-Насте, ми з батьком їдемо у Німеччину по справах, ви самі справитесь?
-Мамм, ми вже не діти, якщо що справимось.
-Добре, тоді бувай. -мама поцілувала мене в щічку і обняла.
Що ж тепер можна і познайомитись.
Мене звати Анастасія Соколовська, я живу в Росії тобто в Москві.Мені 17 років.
Я із світлим волоссям ну блондинка, голубими як океан очима,довгого зросту,із хорошою фігурою.Я не одна дитина в сім'ї, у мене ще є сестра Аня, їй також 17, але ми не близнята, вона із трохи темнішим кольором волосся, зеленими очима, із фігурою, і зростом така як я.
Ми доволі заможна сім'я.У Німеччині ми маємо родичів, тому і батьки їдуть туди, але не на відпочинок, а задля роботи.Якоїж? Вони займаються там чимось, вірніше керують якоюсь фірмою не що щоб бізнесмени, хоча в такій формі і можна сказати.Я у школі не вчуся, пішла з дев'ятого класу, так само як і Аня, я тепер учуся на професійного дизайнера, а ще я малюю картини лівою рукою, і не тільки картини, а ескізи, одного разу мене побачив якийсь чоловік, він побачив мої здібності і прийняв у свою дизайнерську сім'ю.А Аня зарас учиться на хореографа, теж професійного.
Наразі ми живемо в одному із таких заможних районів Москви.І ще забула сказати, ви всі напевно знаєте що президент Росії -Володимир Володимирович Путін.Так-так саме Путін.Доречі він знайомий із моєю сім'єю, і не тільки знайомий наша сім'я є родичами Путіна, можете собі уявити?Класно правда?Я теж так думаю.
Ну що ж батьки поїхали у Німеччину на пів року, тому я можу спокійно собі бухати.Ахах!
І ще мені батьки найняли водія, завтра він має бути тут, вони говорили що він не старий, а зовсім молодий, гммм ну це вже ліпше, хоча мені всеодно, всеодно він не мого рівня, ви не подумайте що я така стєрва, просто із убогими я не хочу спілкуватись, та й ніколи не спілкувалася.
У мене зараз немає хлопця, я розсталась із Владом вже як 2 місяці, завтра річниця першого нашого побачення.Ехх(((Жаль
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій Хлопець Оборотень
FantasyЦе був звичайний світ, один хлопець має страшну таємницю, він не може контролювати себе бо у нього є дві сторони :одна темна, друга добра ; Та він познайомиться із одною дівчиною, він не розказуватиме свою таємницю, та з часом вона сама все дізнаєт...