KAÇIRILMA

3.6K 144 14
                                    

Rahatsız bir şekilde uyandım daha doğrusu hiç uyuyamadım ki uyanayım.

Banyo'ya ilerledim içeri girdim ve yüzümü yıkadım.

Boğazımdan ses gelince kan içmek istedim tamam sabah 3 tane içtim ama doyamadım.

Kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapının kulpunu tam çevirecektim aşağıdan ses geldi. Melez halimi aldım ve kapıyı açtım.

Aşağı inmek için hareketlendim ama biri beni durdurdu. Kendimi kurtarmaya çalıştım ama o güçlüydü.

Nedeni melez gibi kokması! Ama ne annemdi ne babam. Ağzıma bir şey tuttu ve benim bilincim kapandı.

......
~5 saat sonra~

Gözlerimi açtım ve etrafa bakmaya başladım, birisinin evindeydim. Yattığım yerde doğruldum.

"Ah demek uyandın." ses gelen yere çevirdim bakışlarımı. Bu beni kaçıran kişiydi.

"Niye kaçırdın beni?"

"Yakın bir zamanda sana aşık oldum ve sevgili olmak istiyorum. Tanışmamız ilginç olsun istedim." ona 'sen ciddi misin?' bakışı attım.

"Ah gerçekten sen ciddi misin? Ben gidiyorum." ayağa kalktım ama elimden tuttu ve oturmamı sağladı.

"Beni öpmeden gidemezsin." kafamı yukarı kaldırdım ve derin nefes aldım. Başımı ona çevirdim. Tam kızacaktım ki aklıma gelen şeyle onu onayladım.

"Haklısın." yaklaşmaya başladı bende o esnada boğazına yağıştım ama çekilmem bir oldu. Bu melez gibi kokuyordu ve ben kanını içmeye çalıştım.

O boynunu tutuyordu bende kendimi toparladım ve ona yumruk attım ve koşmaya başladım. Bir kapıyı açtım , evet bu dışarıya açılıyormuş. Kapıyı kapattım ve koşmaya başladım.

Akşam olmuştu ve nerede olduğumu bilmiyorum!

Lanet.

Bir vampir kokusu aldım. Bir kız vardı ona doğru koşmaya başladım.

"Merhaba, yolumu kaybettim telefonunuzu alabilir miyim?" samimi bir şekilde gülümsedim.

"Ah pekâlâ." dedi ve telefonunu bana uzattı. Elime aldım ve evimi aratıp nerde olduğuma baktım.

"Çok teşekkürler." dedim ve telefonunu verdim. Sonra buradan uzaklaştım.

Biraz ilerledikten sonra vampir hızımı kullandım.

Evimin oraya geldim ama eve doğru girecekken bir şey engel oldu. A rh-...

Çaprazdaki park'a koştum. Bir oğlan bankta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. Yanına ilerlemeye başladım. Önünde durdum

"Merhaba , yanınıza oturabilir miyim?" oğlan beni gördü baştan aşağı beni süzdü. Kıpırdanmak istedim ama avlanmak için olmazdı.

"Tabi tabi." yanına oturdum ve ona döndüm. Yakışıklı biriydi ama tipim değildi. Sarı dağınık saçları , kirli sakallı ve dolgun dudaklı biriydi.

Ona yaklaşmaya başladım.

"Öpüşecek miyiz?" başımı salladım. Öpüşeceğiz sanıyordu ama öyle yapmayacaktım. Bira daha yaklaştım aramızda az mesafe kalınca.

"Üzgünüm." diye fısıldadım ve vampir dişlerimi çıkarıp boynunu ısırdım. Kan boğazımdan akıp geçiyordu ve avım korkudan bayılmıştı bu benim işime gelmişti.

Onu öldürmeden orada bıraktım ve evime gitmeye başladım. Evimin önüne gelince ışıkların açık olduğunu görünce melez yüzümü aldım.

Yavaşça içeri girdim ama içerde annem ve babam vardı ve endişeli gözüküyorlardı.

"Clara, sen neredesin ? Telefonu açmıyınca endişelendik!" çok sinirli gözüküyordu.

"Sadece şarjım bitmiş o kadar." dedim ve omuz silktim.

"Bir daha olmasın!"

"Korkma bir daha olmaz." gülümseye çalıştım.

"Sen yine mi avlandın? Evdeki günler ne güne ?" omuz silktim.

"Off sana ceza, 1 hafta burada kalacaz." gözlerimi kocaman açtım.

"Ne!?" o da benim gibi omuz silkti.

"Şimdi uyuyacaz sen de git uyu Clara." bir şey demeden oradan ayrıldım.

Yukarı çıktım ve odama girdim bu adil değil ki daha yeni ayrıldık ve hemen geri birleştik.

Yatağıma geçtim laptopum ile. Babam uyumamı söyledi biliyorum ama inat değil mi? Uyumıyacam film izleyecem ne de olsa yarım vampir dayanırım uykusuz.

Laptopdan bir film açtım sonra geriye yaslanıp bağdaş kurdum ve kucağıma aldım laptopu.

.........
~Saat AM 6.06~

Alarmın çalması ile filmi kapattım ve laptopu yana koydum. Dün 7 tane ya da daha fazla kan içtiğim için o kadar dincim ki.

..........

Aşağıya indim mutfaktalardı boş sandalye'ye oturdum ve kahavaltı yapmaya başladım.

Kahvaltıyı yaptım. Masadan kalktım ve zaten hazırdım evden çıkıyordum ki , babam

"Bir yere kaçma bugün seni ben götürecem." başımı salladım ne desem çaresiz.

Dışarı çıktık beraber. Babam arabaya binecekken ona seslendim.

"Baba Andy var onu da götürmemiz gerek." başını salladı. Andy'nin evine geldim. Kapısını çaldım ve beklemeye başladım. Andy kapıyı açtı.

"Gel gidelim." gülümsedi.

"Pekâlâ." kapıyı kapattı. Beraber arabaya ilerlemeye başladık. Andy beni durdurdu.

"Bizim arabayla niye gitmiyoruz?" gülümsedim.

"Babam'lar geldi ve bizi babam götürecek." beni onayladı.  Beraber arabaya bindik babam ve Andy konuşmaya başladılar araba giderken.

.......
~okulda~

"Görüşürüz kızlar." babama karşılık verdik. Okula girene kadar gitmedi.

Okula girdik.

"Kendine iyi bak Andy." gülümseyip giderken.

"Sende." dedi ve gözden kayboldu. Bende yukarı çıkmaya başladım.

Sınıfa girdim içeri baktığımda pr.'ün gelmediğini gördüm. En arkaya yani dünkü sırama ilerlemeye başladım. Sırama geldim ama sıramın üstünde olanlar pek de iç açıcı değildi.

🌃Heyecanlı yerde bıraktım diğer bölümde görüşürüz.

🌃 vote ve yorum yapmayı unutmayın.

🌃Düzenlendi✔

KURT VE MELEZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin