_4_

83 5 0
                                    

-Це не те саме!Ти не можеж принижувати людину.

-Та ну?

-Знаєш що?

-Що? -вона мене виведе з себе.

-Ти попросиш у нього пробачення інакше тобі гірше буде і я не подивлюсь на те що ти моя сестра. -після цього вона вийшла із дому дзвінко закривши за собою двері.Їй теж треба показати своє місце, і це моя сестра?
Таке враження що ми не рідні, от чудово було б.

Я вирішила піти на роботу до начальника Стаса, саме він той чоловік який мене замітив.
Трохи про нього :
Високий блондин, із сірими очами, 22 роки, неодружений.
Він має до мене почуття, в цьому я остаточно переконалася та я нехочу його засмучувати тому стараюсь не зважати на це.Йому всьо лиш 22 а він уже на всю Росію прославився своєю дизайнерською роботою.Я ціную його дружбу але на ні що більше.

Мене тревожить Макс.Страшно подумати що він зараз відчуває, я навіть сама не можу уявити.Ми тільки познайомилися а мені уже тревожно що він подумає.Звісно він не лише образився, його це зачіпило.
Треба буде вибачитися перед ним, добре що він працює моїм водієм.
Із такими думками я прийшла до свого офісу.Так це був офіс, ви думали що це не серйозно?Це доречі моя уже професія.
Ще з дому я взяла ескізи, які мають втілити в життя.

Я зайшла в офіс і піднялась до свого офісу на ліфті.
Він був на 16 поверсі.

Люблю безопасность😀😀😀😀😀

-Добрий день будете каву?

-Добрий, так мені по-турецьки. -якщо каву, то по-турецьки.Я надаю перевагу цим виробникам.В основному у мене є багато таких захоплень, я завжди захоплювалася культурою Турції, ну незнаю чогось все мене тягнуло.

-Тримайте.Смачного.

-Дякую. -я тільки хотіла зробити перший ковток як сюди увійшов Стас.Він звісно як дизайнер був одягнений стильно і модно.

-Здрастуй, рад бачити. -а у нього хороший настрій.

-Взаїмно. -я продовжила пити каву.
-Мм, я ось нові ескізи намалювала хотіла щоб ти оцінив. -протягнула йому зошит з ескізами.

-Чудово!Ти як завжди мене дивуєш. -може він і перебільшує, а може і ні.Ну шось середнє між цим %

-То як?Можна уже робити за таким планом одяг?

-Так, звичайно, від завтра уже почнуть шити. -шо я і хотіла почути.😏

АСЯ рулит!✌✌✌✌✌✌✌✌✌

-Слухай Ась, а ти немогла б ще намалювати ескіди для наступного тижня на показ моди. -Ася-це щоб знали мене так називали скорочено.Гігігі!

Щооо?Показ мод?Вау та цеж кльово.

-Super!, Але я хіба встигну до наступного тижня?

-Якби я не був в цьому впевнений, то б тобі не пропонував. -чо тут скажеж це правда.✌

-Умієш ти переконувати.

-А то!Добре значить договорились до середи покладаю на тебе надію, якщо не справишся то залишишся без зуба. -аха!Він смішний.

-Угу.Поняла.
Він вийшов, а я ще раз переглянула на своє "творіння" і сама собі усміхнулася.

Я молодєц💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Не люблю зазнаватися, бо я скромна дівчина, ну хіба шо 0,1% пошлячка.

-Привєт.

-Какіє люді в голлівудє, кого я бачу! -це моя подруга Віка)
Вона поїхала на пів року до Іспанії на відпочинок із сім'єю і сьогодні походу вернулася.

-Хаай! -вона полетіла мене обнімати.

-Привєт братішка. -ми на це заржали!От мені здається що то ми рідні сестри, у мене з Віков багато чого спільного, а з Анєв то хіба шо лиш характер.







Мій Хлопець ОборотеньWhere stories live. Discover now