Chapter 2

10 0 0
                                    

Pov Dee

We hebben nu rekenen en ik zit naast Teresa en Emily. Naast Teresa zit Delphin en daarnaast zit Ryan. Voor als je denkt zitten zij met vijf tafels tegen elkaar nee we zitten in het computerlokaal dus er staan zes computers naast elkaar en wij hebben daar vijf van in beslag genomen. We hebben rekenen in kleine groepjes van vijf dus boffen wij dat wij met z'n vijven zijn. Dan hoeft Teresa ook niet bij mensen die haar niet mogen.'' Pstt Teresa'' hoor ik Delphin zeggen.

Pov Delphin

Ik weet dat Teresa het moeilijk heeft. Ze woont alleen thuis, wij zijn haar enige vrienden die om haar geven en ik weet dat ze zelfmoord probeert te plegen. Maar ik Ryan Emily en Dee hebben met elkaar afgesproken dat we haar zo min mogelijk alleen laten zodat ze het niet kan doen. Ik zit nu naast haar bij rekenen. Ze is hierna uit maar de rest niet. Ik heb nog een uurtje school en dan ben ik ook uit maar ik ga die denk skippen. Teresa heeft nu echt iemand nodig en de rest zit tot half vijf dus dan kan ik dat ene uurtje best wel missen. ''Pstt Teresa'' zeg ik. Teresa kijkt me aan en een kleine glimlach verschijnt op haar gezicht. ''Zullen we straks bij mij chillen'' vraag ik. ''Maar jij hebt toch nog een uurtje les'' zegt ze. ''Ja maar ik weet dat je nu iemand nodig hebt en de rest zit tot half vijf dus dat ene uurtje kan ik heus wel missen'' zeg ik. ''Awh dankje dat is erg lief en ik wil best met je chillen straks'' zegt ze. Yes ze zegt ja. 

Pov Teresa

Na rekenen loop ik samen met Delphin naar zijn fiets aangezien die van mij nog in de bosjes ligt. Ik spring weer achterop en we fietsen naar zijn huis. Onderweg nemen we mijn fiets nog mee. Delphin zegt namelijk dat hij hem wel kan plakken en anders gaan we naar een fietsen maker. Als we bij zijn huis zijn zet hij zijn fiets op slot en doet de deur open. ''Na u'''zegt hij met een bekakte stem. ''Zozo echte gentleman hiero'' zegt ik. Hij moet lachen en loopt achter mij aan naar binnen met mijn fiets. Hij zet hem onderste boven op de grond en begint met sleutelen. Ik sluit me even helemaal af van de wereld en kijk naar dat lekkere kontje van hem. ''Teresa, Teresa, TERESA'' bij de derde keer word ik uit mijn gedachte gehaald. ''Wat is er'' vraag ik. ''Je staarde'' zegt Delphin. ''O sorry'' zeg ik. ''Geeft niet ik staar ook wel eens. Maar je fiets is gerepareerd dus je kan morgen weer zelf naar school fietsen'' zegt hij. ''O jammer ik zat wel lekker vanmorge'' zegt ik. Hij lacht en gaat op de bank zitten. Hij klopt naast zich en ik ga tegen hem aan zitten. Zullen we een film kijken'' vraagt hij. ''Sure welke'' vraag ik. ''Dat mag jij kiezen'' zegt hij. ''Je weet dat dat heel dom is he'' zeg ik. ''O laat maar ik weet al welke je wilt zien'' zegt hij. ''Welke dan'' zeg ik plagerig alsof ik het helemaal niet weet. ''The egde of seventeen'' zegt hij. ''Jep'' zeg ik. Hij start de film op en pakt er een zok popcorn bij. Ik ga tegen hem aan liggen en leg mijn hoofd op zijn schoot. Hij gaat met zijn hand door mijn haar. Dit voelt zo vertrouwd. 

I hate my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu