Сьогоднішній ранок я зустріла на підлозі, діло було так :
значить сплю я собі,і тут мені сниться ужастіік ой ще хочу сказати що у вас так теж, ну коли ви уже спите а увісні вам сниться що ви або падаїте або ще щось таке різке сталось і ви аж дрожите і розплющуїте очі і тіки тоді доганяїте що це був сон? Друзі, я з вами, як же я вас розумію.
Ну треба вставати, бо я вже не засну, я та сама людина яка коли розплющить очі уже не засне, знайомо?Я пішла у ванну.Таак my sister ще спить, ну і добре.
Я почистила зуби, умилась, ну ще сходила в туалет але по легкому.
За цим я стала шукати щоб надіти, і все ж таки поміж багато роздумів вибрала : порвані світлі джінси, футболку на бретельках,макасіни,волосся зібрала в кінський хвістик і Bellissimo!
Уфф, точно треба йти бо водій приїхав, хоча мені це мало інтересно.-Доброго ранку, Джек. -ви нічого не подумайте це моя собака Джек, хлопчик єстєствєнно, доречі він породи )(аскі.Так я люблю псів, але котів ненавиджу, вони мене роздражають.
_Фак_
І я вийшла на двір, так пішлаа така тіп горда 😎😎😎, таков гордов походков.
Баліін, я упала добре що на руку а то би сі шей вбила сі.
Ви певно думаєте що я дєрзка?
НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ, це просто перехідний вік, це пройде просто перечекати треа.Мда..Я ПОБІДІТЄЛЬ по жизні!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Пам'ятай Настьо - ТИ - ізбранний, не хтось інший, а ТИ.
Так я швидко встала і направилась до воріт встрічати свого "водія".
Але походу запізнюється він.Тут переді мнов заїзджає машина, із неї виходит такий чувак.
Їбать, ловіть мене.Хотяя це не мій персонаж, нєа мені такі не по вкусу 👎👎👎👎
Нееетреба аплодісментів 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👐👐👐
-Привіт ти Настя?
-Угу. -не дивіться так на мене, я скромна дівчина, та чесно я не брешу!
-Тоді радий бачити, я твій водій. -тепер мож описати його внєшность :чорне волосся зачісане вгору,і чорні, чорні очіі!Ну майже, вони карі,він сам був високий,із файною мужскою фігурою, а по возразту то йому не більше 18.
-Я теж. -я скромно перед ним стояла,я ж кажу шо скромна а ви мені не вірите.
-Ну, давай обговоримо коли і що. -він після цих слів уже на повний рост вийшов, і подивився на мене згори донизу, мені там показалось чи то він усміхнувся.
-Добре, давай. -а, забула сказати в чому він був одітий : чорні штани матерія джинс які були порвані на колінах, футболка на бретельках (ну ви поняли) через які було видно нємножко 2 круга, кєди.
-Чекай! Ну давай всередину зайдемо? -я його спинила, перш ніж він хотів щось сказати.
-Ииии, добре. -він пожав плечима і слідував за мнов.
Я зайшла до хати, і провела його до кухні, надіюсь Аня ше спить.-Дакота! -я закликала тіпо нашу офіціантку.
Вона приперласі, деколи вона мене бісить.
-Єм, тобі каву? -я перевела свій погляд на.., стоп!А як його вопше звати, да ну ладно щас познакомімся.А він в цей час дивився на груди цеї Дакоти, пха!2 розмір на що там смотреть?Доречі, у мене 4 розмір грудей! Класно, да?
Я тоже так думаю, нє дарма ж я ІЗБРАННИЙ, людина прям від Бога.Дякую тобі Боже, незнаю за що такі "блага" але я дуже вдячна.-Каву. -він швидко перевів свій погляд на мене, ніби шоб а не виділа що він на неї пялиться.
-Нам 2 кави. -сказала я її, і подивилась на неї таким поглядом, "Ти даже не мєчтай", вона по моєму поняла, хотя хто там знає що та Каза блін, знає.
Шо?Я не матюкаюсь, я просто можу вживати нецензурні слова, але це деколи, а точніше по 100 разів на день, якшо не більше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій Хлопець Оборотень
FantasyЦе був звичайний світ, один хлопець має страшну таємницю, він не може контролювати себе бо у нього є дві сторони :одна темна, друга добра ; Та він познайомиться із одною дівчиною, він не розказуватиме свою таємницю, та з часом вона сама все дізнаєт...