След като Волдемор беше победен живота на четиримата приятели беше страхотен.След като излязоха на няколко срещи Рон и Хърмаяни станаха гаджета, а Хари и Джини също.Същевременно двете момичета си останаха най-добри приятелки и винаги се подкрепяха.Всичко вървеше чудесно, докато един ден Рон не видя нещо, което промени отношенията му с Хърмаяни и Хари.
Една вечер четиримата бяха излезли на вечеря.Всичко вървеше чудесно.Смееха се, забавляваха се, даже Хари омагьоса един от сервитьорите и той започна през две минути да ходи то тоалетната.След толкова много смях Хари и Хърмаяни също трябваше да отидат до тоалетна.Забавиха се много и Рон реши да провери какво става.След като не намери приятеля си в мъжката тоалетна се престраши да влезе в женската, и когато отвори вратата видя гаджето си и Хари да се целуват.Очите му се напълниха със сълзи.Сякаш някой беше пронизал сърцето му с нож. Но едновременно с тъгата, която изпитваше той изпитваше неописуем гняв, и не толкова към Хърмаяни, колкото към Хари.В този момент реши, че ще му го върне.
Те не го видяха и той се върна при Джини.Каза й, че още са в тоалетната.Тя забеляза че беше плакал.Все пак му беше сестра.Попита го какво е станало, а той й отговори, че в тоалетната било напръскано с някакъв много силен препарат.Джини естествено не му повярва, но реши да не настоява.Когато двамата се върнаха и седнаха на масата пет минути никой не обели и дума.Накрая Хари попита:Добре, какво става? Рон не се сдържа.Той тропна по масата с юмрук и изръмжа на Хари: Ти трябва да кажеш какво става, Потър! Хърмаяни и Джини казаха на Рон да се успокои, но Хари не беше глупав.Той разбра, че Рон ги е видял и сега много съжаляваше за това, което беше направил.Настроението му помръкна.Той каза на Джини, че му е лошо и я помоли да си тръгват.Тя се съгласи и двамата тръгнаха.Още същата вечер Хари призна на Джини какво е станало с Хърмаяни.За нея вече нито той, нито ,,най- добрата и приятелка" означаваха нещо.А Хърмаяни просто не можеше.Не можеше да признае на Рон.Обичаше го твърде много.Но той беше бесен.Не се сдържа и сам й каза, че ги е видял.Горката Хърмаяни плака цяла вечер.
Още на следващия ден Хари и Джини се разделиха, а също и Хърмаяни и Рон
ОСЕМНАЙСЕТ ГОДИНИ ПО-КЪСНО
Всичката тази история беше отдавна отминала и беше забравена .Сега вече бяха зрели и разумни хора и осъзнаваха, че онази случка не означава нищо.Хари и Джини се ожениха, а почти веднага след тях и Рон и Хърмаяни, а Рон така и не отмъсти на Хари.
YOU ARE READING
Хърмаяни, Рон, Хари и Джийни през деветнайсетте години след битката с Волдемор
Science FictionВсички мислим, че когато срещнем любовта на живота си нищо няма да ни раздели и ще живеем, както в приказките.Е, да, ама не.Хари и Джини живеят щастливо, докато не се случва нещо, което ще промени отношенията им завинаги.Ще срещне ли Джини нова любо...