Част 5 - Together Forever

214 9 4
                                    

Джини не можа да заспи цяла вечер.Сънуваше ту Хари, ту Дийн.По едно време вече заспа, защото беше изтощена.
Слънцето осветяваше спаята на Джийни.Тя отвори очи и полежа няколко минути, взирайки се в тавана. После погледна телефона си.Беше 12:00.
- Боже!- възкликна Джини.- Трябва да се оправя, да хапна, да се подготвя за срещата с Дийн.Няма време!
Тя стана бързо, изми се, взе си топъл душ и слезе да закуси.В този момент на вратата се почука.Джини отидида отвори.На вратата стоеше Хари с букет цветя и мила усмивка.
- Какво правиш тук?- попита изненадана Джини.Вчера се държеше с нея ужасно, а днес идваше и й се усмихваше като пълен идиот.
- Виж, Джини- започна Хари.- Не знам как да ти обясня... просто и аз не мога да разбера какво става.Сега осъзнавам как съм се държал с теб, но наистина не знам защо! Знам, че ти звучи странно..., но... опитай да ме разбереш!Помисли над думите ми, Джини!
Той и подаде цветята, а тя стоеше и не мърдаше.Какно стана?? Мислеше, че сега, когато е приключила с Хари, ще й е по- лесно да изясни чувствата си към Дийн, но след тези думи...?
Беше 15:00.Джини трябваше да тръгне сред половин час.
......................................................................
Джини тичаше към мястото на срещата й с Дийн.Влакът й беше закъснял и сега тя закъснямаше с 10 минути..Най- после стигна и спря, за да си поеме дъх. Тогава някой закри очите и с ръце.Когато отвори очи тя срещна дълбоките очи на Дийн, които я гледаха с нежност и любов.
- Хей!- поздрави го тя и му се метна на врата. Имаше нужза за разпусне след думите на Хари.
Дийн я притисва към себе си. Беше много доволен, защото искаше да си върне Джини.
- Е, ще тръгваме ли към къщата. Първо трябва да те разведа! - попита Джини.
- А, да, къщата!- отвърна Дийн.Съвсем беше забравил.
Двамата се засмяха.
Тръгнаха към къщата, но тъй като беше в другия край на града се наложи да хванат метрото.
Долу беше претъпкано.Всеки бързаше за някъде.Наложи се да стоят прави, защото нямаше никакви места. Не си говореха през целия път.Джини се чувстваше странно.Изведнъж усети ръката на Дийн на кръста си. После той започнада я движи надолу, докато не стигна дупето й.Ня хвана ръката му, отмести я, погледна го и му се усмихна.Харесваше й, но не беше сигурна дали може да му се довери отново, дали може отново да се отпусне в топлите му прегръдки, прегръдки, в които се чувстваше защитена от целия свят.Дали можеше да се взира в дълбоките му очи, очи, които я пренасяха в друг, вълшебен свят.Дали можеше да се вглежда в топлата му усмивка, която я караше да забрави проблемите си. Ах! Това беше проблемът- не знаеше!
Бяха пред къщата.
- Е, надявам се да ти хареса- каза Джини, отваляйки вратата.
Къщата беше огромна.Входната врата те отвеждаше направо в хола, който беше голям, колкото един малък ресторант.От двете страни на стаята имаше стълби, които водеха до вториа етаж, където се намираха спалнята и банята.
В хола имаше две врати.През едната се влизаше в просторната и подредена кухня, а през другата- в баня.Доста голяма баня.

Доста голяма баня

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

    - Ууаууу! - възкликна Дийн

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ууаууу! - възкликна Дийн.- Не очаквах да е толкова голяма.Сигурно струва много.
- Не е чак толкова много.Пък и аз ще ти направя отстъпка- намигна му Джини.
- Имам достатъчно пари.Няма нужда да ми правиш отстъпка- каза Дийн леко обиден.
- Както решиш. Между другото, чудех се какво ще правиш в толкова голяма къща съвсем сам- поинтересува се Джини.
- Ами аз... всъщност... исках да те питам дали искаш за останеш тук, с мен, тази вечер- предложи Дийн.
- Оу- изненада се Джини. Не очакваше да я попита. Той се изчерви.Беше толкова сладък.Не можеше да му откаже. Какво толкова можеше да стане?
- Ами... да.
- Ами... супер.
Беше 19: 15.Колко бързо мина и този ден.
- Дийн, ще се качвам в спалнята. Искам да си почина.
- И аз идвам.
Дийн влезе пръв в стаята, а после Джини затвори вратата.Когато се обърна той беше подпрял ръце на вратата, от двете страни на главата й. Бавно постави ръцете си на талията й, а после ги премести на дупето.Този път обаче, Джини не го спря.
- Дийн... аз...
Но преди да успее да довърши, той я стисна за задника и я повдигна нагоре. В следващия момент устните им се сляха в страстна целувка.Джини преплете крака около кръста му, а той махна блузата й.Започна да оставя влажни целувки по врата й. Тя свали ризата му и разроши косата му.Дийн я пренесе на леглото и там продължиха.
На сутринта:
Джини се събуди и бавно отвори очи.Часът беше 8: 30. Тя погледна встрани, но Дийн го нямаше. Тя се учуди.Той обичаше да спи. Джини стана, изми се и слезе в кухнята. Предполагаше, че Дийн ще е там, но нежо го нямаше.После провери в хола, и в банята, навсякъде.Нямаше го.Къде ли беше отишъл?
Здравейте!Надявам се тази част да ви е харесала.Ще се радвам ако коментирате.Благодаря и съжалявам, че се забавих с пускането, но днес беше натоварен ден.👌🏻😊❤


Хърмаяни, Рон, Хари и Джийни през деветнайсетте години след битката с ВолдеморWhere stories live. Discover now