Част 4

224 10 0
                                    

    Джини не можеше да повярва как си позволяваше Хари да й говори така след всичко, което и бе причинил.
    - Какво ???- стоеше и го гледаше  Джини.
    - Това, което чу!- изсъска Хари.
    - Ти на кого говориш така?!- намеси се Дийн.
    - Ти пък къде се буташ.Т' ва са си наши проблеми.
   Дийн беше мвого избухлив и голям джентълмен.Не можеше да стои и да гледа.
   - Оооо, ей сега ще ви реша проблемите! - Дийн се нахвърли върху Хари и двамата паднаха на земята.Джини реагира светкавично.
    - Дийн!Остави го!Вече не искам за имам нищо общо с него!
    При тези думи зениците на Хари се разшириха.Той обичаше Джини.Но защо се държеше така?
   - Да тръгваме! - подкани Джини и хвана Дийн за ръка.
     Те се отдалечиха от Хари, който  лежеше на земята.
      ГЛЕДНА ТОЧКА- ХАРИ:
     От известно време не се чувствах много добре.Не знаех какво се случва около мен.Белегът ме болеше много.Не бях на себе си.Днес, когато Дийн ме събори на земята нещо се случи.Сякаш се събудих от дълъг сън.Не разбирах защо Джини ми говореше така.Но разбрах едно нещо: бях  я наранил, и то много.Трябваше да разбера какво става и да оправя нещата.
     - Е, относно къщата, за колко време искаше да я наемеш?- попита Джини.
    - За месец- отвърна Дийн.
    - Добре.Ще можеш да я вземеш още утре, но ще трябва да си взема някои неща оттам.
    - Добре! - отвърна въодушевено Дийн.Това беше шансът му да си върне Джини.
     - Ами тогава ако искаш да се чакаме тук утре по същото време - предложи Джини.
      Дийн се съгласи, те се прегърнаха и се разделиха.
     Джини се прибра и се пльосна на леглото.Беше много изморена след целия ден.Това, което беше станало с Хари направо я побъркваше.Защо той се държеше така с нея? Тя още го обичаше, но сега, когато отново срещна Дийн, сърцето й се раздвои.Не знаеше какво да прави.
     Здравейтееее! Ето я и новата част! Надявам се да ви хареса. Според вас кого ще избере Джини, Хари или Дийн.❤👫💏
П.П. Съжалявам, че частта е кратка.Обещавам, че другата ще е по- дълга.

Хърмаяни, Рон, Хари и Джийни през деветнайсетте години след битката с ВолдеморWhere stories live. Discover now