ayırmaya çalışıyordu. Ama başaramıyordu. Belimde bir el hissedince irkildim.Bu kişi Emre'ydi.

''Yeter artık Alev!'' diye kükredi. Ben de geri adım atıp Emre'ye bakmaya başladım. Elimden tutunca '' Anıl, bu kızı buradan götür.'' deyip beni sınıftan çıkardı. Boş bir sınıfa sokunca beni ittirdi. ''Sen naptığını zannediyorsun?'' yine ben suçlu olmuştum öyle mi?

''O kız bana sürtük dedi..'' dedim boğuk bir sesle.Emre birkaç dakika birşey demeden öylece bana baktı. Bana adımlar atmaya çalıştığında bende geri adım atıyordum, bu bana napacaktı şimdi? Tam geri adım atıyordum belimde bir duvara yapıştığımı hissedince adım atmaktan vazgeçtim. Emre hala bana adım atmaya çalışıyordu.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALBİMDEKİ SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin