Ми зразу найшли бар і попрямували туди.
-Чого хочуть такі гарячі дівчини? -бармен зразу переключив погляд на нас.
-Нам по коктелю алкоголічному. -зразу подала голос Віка.
Я не відкажусь від коктелю.😏😏😏😏😏😏
За п'ять хвилин перед нами виднілися напитки.
Ми стурлиганили їх за 5 хв, потім знову заказали по одному.-Віккаа, може..ик..хватить уже ,а?? -я ледь с об на ногах, світ крутиться, в очах туманить.
-Піжди я хочу ще. -може також була п'ятна.
Алло мам, я буду в хлам!
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀-Я не хочу піжди, я кажу шо бууде! -я не розбиралася що мела, язик переплітається.
Алкашка!🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Якось ми вирвались на -танцпол-
Ми зажигали по повному.-Юююхуу! -кричала подруга і махала руками вгору.
-Каайф!Макс Корж- в кайф! Гігігі!👲👲👲
Відчуваю адреналін в крові
Тут у мене повністю криша поїхала.
Я вилізла на стіл і падала, руки розвела в сторону.
-Я фея! -з такими словами я тупо упала на одного чувака, по п'яні я його обличчя не дуже виділа.-Дівчино, у вас всі дома?
-А ви хочете в гості? -мда..ну я ж кажу що напилась.
Яка вже є..
Я знову робила дурниці, на цей раз я бігла навколо того чувака (на якого впала) і крикала щось не розбираючи!
Бідний хлопчик((😮😮😮😖😖😖
Я б хотіла йому поспівчувати.А що Віка робила?
Віка по п'яні залізла на коркоші до того бармена і казала.-Йов!Йов!Лошатка!Геей! -вона била його ногами по бедру, і міцно тримала за шию так що він геш почервонів і слово не міг вимовити.
Але ми були під кайфом.
Тут я зачіпила якусь річ і вона впала і розбилась.
Я засвистіла і відійшла в сторону.
-Тоо не я. -сказала я.
Той чувачьок на якого я упала, дивився на мене тіпо "мда..тяжкий випадок", і вдарив себе по обличчю.А чого це йому має бути встидно за мене?
Я тільки но хотіла підійди до нього-Да, я борза!Проблєми?
Шось не подобається??-як мене хтось потягнув за руку я обернулась і побачила свого бившого.
-Ану, пусти мене,збочинець! -крикнула бухо я, він проігнорував мої слова і повів за руку кудись, я виривалась, але марно..
-Ккуди ти меене завів?
-Ти п'яна.Ну добре, нам потрібно поговорити, але спочатку я відвезу тебе і твою подруженьку додому.
Через алкоголь я не возрожала і шльондала за ним.
По дорозі каблуки погубила, і позбирала, а потім знову погубила, ну..і так ще продовжувалось доти, доки йому вже надоїло і він вихопив в мене з рук їх.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій Хлопець Оборотень
FantasyЦе був звичайний світ, один хлопець має страшну таємницю, він не може контролювати себе бо у нього є дві сторони :одна темна, друга добра ; Та він познайомиться із одною дівчиною, він не розказуватиме свою таємницю, та з часом вона сама все дізнаєт...