-Його звати Стас, тепер він буде твоїм особистим лікарем.
-Він вже поїхав?
-Так.Тільки.А тепер..
-Досить!Прошу Аня, не випттуй з мене нічого бо я тобі і так не скажу.
-Але ж..
-Ніяких але ж.
-Ех сестричко, ти деколи невиносна але ти всеодно маєш розказати мені причину, хто це з тобою зробив, щось я не пригадую щоб у нашій місцевості були хижаки.
-Ти все сказала? -на це вона цокнула і вийшла з кімнати.Чесно, у мене небуло сил їй щось пояснювати.
Я спробувала встати з ліжка.
Якраз мій телефон забринів, на екрані висвітлюється "Віка"-якщо ви не забули то це моя подруга.(почитайте в попередніх частинах хто нзн)-Ась, ти де?!;
-Тут; -у мене хриплий голос.
-Що з твоїм голосом?Захворіла?; -егеж.Знала б ти, що сталось
😫😫😫😫😫😫 (((((((((((((((((((((((((((
-Якбиж;
-А що тоді?Не пугай мене!;
-Я не можу тобі розказати та ти зможеш зараз прийти до мене?;
-Ддобре, уже йду; -деколи мені здається що вона більше за мене переживає ніж хто небудь інший.Може я помиляюсь, та у моїх словах є правда долі.
Доведеться зустріти подругу в такому стані.
Та що поробиш..Ніхто не знає що зараз твориться у моїй душі, навіть я
Незрозумілі відчуття болю, ображеності, розчарування, кохання, незрозумілості та шоку щось тіпа того.-Ну давай! -вона тут як тут.
Ото швидкість.Прям олімпійська чемпіонка 🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋
Знаєте навіть в такі хвилини мій мозок заставляє в якусь мить подумати про щось хороше.
Колись в дитинстві коли мені було погано або сумно на душі я завжди старалась думати про хороше тому відтоді ця привичка у мене донині.-Що давай? -я не включала дурочку!Просто не хотіла говорит про то.
-Не приколюйся, давай розказуй що трапилось! -Я знову сіла на ліжко і притулила руки на стіл притримуючи ними свій лоб.
-Слухай, я неможу тобі розказати зрозумій мене, я сама в стані шоку маьудь пізніше розкажу але не зараз.Зараз мені потрібна дружня підтримка. -вона підійшла до мене і погладила по плечу.
-Моя люба подругою!Я завжди тебе підтримую.Доюре, як скажеж я почекаю та я просто хвилююсь за тебе.Ртзкаднж коли будеш готова. -ось за це я і її люблю.
-Слухай, а як там твій сексі-начальник, маьудь він хвилюється -точно, я забула про нього.Ви не думайте що я закохалась у нього просто "сексі" вона придумала сама, наївна думає що я схолжу з розуму без нього але боюсь признатись.Вона в мене романтік.
-Тоочно, забула геть про нього.Я зараз позвоню. -я набрала його номер(хто не в курсі прочитайте в попередніх частинах про мого начальника)
-Алло, Насте, де ти є?Чому не відповідала на звінки, і як там ескіз на показ?! -оой, ескізи на показ мод!Я нехочу підводити друга, що ж робити, що йому сказати, нехочу щоб він хвилювався.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій Хлопець Оборотень
FantasyЦе був звичайний світ, один хлопець має страшну таємницю, він не може контролювати себе бо у нього є дві сторони :одна темна, друга добра ; Та він познайомиться із одною дівчиною, він не розказуватиме свою таємницю, та з часом вона сама все дізнаєт...