Хари и Джини живееха щастливо в голяма къща с басейн и имаха помощница.
Една вечер отидоха на клуб с Рон и Хърмаяни. Напиха се доста.Хари за малко да се сбие с един мъгъл.Беше на път да приложи магия, но Рон го спря.Беше 1:00 часа и те решиха да си ходят. Рон и Хърмаяни изпратиха приятелите си и се прибраха пеша.
Още преди да влязат в стаята си Хари повдигна Джини и тя преплете крака около кръста му.Тя го целуна, а той задълбочи целувката.Скоро я опря в стената и започна да разкопчава ризата и.
Тогава влезе Миранда- помощницата им.- Оу.Ивинете!- каза тя и бързо излезе от стаята.
Двамата се засмяха и продължиха.Вечерта беше страхотна.
На сутринта:
- Добро утро, Хари- поздрави Джини и го целуна нежно.
Той не отговори.
- Ехо!- извика Джини. - На теб говоря!
Хари стана, облече се набързо и излезе от стаята без да обели и дума.
Джини нямаше представа какво става.Помисли си, че може да е от вчерашното напиване.Тя също се оправи и слезе, но Хари не беше долу.
- Добро утро, Миранда.Знаеш ли къде е Хари?
- Излезе, госпожо Потър- отвърна помощницата. - Беше ядосан.
През целия ден Джини звъня на Хари, но той не вдигаше.Отиде у Рон и Хърмаяни, за да ги помоли за помощ.Търсиха то навсякъде, но никъде не го откриха.Стана късно.Джини благодари на приятелите си и се прибра много тъжна:
- Добър вечер- поздрави Миранда.- притесних се за вас.След малко ще донеса вечерята в стаята ви.
- Няма да вечерям- отсече Джини.- Господин Потър прибирал ли се е?
- Не, госпожо- плахо отвърна Миранда.
Джини си качи в стаята си.Беше много изморена и веднага заспа.
Усети, че вратата на стаята се отваря.Беше Хари.Тя стана и го попита:
- Къде беше! Цял ден те няма!
Хари отново не отговори.
Джини не издържа:
- Хари Джеймс Потър!- развика се тя.- По никакъв начин не съм заслужила отношението ти!
Хари проговори:
- Бях навън.
- Аха.Беше навън значи.И беше толкова зает, че не можеше да си вдигнеш телефона, така ли?
- Да.
- Съжалявам, но не мога повече така.Отивам да спя в гостната.
Това продължи две седмици, когато Джини разбра, че е бременна.Не знаеше как да каже на Хари.Не знаеше дали въобще за му казва.Как щеше да реагира?
Той отново се прибра късно вечерта.
- Добре... виж сега!- каза притеснено Джини.- Аз, аз, аз... съм бременна.
В стаята настъпи неловка тишина.Хари стоя няколко минути като вцепенен.После бавно се обърна и излизе от стаята.Джини тръгна след него.Съпругът и беше вече на входната врата.Отвори я и тръгна.
- Хари! Хари!- викаше Джини през сълзи, но той не се обръщаше.
Когато вече се скри от погледа й, тя затвори вратата и се свлече на пода.
КАКВО СЕ СЛУЧВАШЕ С ХАРИ ПОТЪР?
YOU ARE READING
Хърмаяни, Рон, Хари и Джийни през деветнайсетте години след битката с Волдемор
Science FictionВсички мислим, че когато срещнем любовта на живота си нищо няма да ни раздели и ще живеем, както в приказките.Е, да, ама не.Хари и Джини живеят щастливо, докато не се случва нещо, което ще промени отношенията им завинаги.Ще срещне ли Джини нова любо...